Šta je novo?

Air Serbia

Nisam siguran koja je računica za tu liniju, iako sam siguran da su je uradili. Pošto si išao, je l' možeš da podeliš svoju "inspiraciju"?

Meni je to nekako previše maltretiranja za Novi Sad Portugalije, lep gradić, ali za dan možeš sve da vidiš...
Mada, možda ljudi idu do Lisabona, pa se odande vraćaju (sa depresijom koju tamo pokupe).
Bio sam pre dve nedelje, wizom do Lisabona, pa vozom do Koimbre i Porta i nazad (uzeo karte pre ove linije). Meni Porto lepši grad od Lisabona, čistiji, podseća na neke španske gradove. Pet dana tamo mi je bilo malo, i jedva čekam da se vratim.
 
Da, sa tog aspekta nekog opuštanja razumem. Što se razlike Lisabon-Porto tiče, meni su to kao dve države, Lisabon izgleda siromašno, neuređeno, ljudi arogantni, svuda te spopadaju dileri u pokušaju... Sa druge strane Porto koji izgleda bogato, ukrašen, sređen, ljudi prijatni. Samo za moj ukus mali, ali to je opet stvar ukusa.

Novi Sad Portugalije ima mnogo veću turističku posetu od Beograda. A trčanje od znamenitosti do znamenitosti i čekanje u nenormalnim redovima za mnoge ljude nije odmor...
Nije mi baš jasan ton ovoga, kao da sam te napao... A što se tiče turističke posete, ima i Lisabon, a bez Sintre i Belema bi bio privlačan koliko i Kraljevo.
 
Zato je Air Serbia prvo i uvela liniju za Kraljevo, sad smo izgustirali pa eto aj malo i do tog smrdljivog Lisabona, a onda kad narod vidi koliko je to sranje, ima da krene još veći bum, kraljevo 2x dnevno s A320 minimum.
 
I Lisabon i Porto su lepi gradovi, naravno Lisabon ima i dobro oronulih delova, dok u Portu to baš nije tako vidljivo. Ali da, različiti su.
Jednom sam išao Lisabon-Porto i nazad Ryanairom, drugi put vozom. Na kraju ispadne isto, avio leto svega 40-ak minuta, ali sve skupa put uzme oko 2.5 h - taman toliko ide i voz. U vozu me oduševio kondukter koji se ljudima obraćao na portugalskom, pa kad vidi da ne ide - španski, pa francuski, pa na kraju engleski.
 
Porto svakako ima svojih čari, mada moram da se slozim sa komentarom o Novom Sadu. Nasa neka racunica je bila s obzirom da se otvorila direktna linija a vec smo u maju bili u Lisabonu gde smo culi lepe stvari i o Portu da isti treba posetiti.

Mali je grad, realno za par dana koliko vidim moze da se obidju skoro sve atrakcije. Ljudi srdacni, cene u restoranima kako gde, ko dolazi obavezno da proba francesinju.

Odosmo u off sa temom.
 
Je l' ovo ozbiljno ili se neko dete igralo? Prethodnu koju su uradili kad su radili rebranding je radila Balkanika i ima srpske motive, a ova veze s mozgom nema, ima neko iritantno kliktanje...
 
Nova mi se vise svidja. Stara je dobra ali je suvise zvucala kao pesma koja ide u "loop" tj iznova i iznova tako da je znala biti malo iritantna u avionu. Ova mi lici kao odjavna spica za seriju Sinise Pavica, malo je nostalgicna :)
 
https://forbes.n1info.rs/biznis/otk...ostala-gradjane-najmanje-64-milijarde-dinara/

Pazi molim te zvali bivseg direktora Jata da kaze kako stvari ne valjaju u Air Serbiji i da im kaze sta treba da rade. Druze neka hvala, pa ti ne znas ni osnovne stvari, za pocetak Wizz Air ima 4 aviona bazirana u Beogradu a ne 3.

"Prema njegovim rečima, nije tačno da zemlja ne sme da ostane bez nacionalnog avioprevoznika"
-
jedna rec: Slovenija.

