Express » Sub Avg 22, 2020 1:55 pm[/url]":42apef55]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768231#p768231:42apef55 je napisao(la):
Сенке » 22 Aug 2020 10:32 am[/url]":42apef55]Zar NBG nema dovoljno solaća?
Ima, samo što solo sa recimo 75 voze umesto zgloba recimo na 65. BMC su ti koji prave izostanke na solo linijama pogona Novi Beograd dok Solarisi u garaži izazivaju domino efekat - prebacivanje BMC sa 75 na 65. Prvo su ignorisali solo dok Kosmaj nije postao otpad. Sad ignorisanjem zglobnih napraviše još veći belaj - Novi Beograd i Karaburma postadoše još veći otpad (jer drže primarne linije pri čemu su i vozila u proseku novija, čak i kvalitetnija i skuplja). Zemun je suvišno i pominjati jer je bio i ostao na nivou otpada.
U poslednje vreme nije teško videti sav taj cirkus i u praksi. Pre neki dan 3358 na 88, drugi BMC na 56, oba prošla minut posle Solarisa, umesto Solarisa. Ne leži vraže 1351 na 56, gomila N serije na 23 (uz ponekog Japanca i IK201). Karaburmini Solarisi ubrzano propadaju (što se ne može reći za novobeogradske), ostalo sve leševi.
Kosmaj sve više i više šalje Conecte i N seriju na 53 ne mareći za stanje vozila. Upada šta stigne. Jedan Conecto remontovan kao nov, drugi u fazi raspada - oba iz 2005. 53 2020 više liči na 30 2010 nego na sebe pre svega nekoliko meseci (pao udeo Higera sa >75% na <50%). Ne znam kakva je situacija na 83, ali pre neki dan nisam video nijedno drugo vozilo osim Higera na njoj. Okretnica Crveni Krst puna Higera.
Znači da ako su nabavili dovoljno novih vozila za posmatrane linije, pri čemu jedna nije dovoljno pokrivena istim gde je ostatak? U servisu, na klocnama ili krpi Karaburmu? Treće nema.