Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761631#p761631:2gp6u1pi je napisao(la):
Košutnjak » 30 Jul 2020 09:40 pm[/url]":2gp6u1pi]Ти УСБ прикључци постоје у нископодним кобрама фабрички,а ГСП је почео то да уграђује ја мислим прошле године.

353 данас на Студентском тргу
HxzzTWS.jpg
da cemo se ikad resiti ovih kanti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764170#p764170:1s5d0hhl je napisao(la):
sasa901 » 08 Aug 2020 01:57 pm[/url]":1s5d0hhl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761631#p761631:1s5d0hhl je napisao(la):
Košutnjak » 30 Jul 2020 09:40 pm[/url]":1s5d0hhl]Ти УСБ прикључци постоје у нископодним кобрама фабрички,а ГСП је почео то да уграђује ја мислим прошле године.

353 данас на Студентском тргу
HxzzTWS.jpg
da cemo se ikad resiti ovih kanti
i zasto se dozvoljaa ovo lepljenje novina zar ne moze neka folija il nesto sto lici a ne ovako kao da smo indija pakistan ...
 
Osiguranje ne pokriva folije na staklima kao ni bilo kakvo farbanje ??? A firmu debelo zabole za vozače a najmanje što su na direktnom suncu u rerni 8 sati. Koliko ih je briga vidi se po tome što sad svi moraju da se iskašlju na vozača pa tek da produže ka sredini. Zadnje je bilo da je koro a ušla u Kosmaj i da je jedan solidan broj vozača nadrljao . Sporadično NB i ostali pogoni.
 
Taко су и током прошлих радова возили ФАПови.
 
Дошљак":xs0bfqgz je napisao(la):
Taко су и током прошлих радова возили ФАПови.
Последњи ФАП 537 је паркиран уз аутопут БГ - Ниш, што је непогрешиви знак да ускоро иде на отпад. Уместо њега, гумари ће користити нови комби Ивеко Даили.
 
Higer #3445 se pokvario kod "OŠ Dragojlo Dudić".

Treba javiti Vesiću da poskida one plave nalepnice sa Conecta iz 2005., danas sam se vozio sa #191 i bilo je 40°.
 
@ Kiza No Sleep
Или да их расходује, и њих и оне из 2003.? Озбиљно, та возила су, ма колико очувано и квалитетно деловала на први поглед, ислужена. Нови Сад расходује нека возила и 2-3 године млађа од наших Конектоса из 2005., а као пример може послужити одређен број тамошњих нископодних Необуса из 2007. Сетите се да је тај исти НС до пре само 4-5 година брижљиво неговао традицију рекаросирања маторих возила (не само ,,тинејџера", него и добрано старих возила) и њиховог што дужег радног века, што, лично, баш и не сматрам да је за неко законско одобравање, штавише, постоје и земље у којима је то изричито забрањено и сматрам да је права срећа што су престали са тим.
 
Zašto da ih rashoduje šta će onda da nas vozi kad pocrkaju svi ovi kinezi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765178#p765178:64o4zzuj je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Avg 11, 2020 5:39 pm[/url]":64o4zzuj]@ Kiza No Sleep
Или да их расходује, и њих и оне из 2003.? Озбиљно, та возила су, ма колико очувано и квалитетно деловала на први поглед, ислужена. Нови Сад расходује нека возила и 2-3 године млађа од наших Конектоса из 2005., а као пример може послужити одређен број тамошњих нископодних Необуса из 2007. Сетите се да је тај исти НС до пре само 4-5 година брижљиво неговао традицију рекаросирања маторих возила (не само ,,тинејџера", него и добрано старих возила) и њиховог што дужег радног века, што, лично, баш и не сматрам да је за неко законско одобравање, штавише, постоје и земље у којима је то изричито забрањено и сматрам да је права срећа што су престали са тим.

Rekaroseriranje nije nikakav bauk, ako se radi o klasičnoj samohodnoj šasiji, mislim da je ispravno reći, U profila. Na nju se karoserija montira zasebno, dok je velika većina današnjih modernih autobusa samonoseće konstrukcije, klasičnog rešetkastog profila. Neobus nije radio ništa neobično niti nelegalno svojevremeno. Prve Volvo šasije tipa B58 karoserirane su u Ikarusu. Karoserija modela IK4. Te šasije su kasnije rekaroserirane u Autokaroseriji, i ta vozila su ponela popularni nadimak tri prozorčeta, čiji je dizajn potom preuzeo i mariborski TAM. Jedan IK4 na šasiji Volvo B58 već godinama leži na placu novosadskog javnog preduzeća i čeka, nadam se, restauraciju. Nakon šasija B58, Novi Sad dobija šasije B10M i B10MA i ta se vozila već izvesno vreme sukcesivno povlače iz saobraćaja, nakon nekih 30 godina uspešnog rada. Neobus je te šasije uglavnom rekaroserirao krajem devedesetih, a koliko znam mnoge od tih šasija rekaroserirane i po dva puta. Ti autobusi su dostigli status kultnih u Novom Sadu, najviše zbog čuvenog švedskog brenda. Poslednja šasija tipa B10 bi trebala da je poslata kao poklon Novom Sadu, kao poslednja takvog tipa koju je Volvo napravio, a ako se ne varam oznaka je B10R, pošto je motor bio u zadnjem prepustu. Iskreno, iako nisam stanovnik Novog Sada, tih autobusa mi je žao, jer ipak su na sebi svojstven način obeležili taj grad. Višestruko rekaroseriranje pomenutih šasija smatram za jako pametan i dobar potez, koji je po meni mnogo pre za pohvalu nego li osudu. Početkom 2000-tih dobijaju nekoliko original Volvoa 7700, a Neobus po prvi put za Novi Sad karoserira i niskopodne i niskoulazne Volvo šasije, mislim tipa B7RL i B7RLE, i to je kraj Volvoa u Novom Sadu. Doduše, već duži niz godina Volvo i ne nudi šasije sa motorom na konvencionalni pogon. Te poslednje serije Neobusa na Volvo šasiji odveć izjeda korozija, a i godine im nikako ne idu na ruku, i kod njih već ne može biti reči o rekaroseriranju kao kod klasičnih šasija, al se mogu remontovati naravno, mada su po onome što mogu pročitati baš dobro načeti rđom, pa se i oni polako povlače iz saobraćaja.

