Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

Pobrkao si rendere, projekte i ugovore (ne znam sa kim).
Rendera, kao umetničkih vizija, je bilo nekoliko. Ništa sa th rendera nije obavezujuće, kamoli da je za to što je nacrtano na njima potpisan bilo kakav ugovor sa Gradom... Grad izdaje dozvole.
Nadam se da sam razjasnio.
Hoćeš da kažeš da se dobijanjem gradjevinske dozvole ne propisuju uslovi za objekat koji se gradi, a samim tim i preuzimaju obaveze od strane investitora, što predstavlja osnovni elemenat ugovora?
 
Dozvola nije ugovor. Ti ni napisao da je "otvoreno krše uslove ugovora".
A dozvola može i da se oduzme. Pa šta? Platili su zemljište, izgradili su mnogo stvari, i nastavili su da grade, samo su promenili redosled faza.
Oni su ti koji treba da budu kivni na Grad što ne uklanja cigansko naselje kod Tošinog bunara i što konačno ne proširi to parče ulice.


A što se tiče tog parkinga:
da li ste svesni da se time otvara teoretska mogućnost da se izmesti parking ispred zgrada 1200 i 1400 koji se sada nalazi na trasi Đorđa Stanojevića, kao bi se ta ulica proširila i produžila u punom profilu i nekako "zavila" do spajanja sa Tošinim bunarom, preko parcele na kojojs u sada ona limena skladišta?
Niko ne postavlja pitanje izgradnje trenutno nepostojećeg trotoara duž ograde APC...?
 
relja":2t25uhm5 je napisao(la):
Dozvola nije ugovor. Ti ni napisao da je "otvoreno krše uslove ugovora".
A dozvola može i da se oduzme. Pa šta? Platili su zemljište, izgradili su mnogo stvari, i nastavili su da grade, samo su promenili redosled faza.
Oni su ti koji treba da budu kivni na Grad što ne uklanja cigansko naselje kod Tošinog bunara i što konačno ne proširi to parče ulice.
Relja, dozvola jeste ugovor, jer je jedna od strana preuzela obavezu, u ovom slučaju investitor.To je osnovni elemenat ugovora.
Tolerisati investitora, sa stavom, "izgradio je mnogo stvari" je pogubno.
Pozdrav i sve najbolje.
 
Pexon, pišeš napamet o stvarima koje ne razumeš.
Druga stvar - pre toga su izgradili i sedam zgrada, i izdali skoro sve.
Na parčetu zemlje koje niko nije hteo, za koje niko nije imao viziju, a državne institucije su još i imale prednost. Urbanizovali su Omladinskih brigada, podigli cenu zemljišta i zakupa u okolini. Izazvali izgradnju West 65 i zgradu Rajfajzena.
Sredili su Milankovićev hangar, koji je propadao pod tzv prethodnom zaštitom države.
Nastavili su da grade nove zgrade, urbanizovaće i Tošin bunar.
Šta je tu pogubno? Da li treba da kažnjavamo i oteramo ovakvog investitora?


Eno ti, buni se za Verano duž auto-puta, ili još bolje za Tri lista duvana, pošto je dijagonalno od Narodne skupštine, u blizini kancelarije predsednika države i Skupštine grada.
 
U tome i jeste problem ovog grada, što se zadovoljamo ovim što je uradjeno u Airport city-u.
Jednostavno nisu ispoštovali projekat i rokove na osnovu kog su dobili dozvolu.
 
Koji projekat i koji rokovi?
 
pexon1974":2e09rsm0 je napisao(la):
U tome i jeste problem ovog grada, što se zadovoljamo ovim što je uradjeno u Airport city-u.
Jednostavno nisu ispoštovali projekat i rokove na osnovu kog su dobili dozvolu.

Koji projekat, koji rokovi?
Da ti nisam spomenuo dozvole, i dalje bi pisao o nekim "uslovima ugovora" i "nešto je valjda postpisano".
 
Covjece postavi to konkretno pitanje kako treba
 
Homer Jay":3tou4hvc je napisao(la):
ACB jeste primer uspešnog projekta - makar za klijente i korisnike istog.
Ta jedna zgrada na mogućem putu jeste mrlja, ali za to su krivi gradski planeri.

kako je moguce da se takva mrlja desi? Zna li se koji su razlozi za takvu odluku?
 
(о згради на траси булевара)

Никако не схватам како је неко могао да направи такав пропуст! Било да гледам план тог дела града (Гуглова мапа), било на лицу места, то је просто несхватљиво! Треба бити потпуни слепац, или потпуно корумпиран за тако нешто!

Може ли се некако доћи до имена одговорног лица које је донело ту одлуку, или је потписало? Бар због моралне осуде, а у уређеним државама би то било кажњиво, као угрожавање општег интереса.
У ствари, у нормалној држави би то било - немогуће.
 
