Šta je novo?

Air Serbia

33,000 стопа — 10,160 метара. (10,1 километар надморске висине.) Нема на чему.

Још увек је у Гинисовој књизи рекорда.

She spent the next three days in a coma with a fractured skull, three broken vertebrae, two broken legs, and a broken pelvis. Her body was also temporarily paralyzed below the waist for just under a year. She was only able to walk after intensive rehabilitation, but still suffered from a minor limp for the rest of her life.

Whenever I think of the accident, I have a prevailing, grave feeling of guilt for surviving it and I cry... Then I think maybe I should not have survived at all," she told The Independent in 2012.

"I don't know what to say when people say I was lucky... life is so hard today."

Чланак о њој:

Обавезно прочитајте целу њену биографију. Много се напатила у животу.
Дивно што си нас подсетио на ово, хвала ти!

Весна заправо није “испала” (fell off) из авиона. Остала је заглављена у репу, притиснута кабинским колицима уз под. Вероватно је због тога годинама владао мит да су седишта ближе репу најбезбеднија (што није тачно).

У сваком случају, храбра жена!
 
Дивно што си нас подсетио на ово, хвала ти!

Весна заправо није “испала” (fell off) из авиона. Остала је заглављена у репу, притиснута кабинским колицима уз под. Вероватно је због тога годинама владао мит да су седишта ближе репу најбезбеднија (што није тачно).

У сваком случају, храбра жена!
Изненађен сам да нема дискусије о њој на форуму, или има, али мрзи ме да тражим. У сваком случају, невероватно је шта је преживела. Прошло је 53 године од те фаталне несреће која је оставила велику мрљу у цивилном ваздухопловству, и људи из целог света још увек не могу да верују да је она ово преживела. Причао сам о овоме са мојим родитељима пре неколико минута, и отац ми је рекао да постоји нека шанса да преживиш ако си у репу авиона, јер тај део у већини случајева увек остане целовит, док остатак буквално распадне након удара о земљу после наглог слетања или експлозивног распада у ваздуху проузрокован бомбом. Мој отац је путовао авионом неколико пута и рекао ми је да је то феноменалан превоз, али ако нешто пође наопако, то је и апсолутна несрећа у којој нико или ретко ко преживи, као на пример Весна Вуловић. Имала је лудачку срећу.
 

Er Srbija zabeležila najbolji septembar u istoriji​


03 Oktobar 2025

Er Srbija je tokom septembra 2025. godine prevezla 480.507 putnika i realizovala ukupno 4.848 letova, što predstavlja rast u odnosu na isti mesec prethodne godine i potvrđuje nastavak pozitivnog trenda u redovnom saobraćaju. Popunjenost putničke kabine (load factor) iznosila je 79 odsto, što je povećanje u poređenju sa 77,7 odsto iz septembra prošle godine.
„Od početka godine do danas prevezli smo preko 3,5 miliona putnika, a mesec za nama zabeležili kao najbolji septembar u istoriji Er Srbije. Septembar se pokazao kao izuzetno atraktivan mesec za odmore i putovanja, što je dodatno doprinelo pozitivnim rezultatima. Iako i dalje vidimo dvocifren pad u čarter saobraćaju, naš redovan saobraćaj je ostvario rast, a ukupan broj putnika i letova je nadmašio prošlogodišnji. Ostvareni rezultati predstavljaju snažan podsticaj da nastavimo sa širenjem mreže destinacija i kontinuiranim unapređenjem usluge za naše putnike,” izjavio je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.
Najpopularnije destinacije Er Srbije u regionu bile su Tivat, Podgorica i Ljubljana, dok su u Zapadnoj Evropi najveće interesovanje putnici pokazali za Pariz, Cirih i Frankfurt. U široj evromediteranskoj zoni, najtraženije destinacije bile su Atina, Istanbul, Barselona i Larnaka, dok je u dugolinijskom saobraćaju najviše putnika letelo na relaciji između Beograda i Njujorka.

Izvor: https://www.airserbia.com/sr_latin/...elezila-najbolji-septembar-u-istoriji~1910902
 
GetJet od novembra više neće biti wet lease partner, dolazi neko novi sa boljom ponudom za JU i sa avionima u boljem stanju. Šuška se da je airBaltic u pitanju, što iskreno zvuči previše dobro da bi bilo istinito.
 
GetJet od novembra više neće biti wet lease partner, dolazi neko novi sa boljom ponudom za JU i sa avionima u boljem stanju. Šuška se da je airBaltic u pitanju, što iskreno zvuči previše dobro da bi bilo istinito.

Hahahahah, nema ništa od toga.
Sledeću letnju sezonu 7xA320 u wet leaseu
 
Od marta direktan let za Toronto, kako je Vučić malopre izjavio.
 
од маја, не марта

uška se da je airBaltic u pitanju, što iskreno zvuči previše dobro da bi bilo istinito.

нема Ер Балтик потребне авионе, јер Ер Србији не требају 220

Sledeću letnju sezonu 7xA320 u wet leaseu

биће укупно 6 у dry lease-у, тако да претпостављам да ће бити још 2 или 3 у wet-у. једина компанија у Европи, а да ја знам, да има значајан број 320 је литвански Avion Express
 
од маја, не марта



нема Ер Балтик потребне авионе, јер Ер Србији не требају 220



биће укупно 6 у dry lease-у, тако да претпостављам да ће бити још 2 или 3 у wet-у. једина компанија у Европи, а да ја знам, да има значајан број 320 је литвански Avion Express

Kojih 6 ce biti u dry leaseu?
 
нема Ер Балтик потребне авионе, јер Ер Србији не требају 220
Za zimu su A220-300 dovoljan kapacitet, za leto nisu. GetJet je preko leta leteo gotovo sve cartere, tu je potreban A320, nekad i A321.
Kojih 6 ce biti u dry leaseu?
Rekli su da stizu 3 A320 u dry-lease do leta, i uz postojeca 3, dolazimo do 6 u dry-lease.
једина компанија у Европи, а да ја знам, да има значајан број 320 је литвански Avion Express
Znacajan broj (barem 10) A320 imaju Avion Express (54), SmartLynx (39), Heston Airlines (13), Electra Airways (10), European Air Charter (10). To je to koliko ja znam.
 
ovaj bulgariair je baš ubica iskustva letenja

ali, bio je tačan :)

pilot je francuz, sleteo je uz jak vetar kao paketi u aliexpressu:D
 
Ne bi bilo čudno uopšte da bude Air Baltic. Ta kompanija je u ozbiljnom problemu, posebno jer imaju veliki višak A220... A A220-300 je bukvalno 1:1 zamena za A319. Naravo Air Srbiji treba veći avon ali ko zna, možda su dobili dobru cenu...
 
Ne bi bilo čudno uopšte da bude Air Baltic. Ta kompanija je u ozbiljnom problemu, posebno jer imaju veliki višak A220... A A220-300 je bukvalno 1:1 zamena za A319. Naravo Air Srbiji treba veći avon ali ko zna, možda su dobili dobru cenu...
Још је Марек имао сарадњу са њима раније па можда има и контакте.
 
Ne bi bilo čudno uopšte da bude Air Baltic. Ta kompanija je u ozbiljnom problemu, posebno jer imaju veliki višak A220... A A220-300 je bukvalno 1:1 zamena za A319. Naravo Air Srbiji treba veći avon ali ko zna, možda su dobili dobru cenu...

Njima treba 320 za sezonu. I to 7 komada u wet leaseu
 
Vrh