Šta je novo?

Air Serbia

Primetan je novi pristup Air Serbie po kojem ni ne odgovaraju putnicima koji se žale na oštećen prtljag, kašnjenje letova i slično. Značajno im se srozao kvalitet odnosa sa kupcima nego na početku.
 
Ja bih opet da ih pohvalim,

I ove godine sam leteo I oba puta na vreme.Da damo I neku pohvalu....(a I prvi put sam, posle petnaest godina jeo "avionsku" hranu, k'o velim da ne budem tvrdoglav, verovatno se nesto I promenilo).

A sto se kasnjenja tice, samo treba da vidis "velike" avio kompanije kako kasne. Ono doduse imaju po 200 aviona I mnogo linija, ali kasne I to muski...pa nikom nista.
 
PA da, moj qatar airways avion is shanghaia je kasnio skoro 2 sata , umalo nisam zakasnio na avion do beograda iz dohe. Pritom niko na aerodromu nije hteo da nas preveze do izlaza, već smo morali da trčimo
 
Koliko sam shvatio ovde @vucko ne govori generalno o kasnjenju vec o odnosu prema putnicima jer ne odgovaraju na zalbe. Inace su sklonili ocene sa fba, i ocistili sve komentare drugih na stranici, ima samo ostavljenih u poslednjih 10 dana.
 
Tako je. Zbog posla sam u svakodnevnom kontaktu sa potrošačima, i mogu reći da statistički gledano nije problem što postoje reklamacije jer je to normalno za sve aviokompanije, pogotovu za prtljag koji uglavnom oštete radnici aerodroma a ne Air Serbie. Pogotovu jer je najviše putovanja u Srbiji naravno Air Serbiom.

Ali je problem što ne odgovaraju na reklamacije što je nekorektno ponašanje ka nekome ko ti je dao novac za uslugu. A zakon je toliko loš da ne postoji kazna za kompaniju već moraš da ih prijavljuješ direktoratu civilnog vazduhoplovstva koji samo može da ih vuče za rukav i priča im kako nije lepo to što rade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413306#p413306:2ox1s9mn je napisao(la):
loyola » 28 Oct 2016 07:23 am[/url]":2ox1s9mn]Koliko sam shvatio ovde @vucko ne govori generalno o kasnjenju vec o odnosu prema putnicima jer ne odgovaraju na zalbe. Inace su sklonili ocene sa fba, i ocistili sve komentare drugih na stranici, ima samo ostavljenih u poslednjih 10 dana.

Odnosi sa putnicima od strane, tih, velikih, satro super avio kompanija je jednom recju..Katastrofalan... pa me ne cudi I of strane AirSerbie...Naduvani arapi imaju samo pare da se reklamiraju, a ostali zivotare. Kad zatrazis objasnjenje ili ga uopste ne dobijes, a kad ga dobijes, vec I sam znas sta te snaslo. Poneki put, ako si uporan, daju ti neki voucher kojem ce datum da istekne za mesec dana, itd... Been there done that.

A, o low cost kaubojima ne zelim ni reci da trosim, ono sto si platio to si I dobio.....
 
Nije toliko neuobičajena tarifa, već postoji kod članica "Star Airlines"-a. Ali treba skrenuti pažnju ljudima da se ne zaleću, ako planiraju da ostaju po nekoliko dana.
 
Pa da, sad ce da uvale ljudima kao lufthansa ovo sranje po ceni ekonomske.
 
Lično sam se veoma razočarao u "Austrian" (ne toliko u "Lufthansu").
Čak mi je "Air Serbia" u poslednje dve godine delovala komfornije u mnogim segmentima.
 
Као што недавно написах, мислим да су схватили да им је полу-лоукост модел једини излаз, јер, кад ударе као маљем по београдском тржишту Рајанер, па Јуровингс, па Трансавиа (већ долази)... са "класичном" услугом и скупим картама Ер Србија би остала само са трансферним путницима у економској класи. А то значи - банкрот.
 