Što se naših Conecta tiče, slažem se da su izvoženi, pogotovu oni iz 2003 godine, al ove iz 2005 možda i vredi remontovati, ne sve sigurno, al ima tu još kako tako solidnih primeraka. Naravno, uvek ću pre podržati kupovinu novih vozila, mada šta se sve i kako nabavlja, i sa tim novim ko zna šta nas sve čeka.
 
@ Vinča307
Јао, не баксузирај, молим те, не знам на какве си то конкретне примерке набасао, али сви у које сам до сада ушао нит' звецкају, нит' лупкају, нит' им ишта у механичком смислу фали. :wink: Кад се сетим дојучерашњих Мутаната, како су звонили, лупали и вибрирали и какве су проблеме посебно нама на 405-ици задавали, ови аутобуси су право освежење. 95℅ Хајгера је одлично, вас је вероватно запало тих 4-5℅ неких који се чешће кваре или су растрешенији у односу на целу серију, па вам делује да је Хајгер лош бус. А није, верујте ми. Гори не могу бити од ИК-103Ф, могу бити само бољи. Куд ћеш боље од Ивековог мотора? 8) Као неке евентуалне наследнике Конектоса свакако бих волео да видим њихову нову нископодну браћу, као у НС. 8)
@ Kesha
Нисам знао да је рекаросирање дозвољено, хвала на исправци! :wink:
 
I ja sam za remont starih autobusa,bilo bi lepo kada bi remontovali sto veci broj preostalih IK-201.Cak sam jednom prilikom razmisljao kako bi bilo kada bi Ikarbus remontovao IK-103 i tom prilikom im zatvarao treca vrata.Mislim da bi se tako dobio dobar autobus za prigradske linije a ujedno bi se ojacala konstrukcija na tom delu autobusa,ali da nema vise Ikarbusa...
 
Pa nesto mnogo rotiraju Higere poslednjih 2 nedelje,neki nikad ne pale klimu,uvek se zadesi neki sa 311 da crkne...Recimo ja na 305 nisam nikad vidjao #3380 #3512 #3525,a evo vozili ovih dana...ali u principu sam zadovoljan.Bolje i oni nego neka kanta stara sto se jedva kotrlja i sto je zimi hladno a leti vruce.

E sad,sto se tice Conecta 2003. to bi po meni trebalo pretopiti a ovih 20 komada iz 2005. na remont,kako su i raspisivali pre neki mesec.Jer ovo nema smisla...danas ovaj #191 i dobro isao koliko je odvozao.ALi mislim da ako ih ne srede da ce crkavati svaki dan.

Recimo video sam #177 cuveni danas,jednim tockom u grobu.ALi sta ce,nemaju zglobove,a ukinuli trole i mora da vozi i najgori krs.
 
Šta želiš da nam pokažeš ovom slikom? Da ne radi klima ili?
 
Mnogo je i linija vala :) Pored linija 33, 37, 48, 58 ubacili još i 96. Ne bi valjalo da je okretnica poluprazna :wink: Pride tu valjda okreće i E2.
 
1352 danas izašao u zamenu poslednji krug na 17 umesto 3052
a47a549e77a3dba916ae95460c813d9c.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765620#p765620:3r37vt89 je napisao(la):
Kesha » Sre Avg 12, 2020 10:18 pm[/url]":3r37vt89]Mnogo je i linija vala :) Pored linija 33, 37, 48, 58 ubacili još i 96. Ne bi valjalo da je okretnica poluprazna :wink: Pride tu valjda okreće i E2.
Da,videh i 96. Ja bih voleo da se on vrati da ide do Trga. Zar nije već jednom bilo pobune i vraćanja stare trase upravo zbog toga?
 
Bilo je valjda za liniju 43. Za 96 ne znam dal je bilo nekog većeg negodovanja. Ni meni baš i nema neke logike da se okreće tu, mada bi trebalo da je bar sad pouzdana kad je već toliko kratka linija, pogotovu u poređenju sa 95-icom.
 
Vrh