Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

Postavio sam fotku koju je ranije Igor postavio i sa Google Eartha,ovde će ozbiljan problem predstavljati rešenje saobraćajne infrastrukture ka Tošinom bunaru:
acbplan.jpg

gradiliste.jpg

Trebalo bi da se rade 2 uključenja/isključenja iz Tošinog Bunara - jedno kod kryogasa,drugo kod SAB-a,gde se nalazi ovo divlje naselje:
divlja-naselje.jpg
 
Nije problem saobracajna infrastruktura samo ,nego kod nas se sve radi divlje.Svako moze usred ilice da napravi neku garazu i kaze to je moje,i onda nastaju problemi .Svako vodi svoju politiku!
 
milos.tro":1v391xth je napisao(la):
...
Trebalo bi da se rade 2 uključenja/isključenja iz Tošinog Bunara - jedno kod kryogasa,drugo kod SAB-a,gde se nalazi ovo divlje naselje:
...
Zbunio si me ovom rečenicom. Koja su uključenja kod "Kryogasa i SAB-a"?
Na satelitskom snimku koji si postavio ne vidim nikakav problem da se izgradi prilazna saobraćajnica kako je prikazana na ovom crtežu, sve je u saglasnosti.
 
Mislio sam na ove 2 lokacije za buduće saobraćajnice Tošin Bunar-novoizgradjeni deo Airporta:
1. pitanje je koliko se može ova saobraćajnica proširiti,danas je ona maltene širine prolaska kamiona:
1.jpg

2.divlje naselje i izgradnja nove saobraćajnice ka novoizgradjenom delu airport citija:
divlja-naselje.jpg

Ako bi sagledali taj budući novoizgradjeni deo Airporta i broj zaposlenih sada cca prema kvadraturi poslovnog prostora tu bi trebalo u novoizgradjenom delu da bude oko 2.500 zaposlenih što bi dovelo do velikog saobraćajnog opterećanja na relaciji Tošin Bunar novoizgradjeni deo Airporta.
 
Pogledaj bolje crtež.
Danas postoji saobraćajnica 5-5 (sa prve slike sa Street view-a)
Gradiće se saobraćajnica 4-4 koja se nalazi "iza" ovih straćara, i tu će postojati tri ulaza (tri crne strelice, jedan će se nalaziti tamo gde se od 5-5 bočno izdvaja 4-4, a jedan će biti samo za požarni put).
Ne postoje direktni ulazi sa Tošinog bunara, rampe će biti na 4-4, "iza" straćara.
Sadašnji ulaz kod Telenorove "tehničke" zgrade (5-5) bi mogao da se još malo proširi, ali nije neka velika razlika u širini u odnosu na postojeće rampe.

Da li će biti opterećenja na Tošinom bunaru?
Prvo, ovo parče je već odavno trebalo da se proširi u pun profil. To nema veze sa APC-om već sa normalnim funkcionisanjem saobraćaja, i to ima veze sa celim Novim Beogradom (da ne širim priču).
Drugo, čak i ako se ove zgrade završe pre proširenja Tošinog bunara (što nije nemoguće), korisnicima su na raspolaganju već postojeće kapije APC-a. Saobraćaj će se već nekako prilagoditi stanju (što nikako nije dobro, ali je realnost)
 
Još uvek nije postavljena tabla na gradilištu,po uniformama radnika radove izvodi ZOP inžinjering.
 
17.3 dobro napreduju sa radovima:
fotografija4054.jpg

fotografija4053.jpg

fotografija4052.jpg

fotografija4055.jpg

fotografija4056.jpg

fotografija4057.jpg

fotografija4058.jpg

fotografija4059.jpg

fotografija4060.jpg

fotografija4061.jpg

fotografija4062.jpg

fotografija4063.jpg

i večerašnji radovi:
fotografija4065.jpg
 
Da ne "gušimo" stranu update sa gradilišta sa sledećoj strani :gobb:
 
Vrh