Građevinska dozvola nije izdata za ceo kompleks, već se dozvole izdaju po fazama. Tako je npr. za trenutnu fazu radova, dozvola izdata samo za podzemne garaže i nadzemni deo objekta 2100. Za svaku narednu fazu podnosi se novi zahtev za dozvolu.

Dve kule ka Omladinskih brigada, oko kojih se vodi ova besmislena rasprava, nikada nisu ni odmakle od faze rendera, tj. za njih nikada nije ni izdata građevinska dozvola. Doduše, na terenu jeste bilo određenih pripremnih radova - ali čak i ako se formulacija da dozvola jeste nekakva vrsta ugovora, uzme u obzir, u ovom slučaju to ne može nikako da važi, jer jednostavno nikakve dozvole nije ni bilo.
 
Саша":1f5o5gv0 je napisao(la):
(о згради на траси булевара)

Никако не схватам како је неко могао да направи такав пропуст! Било да гледам план тог дела града (Гуглова мапа), било на лицу места, то је просто несхватљиво! Треба бити потпуни слепац, или потпуно корумпиран за тако нешто!

Nemoguce je napraviti takav propust. Moralo se tu raditi o necem drugom. Ja se samo nadam da je sve ipak uradjeno po nekom planu.
 
RioBL":2t0wvr20 je napisao(la):
Саша":2t0wvr20 je napisao(la):
(о згради на траси булевара)

Никако не схватам како је неко могао да направи такав пропуст! Било да гледам план тог дела града (Гуглова мапа), било на лицу места, то је просто несхватљиво! Треба бити потпуни слепац, или потпуно корумпиран за тако нешто!

Nemoguce je napraviti takav propust. Moralo se tu raditi o necem drugom. Ja se samo nadam da je sve ipak uradjeno po nekom planu.

Nisi u pravu. I APC je očekivao da se tu napravi ulica.
Najviše direktne koristi od te ulice ima upravo APC.
Zemljišta za zgrade je bilo na pretek.
 
Ne razumjem Relja kako je to onda moguce. Je li APC investitor? Kako su to oni ocekivali ulicu a nikla zgrada!? Ko ju je podigao? Ovo je za rubriku vjerovali ili ne...ili bar za temu "ko im ovo dozvoli"
 
"Ne razumješ" - pa naravno, kada se nisi potrudio da pročitaš temu, o ovome se pričalo pre početka izgradnje zgrade 1700.
Ali evo: ja ih pitao, oni mi rekli - "da, očekujemo, logično je da se izgradi, treba i nama". Tada u planovima (video svojim očima) tu nije bila predviđena zgrada, bile su previđene na drugim mestima.
Grad su vodili slepci, uostalom kao i danas, nije ih bilo briga. Ljudi shvatili da od ulice nema ništa, da Grad to ič ne zanima, imaju plac koji su zakupilu u paketu i za koji plaćaju debele pare, napravili projekat, tražili dozvolu i izgradili soliter, svaki sprat za osam dana.
Grad nije bilo briga kao što ih i danas nije briga za npr. nasipanje i divlju gradnju duž obale Save, neodržavanje mosta na Adi, nebrigu o planiranim trasama ulica na kojima se naseljavaju Romi i sl, tako da nema tu šta sa se "ne razumje".
Sutra dan će se ovde pojaviti neki drugi mladi entuzijasta koji će takođe da kaže "ne razumjem" kako je moguće da je trotoar na Brankovom mostu zatvoren skoro dve godine. Moguće je, mi takve stvari gledamo svakoga dana.
Da živiš u Beogradu - razumeo bi.
 
Вала толко нелегалне градње по Београду и по Србији да је боље све дигнути у ваздух па испочетка градити него одвезивати мртвачки чвор
 
20.5
fotografija4535.jpg

fotografija4537.jpg

fotografija4538.jpg

fotografija4540.jpg

fotografija4542.jpg

fotografija4544.jpg

fotografija4545.jpg

fotografija4546.jpg
 
Završili su parking kod Omladinskih brigada sa sve rampom za naplaćivanje.
 
mekbejn":31gnfmd0 je napisao(la):
Naplacivanje? Verovatno samo za kontrolu ulaza, nema tu naplate, bar koliko ja znam?
Mislim na ovaj novi parking,tu se naplaćuje parkiranje (cena 60 din/h) :
Fotka koju je ranije Saša postavio:
image3562.jpg
 
9.6 par fotki iz drugih uglova
ovde bi trebalo da bude buduća saobraćajnica:
fotografija4846.jpg

radi se žestoko i dobro napreduju :
fotografija4847.jpg

fotografija4848.jpg

fotografija4852.jpg

fotografija4853.jpg
 
Rok za završetak prve i druge faze (podzemna garaža+objekat 2100) je APRIL 2016g.
 
Vrh