"„Zašto bismo mi pumpali na desetine ili stotine miliona evra u nacionalnog avioprevoznika da bismo mogli da odemo u nekom trenutku da prevezemo reprezentaciju ili da dovezemo neku pomoć“ 🤦‍♂️

"Vujović dodaje da postoje davno sprovedena istraživanja američkih stručnjaka rađena za potrebe proizvođača aviona koja dokazuju da zemlja koja ima manje od 30 miliona stanovnika ne može imati zdravu i uspešnu nacionalnu aviokompaniju i zato i većina država na Balkanu nema svog nacionalnog prevoznika, navodeći primer Grčke, Bugarske ili Mađarske."
- Grcka - Agean, Madjarska - Wizz Air....

"...lizing aviona bez posade i pored činjenice ima dovoljno svoje posade na platnom spisku bude primorana da iznajmljuje dodatno avione drugih kompanija u takozvanom wet leasing režimu, odnosno sa posadom, što je 30 do 40 odsto skuplje. Em platite skuplje za 30 do 40 odsto, em duplirate posadu i avione”, objašnjava Vujović navodeći da je očigledan interes bio da se što više leti i otvaraju nove linije i destinacije nemareći ima li putnika, da li je to isplativo i koliko će nas na kraju koštati."
- Wet lease duplira posadu i avione, Isuse ovaj stvarno ne zna sta prica. A na stranu ova novinarka sto ne zna pravopis, "nemareci" zajedno napisala...

Ne mogu dalje...

Ovi iz N1 su postali gori od Pinka.
 
наравно да баљезга човек. иначе, за његовог мандата је почео суноврат ЈАТ-а, чисто да вас подсетим. а имао је и још неке бисере. а што се тиче Н1... поновићу, исто срање као Пинк/Информер, само друга страна медаље
 
Очиглено да човек не разуме како авио индустрија функционише, зато је у суновратио ЈАТ. Јер да је капирао ово чему се противи, вероватно Марек и не би био потребан.
 
наравно да не разуме. један од његових бисера је регионална компанија која би међусобно повезивала све аеродорме у широј регији типа Клуж-Скопље или Букурешт-Охрид и слично... и то све само са АТР-72
 
То је титин пионир. Ја ћу мало да се играм, а буџет ће да плаћа. Погређио сам? Па шта! Ко ради тај и греши!
 
Tekst je zapravo iz novog glasila Forbes Serbia. Šteta, imali su priliku da postanu cenjeni izvor poslovnih vesti ali su ovim tekstom pokazali pravo lice.

Na internetu postoji intervju sa Vujovićem koji je radio ko drugi nego Miša Brkić za Vreme negde 2005 godine. Posle čitanja jasno je kakve je greške pravio i zašto je jadni Jat bio na rubu propasti.

Ne treba zaboraviti da će na proleće biti veliki jubilej - 20 godina od kada je izbačen iz Jata, tako da je on ekspert za Er Srbiju na nivou nižem od AŠP.
 
Iskreno, i u "pravom" Forbes-u previše često viđam ordinarne gluposti, tako da je u tom smislu Forbes Srbija taman tamo gde treba
 
Da li neko zna da li na našem aerodromu postoji ''kiosk'' za samostalni check in za AS letove? Putujem u Barselonu za koju je navedeno da ne postoji mogućnost online čekiranja, a imam samo ručni prtljag. Da li ću biti prinuđen da čamim do sat vremena na šalteru ili postoji neko drugo rešenje? Znam da se pominjalo ovde na temi da neko vreme ti kiosci nisu radili. Hvala
 
Da li neko zna da li na našem aerodromu postoji ''kiosk'' za samostalni check in za AS letove? Putujem u Barselonu za koju je navedeno da ne postoji mogućnost online čekiranja, a imam samo ručni prtljag. Da li ću biti prinuđen da čamim do sat vremena na šalteru ili postoji neko drugo rešenje? Znam da se pominjalo ovde na temi da neko vreme ti kiosci nisu radili. Hvala
Moze da se uradi online check-in za let Beograd-Barselona, ali ne i za povratni let. Za sve letove kojima je polazna tacka Beograd je moguc online check-in.

Postoje JU kiosci na aerodromu ako ipak ne uradis online check-in.
 
https://forbes.n1info.rs/biznis/otk...ostala-gradjane-najmanje-64-milijarde-dinara/

Pazi molim te zvali bivseg direktora Jata da kaze kako stvari ne valjaju u Air Serbiji i da im kaze sta treba da rade. Druze neka hvala, pa ti ne znas ni osnovne stvari, za pocetak Wizz Air ima 4 aviona bazirana u Beogradu a ne 3.

