Šta je novo?

Air Serbia

Ili kako mali Batica zamišlja voðenje jedne avio kompanije. Istreseš keš na šalteru Airbusa za 20ak A380 i rešiš sve probleme...promet odma dolazi uzročno -posledično zbog fensi infotejmenta.
 
Purger ne može da svari nove a220, on je za polovne Embraere bio
 
Provalili ste me. Predajem se. Purger licno ovde.

Volimo mi batice polovnjake pa to ti je. Draze nam da imamo tri polovnjaka nego jednog novog. Priznajem ne sedim u bordu neke avio kompanike, kao vecina ovde, ali ajde objasnite svim ovim sto narucuju nove avione da je to relikt proslosti. Da sa manje ekonomicnim, manje pouzdanim, a skupljim za odzavanje avionima ce pobediti konkurenciju i izgraditi odrzivu konkurentsku prednost.
 
Provalili ste me. Predajem se. Purger licno ovde.

Volimo mi batice polovnjake pa to ti je. Draze nam da imamo tri polovnjaka nego jednog novog. Priznajem ne sedim u bordu neke avio kompanike, kao vecina ovde, ali ajde objasnite svim ovim sto narucuju nove avione da je to relikt proslosti. Da sa manje ekonomicnim, manje pouzdanim, a skupljim za odzavanje avionima ce pobediti konkurenciju i izgraditi odrzivu konkurentsku prednost.
Retko koja kompanija velicine kao JU narucuje nove avione.
 
Volimo mi batice polovnjake pa to ti je. Draze nam da imamo tri polovnjaka nego jednog novog. Priznajem ne sedim u bordu neke avio kompanike, kao vecina ovde, ali ajde objasnite svim ovim sto narucuju nove avione da je to relikt proslosti. Da sa manje ekonomicnim, manje pouzdanim, a skupljim za odzavanje avionima ce pobediti konkurenciju i izgraditi odrzivu konkurentsku prednost.

тренутно су половни авиони много поузданији од нових. Ербас породица има проблема са PW1000G моторима, док Боинг има проблема са тиме што је Боинг

иначе, стигао је 5. Ембраер у флоту, конкретно Е95, а постоји и могућност доласка шестог на лето. иначе, план је да Ембраери остану дугорочно у флоти путем damp-lease-а, тј. Маратон даје авионе и летачку посаду, а Ер Србија кабинско особље
 
тренутно су половни авиони много поузданији од нових. Ербас породица има проблема са PW1000G моторима, док Боинг има проблема са тиме што је Боинг

иначе, стигао је 5. Ембраер у флоту, конкретно Е95, а постоји и могућност доласка шестог на лето. иначе, план је да Ембраери остану дугорочно у флоти путем damp-lease-а, тј. Маратон даје авионе и летачку посаду, а Ер Србија кабинско особље
Маратон колико ја знам има тренутно 7 Ембраера генерације Е1 а поручили су Е2, вероватно ће то све летети за Ер Србију док она не прешколује своје пилоте.
 
неће Ер Србија то радити. планира се дугорочан споразум са Маратоном, као што сам навео горе
 
Air Serbia ozivljava code share sa Etihadom, a nemaju direktnu liniju. Koja je poenta toga, osim ako se ne planira Beograd-Abu Dabi, posto mi "letovi Etihada će se povezivati sa letovima Er Srbije preko Atine, Milana, Rima i Beča" bas nategnuto zvuci?
 
Air Serbia ozivljava code share sa Etihadom, a nemaju direktnu liniju. Koja je poenta toga, osim ako se ne planira Beograd-Abu Dabi, posto mi "letovi Etihada će se povezivati sa letovima Er Srbije preko Atine, Milana, Rima i Beča" bas nategnuto zvuci?
Nece biti puno ljudi koji zele da idu sa dva stopa kada preko Dubaija, Dohe i Istanbula mogu sa jednim, ali opet nije ovo prvi slucaj da dve kompanije imaju takav codeshare. Uostalom, Etihad nudi BEG-FCO-AUH-NRT i nazad sa 700 evra, dok isto kod Turkisha kosta 1000 evra, a kod Qatara 1250 evra. Sada da hocu za Tokio odabrao bih pre sa dva stopa i ustedeo 300 evra po osobi, nego sa jednim stopom za 300-500 evra vise.

Kada je Etihad leteo za Beograd bio, ipak sam leteo BEG-FCO-AUH jer je cena bila oko 180 evra niza. Siguran sam da ima jos ljudi koji razmisljaju kao i ja.
 
Da sa manje ekonomicnim, manje pouzdanim, a skupljim za odzavanje avionima ce pobediti konkurenciju i izgraditi odrzivu konkurentsku prednost.

