Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

Zamisli, razlicit je. Sta je sa tolerancijom?
 
26.12
fotografija3333.jpg

fotografija3339.jpg

fotografija3336.jpg

fotografija3337.jpg
 
Oво сам снимио данас, одмах иза Веста 65, покрај ограде пољане испред зграде Старог аеродрома. Стамбене зграде!

image2587.jpg


image2588.jpg
 
Ajd ako stignes i ako je postavljena napravi fotku table gradjevinske ;)
 
Igor":3iprd3va je napisao(la):
Ajd ako stignes i ako je postavljena napravi fotku table gradjevinske ;)
Za sada nije postavljena tabla, zaštitili su vozila na parkingu pored gradilišta folijama i malo današnjih fotki:
fotografija3715.jpg

fotografija3709.jpg

fotografija3711.jpg

fotografija3712.jpg
 
Овако се решава блок са пословним простором

Загреб:

i5p5ac.jpg


9gdc14.jpg
 
Nadam se da to u Zagrebu necemo nikad videti u Beogradu.
Ima mnogo boljih primera kako resiti blok sa poslovnim prostorom.
 
spatiotecte":1hbye5vx je napisao(la):
Nadam se da to u Zagrebu necemo nikad videti u Beogradu.
Ima mnogo boljih primera kako resiti blok sa poslovnim prostorom.

Де нацртај.
 
rasho62":6pu8ln7k je napisao(la):
spatiotecte":6pu8ln7k je napisao(la):
Nadam se da to u Zagrebu necemo nikad videti u Beogradu.
Ima mnogo boljih primera kako resiti blok sa poslovnim prostorom.

Де нацртај.

Evo mislim da je dobar primer Podsdamer platz gde je poslovni prostor lepo upakovan u postojecu ulicnu matricu grada.

Morgengrauen-am-Potsdamer-Platz.jpg


Evo iz vazduha kako to izgleda sa stambenim delom iza ovih poslovnih kula, mnogo bolje nego ono u Zagrebu.

The_Best_HD_HQ_Hi-Res_Wallpapers_Collection_-_Cityscape_by_tonyx__145_pictures-75.jpg_sony_center_potsdamer_platz.jpg
 
jel ima neko slike kako ce izgledati i odprilike kolko ce se graditi i sta ce se graditi?
 
spatiotecte":3qv7wmj9 je napisao(la):
Evo iz vazduha kako to izgleda sa stambenim delom iza ovih poslovnih kula, mnogo bolje nego ono u Zagrebu.
Оно у Згребу се налази покрају пруге, фабричких хала,паркинга и соц насеља па је с тога неупордиво са најлепшим деловима центра Берлина.
 
Delija":1sfb1wjj je napisao(la):
spatiotecte":1sfb1wjj je napisao(la):
Evo iz vazduha kako to izgleda sa stambenim delom iza ovih poslovnih kula, mnogo bolje nego ono u Zagrebu.
Оно у Згребу се налази покрају пруге, фабричких хала,паркинга и соц насеља па је с тога неупордиво са најлепшим деловима центра Берлина.

Pa i da je ovo u Zagrebu izgradjeno u sred centra grada, opet bi bilo sarenilo i krmace.
 
spatiotecte":264xlbcc je napisao(la):



Допада ми се кад све улице/зграде/блокови нису под правим углом/правоугаоне. Занимљивије је тако.


.......................


Једно питање:

Како то да није планирано да Бул. Ђорђа Станојевића буде у пуном профилу спојен с Тошиним бунаром, већ је на његовој (замишљеној) траси изграђен део Ерпорт ситија?
 
Саша":2oxfttq4 je napisao(la):
Једно питање:
Како то да није планирано да Бул. Ђорђа Станојевића буде у пуном профилу спојен с Тошиним бунаром, већ је на његовој (замишљеној) траси изграђен део Ерпорт ситија?

Verovatno zbog objekata koji se nalaze "na toj zamišljenoj trasi" produžetka bulevara ka Tošinom bunaru,trenutno ka Tošinom bunaru iz pravca Airporta i obrnuto postoji jedna krivudava saobraćajnica:
2.jpg

Takodje postoji još jedna saobraćajnica koja je bila namenjenja pešacima,sada je koriste kamioni za odvoz zemlje sa gradilišta(nastavak izgradnje airport citija):
1.jpg

U perspektivi će verovatno raditi njeno proširenje i to bi bila najkraća veza novoizgradjenog dela Airporta sa Tošinim bunarom.
 
