Moze li neko da pojasni, zbog cega kontrola/toranj nema pravo da zabrani poletanje, odnosno da utice na posadu da ide na prvobitno "dogovoren" izlaz? Isto i to kako je proracun pilota mogao da bude pogresan - posto pise u tekstu da se to radi na tabletu/racunaru? Ako su uopste i radili proracun, ali hajde da kazemo da jesu. Koji faktori tu ulaze u proracun? Pretpostavljam masa - pa da li je moguce da je ona bila veca u realnosti nego u pretpostavci (jer se rucni prtljag nikad ne meri, a svi znamo koliko ih trpamo)?
Ocigledno je kljuc udesa u tom proracunu - koji je navodno kazao da je moguce bezbedno poletanje, ali u realnosti nije bilo tako. Ili piloti nisu pravili proracun, ili nisu pravilno izracunali, ili nisu imali prave podatke za proracun. Eventualno ako snaga motora nije bila dovoljna, ali valjda se nikada ne gura 100% odmah, nego postepeno?
Ocigledno je kljuc udesa u tom proracunu - koji je navodno kazao da je moguce bezbedno poletanje, ali u realnosti nije bilo tako. Ili piloti nisu pravili proracun, ili nisu pravilno izracunali, ili nisu imali prave podatke za proracun. Eventualno ako snaga motora nije bila dovoljna, ali valjda se nikada ne gura 100% odmah, nego postepeno?