Ne znam kako ovo da kažem, ali nisu svi putnici ludi za Rajanerom, Jurovingsom, Transaviom... Zapravo postoji sasvim lep procenat putnika kojima legacy model više odgovara i koji se ne vode niskom osnovnom cenom kao jedinim parametrom pri kupovini avionske karte.

Er Srbija pokušava na sve načine da zaradi neke dodatne pare jer joj državna pomoć ističe za dva meseca a u svakom slučaju nije u poziciji da se razbacuje luksuzom jer posluje na tržištu koje je izrazito sezonalno i još više siromašno.

Uzgred, Rajaner neće udariti ni maljem ni štapićem po Beogradu dok mu ne bude ponuđen cenovnik od 3 evra po putniku.
 
Naleteo sam na ove slike, pa rekoh da podelim, da ostanu za istoriju.

25. godišnjica uspostavljanja linije za Pariz - 17. mart 1952. godine (25. godišnjica 1977.)
http://www.ebay.com/itm/262682352096
http://www.ebay.com/itm/222287291066
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 8

Prvi let za Istanbul - 20. maj 1953. godine
http://www.ebay.com/itm/262682352073
Pogledajte prilog 7

Prvi let za Kairo - 19. april 1955. godine
http://www.ebay.com/itm/262682352042
Pogledajte prilog 6

Prvi let za Bejrut - 21. april 1955. godine
http://www.ebay.com/itm/262682352139
Pogledajte prilog 1

Prvi let za Njujork - 15. juni 1976. godine
Beograd - Zagreb - Njujork, Boeing 707
http://www.ebay.com/itm/262682352105
Pogledajte prilog 4

2. put oko sveta - 25. decembra 1974. godine do 13. januara 1975. godine
Beograd - Bejrut - Nju Delhi - Bankok - Hongkong - Kjoto - Tokio - Honolulu - San Francisko - Bafalo - Njujork
Boeing 707
http://www.ebay.com/itm/222287291099
Pogledajte prilog 2

5. put oko sveta - 7. do 25. februara 1976. godine
Beograd - Nju Delhi - Bankok - Hongkong - Kjoto - Tokio - Honolulu - San Francisko - Bafalo - Njujork
Boeing 707
http://www.ebay.com/itm/262682352069
Pogledajte prilog 3

40 godina vazduhoplovstva - 20 godina Jugoslovenskog aerotransporta
1927 - 1947 - 1967
http://www.ebay.com/itm/262682352175
 
Sada gledam... iduće godine 65. godina od uspostavljanja linije između Beograda i Pariza. Pitam se da li će obeležiti taj jubilej.
 
Ер Србија на Сејшелима

Image.jpg


(улетео је као замена за авион Ер Сејшела који је био оштећен у Паризу. довео је потнике до Београда, одакле су после редовним и чартер летом пребачени у Париз)
 
мислим да нису још. мислим да ће тек средином 2017. зависи од рока испоруке, тј. када треба први да дође у флоту, па минус шест месеци до годину дана
 
Da li će ti novi avioni biti u vlasništvu AS ili će biti u Etihad vlasništvu pa će AS da ih iznajmljuje od njih?
 
е сада, ту су опречне информације. мислим да ће бити власништво. Етихад их је поручио, као део њихове много веће поруџбине, а власништво ће бити Ер Србијино
 
Danas su dostigli proslogodisnju cifru od 2 550 000 putnika. Ne znam koliko mogu za 15 dana da imaju jos putnka, ali izgleda da linija za NY nije nesto popunjena.
Znam za 3 leta u prethodna dva meseca, od toga ka Srbiji je bilo preko pola aviona prazno krajem oktobra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423150#p423150:msamsgu7 je napisao(la):
JohnnyLee » 16 Dec 2016 12:03 pm[/url]":msamsgu7]мислим да нису још. мислим да ће тек средином 2017. зависи од рока испоруке, тј. када треба први да дође у флоту, па минус шест месеци до годину дана

Dobro,
Barem da znaju da nismo zaboravili...
2018 bi trebao prvi od deset nivih da stigne.
 
да, али није прецизан период 2018. прво тромесечје, прва половина, итд.
 
Vrh