Šta je novo?

Air Serbia

Знам да сам досадан везано за пртљаг.

Узео сам карту, каже 1x8 кг. Да ли смем и ранац да понесем у који бих ставио и фотоапарат?
Smes da poneses kabinski kofer i ranac. U light tarifi je to dozvoljeno. Zvanicno je u pitanju 1x8kg za kabinski kofer i 1x4kg za ranac, ali u realnosti niko ne meri tezinu i dimenzije ukoliko drasticno ne odskace.

Ja redovno nosim prtljag kao na slici, i apsolutno mi nikada niko rec nije rekao iako je ranac nesto veci i tezi od dozvoljenog. To radim u svim kompanijama, pa i u LCC. Redovno i u Wizz Air sa priority nosim istu kombinaciju prtljaga. 71CNbs4-ukL._SLDPMOBCAROUSELAUTOCROP288221_MCnd_AC_SR462,693_.jpg10U003_r010_samsonitespinner5520scure.jpg
 
Bakoo
Мада, не знам каква би то требала бака да буде, да се пише са великим словом...
 
Er Srbija, nacionalni avio-prevoznik Republike Srbije i kompanija „Visa“, globalni lider u oblasti digitalnih plaćanja, potpisale su Ugovor o saradnji i izdavanju prve co-brand kartice, koja će biti deo programa lojalnosti za putnike srpske nacionalne avio-kompanije. Novi program lojalnosti, koji je već u pripremi, ima za cilj dodatno unapređenje usluge, donoseći brojne pogodnosti i različite benefite.

STRATES%CC%8CKO%20PARNERSTVO%20KOMPANIJA%20ER%20SRBIJA%20I%20VISA%202.avif
 
Raduj sja, Srpine!
Umesto da su napravili ko-brending sa "Dinom".

P.S: Zezam se, ko nije shvatio. Fin iskorak, samo da vidimo koje banke će biti u opticaju, jer "Air Serbia" nije registrovana kao preduzeće za finansijske usluge.
Ne bi valjalo da to budu samo "prijateljske" firme, poput "Poštanske", "Komercijalne" i sl.
 
Poslednja izmena:
Комерцијална више није пријатељска...
 
Doduše, ne moraju da prave ugovor sa bankom, ako neće raditi sa tekućim računima. "Etihad" još uvek izdaje one virtuelne "Visa" kartice, sa bodovima preračunatim u dinare, mislim da ne sarađuju s bankama.
 
Свакако дуго очекиван потез, надам се да ће лојалити програм бити добар и компатибилан са ФФ програмима великих савеза попут Miles & Smiles или Miles & More или Avios. Ове године сам летео са супругом 12 летова Ер Србијом и онај Етихадов ФФ ми ништа не значи а да имају добар програм уз миље које скупљаш рецимо у Максију и при другој куповини сигурно бих имао већ миља за неку гратис карту по Европи. И онда следећи пут када бирам између Ер Србије и неке друге компаније (где је то наравно могуће) бирам вероватно Ер Србију због миља ако није велика разлика у цени. Раније је то било много боље али су све велике компаније драстично смањиле миље односно их поскупиле- док је Луфтханзина миља рецимо вредела много више (20.000 миља за лет до 3 сата економском класом сада то кошта дупло више) сада укидају све могуће привилегије. Могао си да скупиш 80.000 миља и да летиш првом класом преко океана а сада без 150.000 миља и доплату од најмање 500€ нема ништа. Ту је шанса за Ер Србију да веже путнике за себе!
 
Neki sistem bodovanja mora da bude.
Да већином су миље, негде су и поени. Суштина је иста. Али битно је да већина авиокомпанија омогућава скупљање тих миља куповином производа или прометом кредитне картице. Такође је битно да Ер Србија омогући куповину у свом онлајн шопу и у продавницама и на лету тим бодовима а да се склопе уговори са хотелима и туристичким агенцијама за скупљање бодова/миља као и прерачунавање бодова/миља других партнерских компанија (очекујем са Туркишом, Аерофлотом, Хаинаном, Ер Монтенегро...).
 
Ima jedan mnogo dobar video koga sad ne mogu da nađem o programima lojalnosti u Americi i koliko oni doprinose ukupnom profitu.
Mislim da AirSerbia gađa nešto slično, jer je osnov korišćenje kreditnih kartica i uzimanje provizije na transakcijama.
 
opet mislim da je to pogrešan pravac. Većina putnika već ima Gold ili Platinum kartice koje im pružaju mnoge benefite za putovanje. Niko neće da vadi posebnu AS karticu kao dodatnu...pogotovo ako to uključuje dodatne troškove članarina. Opcija sa Dinom bi bila idealna, jer nju po zakonu svi moraju imati ali ajde... Mislim da je teška niša i da će pogoditi plafon zaposlene u AS. Opcija naslanjanja na MM program lojalnosti je bio najbolja opcija. Ja često biram Star Aliansu samo zbog toga..a sada su već dosta sa cenama konkurentniji u odnosu na AS. Cene su im nestvarne..evo skoro za Prag...500e...još i dalje lete ATRom...tek povremeno
ubace a320.
 
