Što se aviona tiče moguće je da je bio na redovnim radovima, ili da je imao neki kvar pa da se čekao rezervni dio koji je u međuvremenu zamijenjen. Sigurno je da nije poslat neispravan avion na liniju.
Što se posade tiče pada mi na pamet da su uzimajući u obzir granične vrijednosti što se tiče meteo uslova, i naznake pojave vjetra, pretpostavili da će se podići baza oblačnosti te popraviti vidljivost. Moguće da je čak i došlo da zamijene jednog člana posade neposredno pred let, te da je pozvan neko sa dežurstva (može se dogoditi ukoliko se član posade ne osjeća dobro iz raznih razloga, poput stomačnih problema, prehlade i sl.). Čudno je i da je let radio A320, te je moguće došlo do kvara na planiranom ATR-72, te je onda definitivno pozvana prva raspoloživa dežurna posada za A320 koji nije bio ni planiran za taj let.
Dosta postoji mogućnosti, i bez ikakve namjere da branim ASL zbog mnogih drugih stvari, ali sa velikom dozom sigurnosti mogu reći da su sigurno ispoštovane bezbjednosne norme. A što se naknade štete tiče, mislim da svakako putnici imaju pravo na neku kompenzaciju, jer se ovdje ne radi o situaciji u kojoj je u potpunosti obustavljen saobraćaj na nekom aerodromu. U svakom slučaju, koliko god da sve kompanije u konačnici gledaju dobit, ipak je u vazdušnom saobraćaju bezbjednost na prvom mjestu, i tu nema previše mjesta improvizaciji. Ovo naročito važi za Evropu, a čija regulativa se primjenjuje i u Srbiji i u Crnoj Gori, iako još uvijek nismo punopravne članice EASA.