Šta je novo?

Air Serbia

Ovi lešinari sa N1 opet dokazuju da je mrtva trka između njih i režimskih bljuvotina i medija. Koriste trenutak gde je očigledno da je u pitanju ljudski faktor i oni spinuju priču sa tehničkim održavanjem letelica...a gle ironije avion je jedini ovde položio i konstruktivno i tehnički izdržao udar u jbn stub i uspeo da poleti iz njive i sa sve tim oštećenjima da bezbedno sleti... I ti spinuješ u priču o lošem održavanju.
 
Nisam ljubitelj N1, takođe ne smatram da letelice Air Serbie nisu bezbedne, ali bi smo mogli stvarno da dobijemo potvrdu da li se Air Serbia Tehnika uništava namerno ili ne.

Eto neka rukovodstvo Air Serbia da demant i time stavi tačku na svaku diskusiju, ovako kada čutiš..
 
Jel može kompanija da demantuje navode ili je to tako teško?

Pošto ako je nešto od gore navedenog iz N1 članka neistinito nanosi se šteta ugledu.
 
Ja iskreno sumnjam da ćemo videti u skorije vreme Embraere opet u floti. Sve i da ih uzmu u dry lease, proces obuke posade je izuzetno ozbiljan i dugačak proces i ne bi mogli odmah da računaju na te letelice. Marathon je bila dobra ideja, ali nisu imali sreće i obila im se prebrza ekspanzija i jurenje profita o glavu.

Ostaje pitanje da li uskoro dolaze tri Airbus 320 kao i dva Airbus 321, kao što je već bilo najavljeno.

Airbus 319 će ostati definitivno još dosta vremena u floti.

Od novih širokotrupaca i ekspanzije ka Kini za sada ni reči.

Mislim da će i dalje nastaviti sa kupovinom novih ATR aviona (pored planiranih 3) i povećavati frekvencije umesto da povećavaju kapacitet na regionalnim rutama. Deluje da ih je najlakše obezbediti na tržištu.

Kao neko prelazno rešenje wet lease je opet neizbežan, ali ovoga puta neko ko je pouzdaniji, pa samim tim i znatno skuplji. Recimo Air Baltic ukoliko ima slobodne letelice bi mogao da uskoči ili neki iskusniji ACMI provajder.
 
Nisu iznete neistine.
Tehnika se odavno unistava, nasi ljudi odlaze u Sloveniju, a dovode se Vijetnamci koji su jeftiniji, ali i manje motivisani.
 
Ja iskreno sumnjam da ćemo videti u skorije vreme Embraere opet u floti. Sve i da ih uzmu u dry lease, proces obuke posade je izuzetno ozbiljan i dugačak proces i ne bi mogli odmah da računaju na te letelice. Marathon je bila dobra ideja, ali nisu imali sreće i obila im se prebrza ekspanzija i jurenje profita o glavu.

заправо, Маратон је био запослио 12 чланова летачког особља и 8 кабинског са држављанством Србије и Црне Горе. што значи да Ер Србија може њих да запосли и сама узме Е90/95 авионе у лизинг, под условом да их нађе
 
Ovi lešinari sa N1 opet dokazuju da je mrtva trka između njih i režimskih bljuvotina i medija. Koriste trenutak gde je očigledno da je u pitanju ljudski faktor i oni spinuju priču sa tehničkim održavanjem letelica...a gle ironije avion je jedini ovde položio i konstruktivno i tehnički izdržao udar u jbn stub i uspeo da poleti iz njive i sa sve tim oštećenjima da bezbedno sleti... I ti spinuješ u priču o lošem održavanju.

https://n1info.rs/vesti/vlasnik-kompanije-aviostar-bezbednost-avio-saobracaja-nije-ugrozen

I sta cemo sad? Ovi iz N1 nisu ni zvali bili drugu stranu da pitaju za komentar. Takodje javio se jedini zvanican sindikat Air Serbia tehnike i demantovao sve navode. Kao sto sam rekao "no name" izvor i rekla kazala cela prica. Lesinarsko novinarstvo. Ovde tuzba ne gine.
 
Nije problem održavanje u koje ne sumnjam, već priča zašto se poslovi dodeljuju Aviostaru ako Air Serbia već ima svoje preduzeće za održavanje.
Pomalo je čudno, zar ne?
 
Ček ček, u tekstu se spominje da "Air Serbia Tehnika" održava avione te kompanije dok je "JAT tehnika" totalno druga firma koja im ponekad pozajmljuje prostor u hali.
Znači dve različite firme, stim što je ova prva u sklopu Air Serbia.
 
Nije problem održavanje u koje ne sumnjam, već priča zašto se poslovi dodeljuju Aviostaru ako Air Serbia već ima svoje preduzeće za održavanje.
Pomalo je čudno, zar ne?

Pa nemaju dovoljno kapaciteta da odrzavaju sve avione sami pogotovu posle ove ekspanzije. Nema dovoljno mehanicara u globalu jer su svi otisli za inostranstvo da rade za drasticno vece plate. To kaze i ovaj Slovenac.

Nema tu nista sporno, vecina avio kompanija ima servise kod razlicitih provajdera, pogotovu kad same nemaju dovoljno kapaciteta.
 
Eto, onda rešeno.

I zar je toliko teško da se izda saopštenje od strane Air Serbie? Sami sebi uskaču u stomak.
 