Ima jedan mnogo dobar video koga sad ne mogu da nađem o programima lojalnosti u Americi i koliko oni doprinose ukupnom profitu.
Mislim da AirSerbia gađa nešto slično, jer je osnov korišćenje kreditnih kartica i uzimanje provizije na transakcijama.
Ne znam da li na ovaj mislis, ali jako dobar video
 
Ima sigurno pet godina kako je rečeno da "AS" neće ulaziti u nove alijanse. Ovo sa "Etihadom" je bila "equity" alijansa, koja se raspala pre nepunih 10 godina, kada su redom propadale kompanije pod kišobranom. Iskren da budem, mene je veoma iznenadilo kako se "AS" izvukla.
Drugo, da li im je potreban loyalty program: Da. Da li su mogli da produže sa "Etihadom"? Očito ne, jedino ostaje pitanje kako će rešiti "transfer" milja i statusa na novi program, jer bi mnogi stari korisnici bili "kažnjeni". Zašto "Visa"? Zato što je "Dina" prilično limitirana, čak i ako bi preko noći ceo kartičarski sistem bio povezan na "Union Pay".
Što se tiče konkurentnosti cena, ona uvek zavisi od termina. LH ima tu prednost da ima barem četiri velika hub-a (Frankfurt, Minhen, Beč i Cirih), plus nekoliko sekundarnih, ali tu je uvek pitanje konektivosti, dužine presedanja, itd. Ako se desi da je samo jedan "leg" otkazan, putnik je u problemu.
Što reče @ГЕНЕРАЛ, ovde se primarno cilja privlačenje u program alternativnim načinima skupljanja bodova za status. Ako, tipa, skupljaš bodove u "Maxiju" ili nekom veoma rasprostranjenom lancu u Srbiji, lakše ćeš skupiti za status nego da imaš "Miles and More", čiji partneri su dominantno u germanskim zemljama ili na Zapadu uopšte.
 
Pa o tome i pričam reach te kartice je čak i u Srbiji limitiran..jer nije Dina. Šta ćemo sa stranim putnicima kojih je min 40% ..u kom će oni Maxiju da kupuju i kako će oni skupljati poeneZašto bi neki stranci npr koristili BG kao hub ka NY a ne Istanbul na primer? Ako bintu karticu uvezali kao Superkarticu sa SrbijaVozom, GSPom, Taksi udruženjima, BASok, Hotelima...hajde onda da razmislimo.
 
Malo ljudi će moći da je izvadi jer pretpostavljam da će da sklapaju ugovor sa domaćim bankama. Nisu fin institucija da mogu nekome npr u Banja Luci ili u Sofiji izdaju karticu.
 
Људи колико сам разумео Марекову изјаву - биће још партнера и поред Виза картице. А Ер Србија ће као и друге компаније по свету да "купи" улазницу у неке велике програме који поседује партнерске компаније широм света а у Србији ће сами бирати партнере где можеш да сакупиш бодове/миље/поене. Поготово што ће нпр. Руси који користе Ер Србију моћи и бодове Аерофлота да користе у Ер Србији и обрнуто. Исто очекујем са Туркишом и турским предузећима која су партнери Туркиш Ерлајнса. Дакле ово је одличан потез и треба ширити тај ФФ програм. А обично је издавање обичне картице (ове плаве) везано за неки минимални промет, док сребрна, златна или платин већ коштају много више или се плаћа годишња чланарина. Међутим ко путује авионом често из Београда њему се исплати картица зато што можеш рецимо бесплатно да уђеш у премиум салон на Тесли или на другим аеродромима у Ер Србијиној мрежи или да добијеш апгрејд статуса или додатни пртљаг или да купиш нешто у њиховом шопу или током лета, oнда наравно разни попусти за изнајмљивање аутомобила, резервацију хотела итд. Наравно да се ова картица не исплати некоме ко лети једном годишње за Египат али барем 35% путника ће сигурно користити ове услуге а Ер Србија податке својих клијената и таргетирање уз помоћ ВИ и аналитичких софтвера и тиме увећати свој профит.
Препоручујем да погледате ова два линка:
https://en.wikipedia.org/wiki/Miles_&_More
 
Malo ljudi će moći da je izvadi jer pretpostavljam da će da sklapaju ugovor sa domaćim bankama. Nisu fin institucija da mogu nekome npr u Banja Luci ili u Sofiji izdaju karticu.
Издаваће је у току лета ;) и добићеш неку брошуру са линком за регистрацију и то ће бити омогућено свима.
 
Zezaš stvarno? Stjuardesa će da izdaje karticu i stranci će niti motivisani da je vade? Čoveče zbog naše regulative Revolut i ozbiljni svetski servisi godinama ne mogu da uðu i sad će AS da se omogući da izdaje kartice. Najjače je da će imati predstavnika banke kao Raiff u Gigatronu...:)
 
Vrh