Ulica nije produžena, iako su svi to očekivali (pa i ljudi iz APC-a), zbog diletantizma ljudi koji su tada vodili Grad.

Produženje u punom profilu više nije moguće, a i produžeje sa suženjem je teže izvodljivo zbog benzinske stanice "KryoGas-a" koja je takođe kasnije proširena.
 
Мени се чини да је тај булевар могао да се провуче у пуном профилу уз рушење само једног објекта. Мислим - важно је било уцртати га у урбанистички план, а до рушења објекта и изградње булевара би дошло кад се стекну услови за то.

Можда је, чак, могло да се прође и без рушења тог једног објекта - прављењем краја булевара у облику делте.

Сада је то, наравно, немогуће, после изградње једног/истуреног објекта Ерпорт ситија насред тако замишљене трасе.
 
IMT-u nije mesto tu. Kada se to pitanje bude resavalo onda ce moci ulica da se iskrivi i moze se iscupati situacija.
 
Саша":2f5k6z2n je napisao(la):
Мени се чини да је тај булевар могао да се провуче у пуном профилу уз рушење само једног објекта. Мислим - важно је било уцртати га у урбанистички план, а до рушења објекта и изградње булевара би дошло кад се стекну услови за то.

Можда је, чак, могло да се прође и без рушења тог једног објекта - прављењем краја булевара у облику делте.

Сада је то, наравно, немогуће, после изградње једног/истуреног објекта Ерпорт ситија насред тако замишљене трасе.

То рушење објекта би била ова зграда, слика из маја 2011. године:


Сличан пример имамо и у Булевару АВНОЈ-а од зграде Управе царине до раскрснице са Студентском улицом, где су изграђене оне зграде на траси друге траке булевара !!!
 
Гага":9dvdu38m je napisao(la):
(...) То рушење објекта би била ова зграда, слика из маја 2011. године:

Нисам мислио на ту зграду! То је зграда Ерпорт ситија коју сам горе назвао истурени објекат. Она је нова, и због ње је сада касно за све. Моје питање је било зашто се није планирао булевар пуне ширине ПРЕ него што је направљена та зграда. Она се налази посред трасе мог замишљеног булевара пуне ширине и чини га немогућим сада.

Под јединим објектом који би сметао тада (пре изградње "истурене зграде") сам мислио на објекат близу ул. Тошин бунар (не знам тачно како изгледа и шта је у њему, све сам посматрао на Гугловој мапи) - једини који би сметао и био (можда) за рушење, и све замишљао пре него што је изграђен овај истурени, несиметрични објекат у склопу Ерпорт ситија.

Сада је немогуће учинити било шта - сем провући обичну улицу (с једним коловозом), што ће сигурно у догледно време бити урађено.

..............................

Galeks":9dvdu38m je napisao(la):
IMT-u nije mesto tu. Kada se to pitanje bude resavalo onda ce moci ulica da se iskrivi i moze se iscupati situacija.


Да, то је алтернативно решење, у будућности која још не може да се сагледа.
 
Galeks":3tsvczip je napisao(la):
IMT-u nije mesto tu. Kada se to pitanje bude resavalo onda ce moci ulica da se iskrivi i moze se iscupati situacija.

Položaj IMT-a nema veze sa Đorđa Stanojevića i nesuđenim produženjem. Verovatno misliš na propali "FOM".

O ovome smo pričali nekoliko puta na ovoj temi, i opet se ponavljamo:
na starim planovima jeste bilo predviđeno da se ulica produži do Tošinog bunara (postoje čak i karte Beograda na kojima je to ucrtano). Ali, neko je bio "pametan" i prodao je plac "u kompletu" ne vodeći računa o javnom interesu. Izraelci u početku nisu ni planirali zgradu 1700 ("isturena").
U međuvremenu je izgrađen i "Rodić", i ta zgrada ima instalacije podignute upravo na mestu na kojem se završava već suženi deo Đorđa Stanojevića (kod rampe APCa za zgradu 1700) i kde se skreće za KryoGasovu pumpu.
Dozvolili su i pumpu, dozvolili su izgradnju poslovne zgrade na temeljima prizemne barake FOM-a (još jedno započeto i napušteno gradilište)...

Da bi se uradilo pristojno proširenje Đorđa Stanojevića mora da se nešto ruši: deo parkinga APC, da se premeste instalacije Rodića sa zelene površini na ćošku, nova pumpa KryoGas-a, limeni magacini (dobro, to i nije toliko bitno) i zgrada Jugodrva.
Znači - nikad.
 
Vrh