Ček ček, u tekstu se spominje da "Air Serbia Tehnika" održava avione te kompanije dok je "JAT tehnika" totalno druga firma koja im ponekad pozajmljuje prostor u hali.
Znači dve različite firme, stim što je ova prva u sklopu Air Serbia.
Jat Tehnika je jos odavno izdvojena kao preduzece iz JATa. Kasnije su je privatizovali Cesi koji sada vode tu firmu. Bavi se uglavnom konverzijom aviona u freightere.

Air Serbia je sa njima radila odrzavanje dela Airbus flote posle privatizacije medjutim kasnili su mesecima sa isporukom aviona jer im je fokus kao sto sam rekao na konverziji. Od tog ugovora su odustali i sada ozbiljnije Checkove rade u Istanbulu u Turkish Technik i Napulju.
 
Zar JAT tehnika pripada AS?

не. ЈАТ Техника припада фирми Авијапрајм. друго, Ер Србија техника ради само линијско одржавање авиона. за све остало морају да ангажују друге фирме, јер нити имају довољно људи, нити имају простора за то. а и не морају
 
https://n1info.rs/vesti/vlasnik-kompanije-aviostar-bezbednost-avio-saobracaja-nije-ugrozen

I sta cemo sad? Ovi iz N1 nisu ni zvali bili drugu stranu da pitaju za komentar. Takodje javio se jedini zvanican sindikat Air Serbia tehnike i demantovao sve navode. Kao sto sam rekao "no name" izvor i rekla kazala cela prica. Lesinarsko novinarstvo. Ovde tuzba ne gine.
E kad se javi “jedini zvanični” sindikat - stvar počinje da smrdi naveliko. Zvanični sindikati kod nas su po pravilu ”dobro kontrolisani” i obično ne služe ama baš ničemu u smislu zaštite prava radnika. Možda ovde grešima, ali obično je tako.
 
E kad se javi “jedini zvanični” sindikat - stvar počinje da smrdi naveliko. Zvanični sindikati kod nas su po pravilu ”dobro kontrolisani” i obično ne služe ama baš ničemu u smislu zaštite prava radnika. Možda ovde grešima, ali obično je tako.

Tacno, ali alternativa je verovati u ovom slucaju kome? "No name" izvoru? Pa ovaj novinar je bukvalno mogao da ga izmisli.

Inace ja sam malo skeptican prema svim tim "sindikatatima" u drzavnim firmama. To su sve relikti socijalizma koji brane svoj nerad i raspali status quo. Sindikati, po privatnim firmama su apsolutno potrebni.
 
Просто ми сада мирише на куповину Ер Монтенегра са све Ембраерима...
Стратешки ви вероватно било добра одлука, али тешко да ће до тога да дође јер је потребно да се политичари договоре а то се неће десити бар не у догледно време,
Са друге стране, ЕM има само jedan (два) ембраер(а), лети и тако изнајмуљу још, ено пишу на ЕксЈу да ће узети један украјински Е190 ВиндРоуз и један А320 од ТрејдЕр, тако да чак и максимално проширени не би могли да помогну ЕС
 
Tacno, ali alternativa je verovati u ovom slucaju kome? "No name" izvoru? Pa ovaj novinar je bukvalno mogao da ga izmisli.

...

I izvor koji je dao informacije da se obznani Watergate je bio anoniman i to destinama godina, ali je sve potkrepio obilnim materijalom.
Stvar je vrlo jednostavna, ako su stvari iznesene netačne i nije otišlo tih 25 ljudi iz firme zbog loših uslova, firma će tužiti N1, ako N1 ima dokaze da se to desilo, i da ti ljudi jesu otišli, a da je ova druga firma stvarno do pre izvesnog vremena bila samo "higijeničar" aviona, videćemo da će malo da larmaju pomedijima, ali neće pokrenuti nikakav zahtev za odštetu za nanetu štetu ugledu firme. I onda nam je sve jasno.
Ako N1 hoće da bude ozbiljna, morala bi da dođe do papirologije koja dokazuje da su ljudi dali otkaze i da to objavi, ili barem izjava radnika koji su otišli.
Ako je izjava da su neki pritiskali da se avioni brže vraćaju u saobraćaj makar i izdaleka blizu istine, trebalo bi nam neki dokaz u vidu SMS-ova ili snimljen razgovor. Posle toga taj koji je to tražio - prtivor.
U HR su se mobilni telefoni jedne državne sekretarke pokazale kao "zlatna koka" za tužioce. Doduše to je slučaj korupcije u trošenju budžetskih (posebno EU) fondova - ali kako bi to lepo bilo da i kod nas, kada neće domaće tužilaštvo, onda EU tužilac može da podnese zahtev policiji za privođenje i istražne radnje - tako su tamo i ministri završili iza rešetaka.
 
Poslednja izmena:
нема од тога н
Стратешки ви вероватно било добра одлука, али тешко да ће до тога да дође јер је потребно да се политичари договоре а то се неће десити бар не у догледно време,

нити би била добра одлука, нити ће се то икада десити. с изузетком два Е-95, Ер Монтенегро уопште не треба Ер Србији. штавише, ти авиони су стари већ 15 година, тако да може да нађе млађе авионе јефтиније
 
објављен је прелиминарни извештај. укратко, оно што смо већ знали, грешка пилота. једино остаје питање зашто је надлежна аеродромска служба дозволила авиону да приђе гејту, јер се у тим случајевима све ради на удаљеној позицији
 
Vrh