"Prema njegovim rečima, nije tačno da zemlja ne sme da ostane bez nacionalnog avioprevoznika"
-
jedna rec: Slovenija.

"„Zašto bismo mi pumpali na desetine ili stotine miliona evra u nacionalnog avioprevoznika da bismo mogli da odemo u nekom trenutku da prevezemo reprezentaciju ili da dovezemo neku pomoć“ 🤦‍♂️

"Vujović dodaje da postoje davno sprovedena istraživanja američkih stručnjaka rađena za potrebe proizvođača aviona koja dokazuju da zemlja koja ima manje od 30 miliona stanovnika ne može imati zdravu i uspešnu nacionalnu aviokompaniju i zato i većina država na Balkanu nema svog nacionalnog prevoznika, navodeći primer Grčke, Bugarske ili Mađarske."
- Grcka - Agean, Madjarska - Wizz Air....

"...lizing aviona bez posade i pored činjenice ima dovoljno svoje posade na platnom spisku bude primorana da iznajmljuje dodatno avione drugih kompanija u takozvanom wet leasing režimu, odnosno sa posadom, što je 30 do 40 odsto skuplje. Em platite skuplje za 30 do 40 odsto, em duplirate posadu i avione”, objašnjava Vujović navodeći da je očigledan interes bio da se što više leti i otvaraju nove linije i destinacije nemareći ima li putnika, da li je to isplativo i koliko će nas na kraju koštati."
- Wet lease duplira posadu i avione, Isuse ovaj stvarno ne zna sta prica. A na stranu ova novinarka sto ne zna pravopis, "nemareci" zajedno napisala...

Ne mogu dalje...

Ovi iz N1 su postali gori od Pinka.
U pravu si katastrofalan tekst. :(
 
Moze da se uradi online check-in za let Beograd-Barselona, ali ne i za povratni let. Za sve letove kojima je polazna tacka Beograd je moguc online check-in.

Postoje JU kiosci na aerodromu ako ipak ne uradis online check-in.
Hvala obojici, onda gospoda treba da ažuriraju informacije na sajtu🫠

Online Check In је доступан за Ер Србија летове чија је полазна тачка Амстердам; Атина; Бања Лука; Беч; Београд; Брисел; Букурешт; Цирих; Чикаго; Франкфурт; Истанбул; Ларнака; Лондон; Милано; Ниш; Нирнберг; Нјујорк; Париз; Подгорица; Праг; Рим; Сарајево; Салцбург; Скопље; Софија; Солун; Штутгарт; Тирана; Тиват; Венеција; Загреб.
 
Porto svakako ima svojih čari, mada moram da se slozim sa komentarom o Novom Sadu. Nasa neka racunica je bila s obzirom da se otvorila direktna linija a vec smo u maju bili u Lisabonu gde smo culi lepe stvari i o Portu da isti treba posetiti.

Mali je grad, realno za par dana koliko vidim moze da se obidju skoro sve atrakcije. Ljudi srdacni, cene u restoranima kako gde, ko dolazi obavezno da proba francesinju.

Odosmo u off sa temom.
Još jedan offtopic:
Ako planirate Portugal, (bio sam jedno pet puta u Portugaliji i to dok Jos nije bilo AS za tamo) moj je predlog idite OW za Lisbon a vratite se iz Porta (ili obrnuto).
Porto je po meni lepši i gospodskiji od Lisabona, a po meni najlepši gradovi su Braga i Guimaraes na severu (ima lokalni vozovi iz Porta za par evra) , Coimbra i Obidos u sredini (vidite i Aveiro i Nazare), Evora, pa Tavira i Faro na jugu. Odvojite jedno 10-15 dana za kvalitetan obilazak, ako nećete renta car Comboios su odlični i jeftini vozovi ili Rede expressos busevi.
Edit: nisam ja siguran da će ta linija za Porto da opstane, čak je i Wizz ukinuo iz Pešte, kao i za Faro. Ima doduse Ryan iz Pešte.
Trivia: bio Ryan Lisabon-Porto za tipa 10e al dođeš i vozom za 3h pa ukinuli
 
Poslednja izmena:
Vrh