Kao što je već pominjano, polovni avioni nisu manje ekonomični u smislu ukupnih troškova. Imaju veću potrošnju goriva ali kad se saberu svi troškovi su povoljniji. Na primeru A350 i A330 rate za lizing novi avion je tri puta skuplji pa se tu vidi da su polovni ukupno jeftiniji.

Volimo mi batice polovnjake pa to ti je.
Polovnjak sam po sebi ne znači da će biti loša usluga ili komfor. U Beogradu se nude usluge privatnih mlaznjaka koje su uglavnom polovne Cesne od 15-20 godina, ali daju uslugu, komfor i prednost koje Swiss ili Air Baltic sa svojim novim A220 ne mogu da sanjaju.
 
Nece biti puno ljudi koji zele da idu sa dva stopa kada preko Dubaija, Dohe i Istanbula mogu sa jednim, ali opet nije ovo prvi slucaj da dve kompanije imaju takav codeshare. Uostalom, Etihad nudi BEG-FCO-AUH-NRT i nazad sa 700 evra, dok isto kod Turkisha kosta 1000 evra, a kod Qatara 1250 evra. Sada da hocu za Tokio odabrao bih pre sa dva stopa i ustedeo 300 evra po osobi, nego sa jednim stopom za 300-500 evra vise.

Kada je Etihad leteo za Beograd bio, ipak sam leteo BEG-FCO-AUH jer je cena bila oko 180 evra niza. Siguran sam da ima jos ljudi koji razmisljaju kao i ja.
Pa verujem da će ponekad moći da se nađe neka dobra ponuda, ali da li je to dovoljno za cimanje oko ugovoranja ovakvog aranžmana...kapiram da oni znaju bolje.
 
Dok vi ovde nešto raspravljate o budućnosti, Air serbiji ne radi app danima. To jest radi, ali transakcije ne prolaze.

Rezervisali mi lovu 3 x za kartu sa kartice, i onda ništa. Vrate nazad.

A akcija ističe 5. februara



Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Dok vi ovde nešto raspravljate o budućnosti, Air serbiji ne radi app danima. To jest radi, ali transakcije ne prolaze.

Rezervisali mi lovu 3 x za kartu sa kartice, i onda ništa. Vrate nazad.

A akcija ističe 5. februara



Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Preko sajta radi sve normalno, ja kupio kartu pre par dana.
 
Da, ali app su najlojalniji kupci. Kao ja npr :)

I jako se nerviraju kad ne radi jer mi je tu sve već sejvano i samo kupim u dva klika. Nemaš boljeg prodajnog kanala od appova.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
I to je odlično. Ali po pravilima Ecomm struke APP ti je najvažniji kanal komunikacije sa lojalnim kupcima.

Ja imam Ryan, Easy, Voloteu i Airserbiu. Praktički i ne gledam skyscanner više mada i njega imam instaliranog.


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ja sam jednom imao problem sa BA koji nisam mogao da resim online pa sam ih zvao i resio. Ima stvari za koje je razgovor za zivom osobom i dalje jedino resenje.
 
Dok vi ovde nešto raspravljate o budućnosti, Air serbiji ne radi app danima. To jest radi, ali transakcije ne prolaze.

Rezervisali mi lovu 3 x za kartu sa kartice, i onda ništa. Vrate nazad.

A akcija ističe 5. februara



Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
ako pokusavas da kupis biznis klasu iz aplikacije mozda nece da prodje jer aplikacija ne prikazuje kada umesto JU vozi neko drugi pa biznis klase i nema... primera radi, uporedih neke datume za odredjeni let na sajtu i aplikaciji, i sajt kaze 12.682/15.622/21.501 RSD i bez biznisa jer leti GetJet, a za isti taj let aplikacija kaze 11.977/14.564/19.855 RSD i biznis za 33.964 RSD... ne znam ni otkud razlika u ceni kada sam ulogovan sa istim nalogom.
 
Ja sam jednom imao problem sa BA koji nisam mogao da resim online pa sam ih zvao i resio. Ima stvari za koje je razgovor za zivom osobom i dalje jedino resenje.
Rešavaju. U toku je, i stvarno se trude.

Da, jedan let je nije sa AS avionima. ali nije biznis klasa

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
ako pokusavas da kupis biznis klasu iz aplikacije mozda nece da prodje jer aplikacija ne prikazuje kada umesto JU vozi neko drugi pa biznis klase i nema... primera radi, uporedih neke datume za odredjeni let na sajtu i aplikaciji, i sajt kaze 12.682/15.622/21.501 RSD i bez biznisa jer leti GetJet, a za isti taj let aplikacija kaze 11.977/14.564/19.855 RSD i biznis za 33.964 RSD... ne znam ni otkud razlika u ceni kada sam ulogovan sa istim nalogom.

Valjda je u app cena sa onim popustom kada imas profil
 
Vrh