Šta je novo?

Air Serbia

Danas prvi let za Porto. Inace, nesto smo menjali sedista za predstojeci let i na samoj aplikaciji Air Srbije nesto trokiralo i sredstva su povucena za izbor sedista.

Uglavnom, okrenem call centar dobijem ih bez problema, resili sve. Svaka pohvala za call centar. Pa mi onda kasnije palo na pamet da se nesto slicno desilo sa Wizz-om da li bih imao mogucnost da dobijem njihov call centar.
 
Što se tiče telefona, call centar je ok, ali kad im šalješ preko sajta ili mejl zahtev za nadoknadu štete, prave se blesavi. Sasvim poguće da ni to nije do ljudi koji rade tamo, već do menadžmenta koji neće da ih zaposli dovoljno da obrađuju sve zahteve... Nekako mi deluje da je štednja na broju zaposlenih konstantan problem u svim sektorima kod njih.
 
Danas leti ATR72 500 JU ALU. Zna li neko o čemu se radi?
Screenshot_20231111_145210.jpg
 
Za nas manje upućene, jel ovo dobra ili loša vest?

Laički mi deluje kao loša, mada opet Etihad je koliko znam već duže vreme u problemima, a sa druge strane Srbija se kao nije proslavila sa vođenjem JAT-a (pretpostavljam da je zbog toga Etihad i uleteo u priču)?
 
ништа битно се није десило. Етихад се одавно ништа не пита, код-шер је раскинут прошле године, тако да нема никаквог губитка за Ер Србију. али је битно да жгадија са Нове/Н1 уредно пљује, као пропаст и шта све не

Ja i dalje mislim da je Katar glavni đuvegija

мислим да не треба да се сада тражи нови ђувегија. оно што сада треба да се уради је да се направи нови програм лојалности, или да се врати стари За лет више
 
@JohnnyLee slazem se ali na srednji rok JU ce biti potreban veci partner pre svega zbog nabavke novih aviona. Vidis koliko se muce sa prostim lizingom. Mada danas evo cujem da su i neki Kinezi u igri manjinski deo.
 
Да ли Ер Србија има своје авионе и колико? Или их изнајмљује?
 
Evo sad kliknuh na ovaj link što je @JohnnyLee podelio, pa sam članak nije baš u tonu “sve jad i propast”, ali jeste taksativno nabrojao kako i gde se tu Etihad lepo naplatio.
Svi mi dobro znamo da je Etihad u celoj priči papreno plasirao svoje usluge i avione AirSerbia-ji, da je njegovo ulaganje bilo zapravo kredit koji mu je isplaćen.
AirSerbia je sad, bar po meni, u mnogo boljem stanju nego što je bila dok se Etihad išta pitao, da je ovo restrukturiranje moglo za manje pare - verovatno jeste. Da li su se i naši iz vlasti oparili iz preplaćenih aranžmana s Etihadom - verovatno jesu - saznaćemo nekad.
S druge strane u tom momentu niko drugi nije bio zainteresovan da nešto pokuša sa JAT-om, tako da je to bilo čini mi se “znamo da nam gule kožu s leđa al izbora nemamo”.
 
Da li je etihad pomogao sa avionima u početku ? Ako je, zarolao je priču.

Zadnje 2 godine su odlične okolnosti i teško je za.je.bat u avio biznisu, kao što su 2020 i 2021 bile teške godine i teško je bilo očekivati išta osim bankrota.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Kolii dug , ne izmirenih obavza je ostao tj preuzet , čudno da o tome nigde ni slovca .....
Čak i kod naj savesnijih kompanija nakon odlaska ima nekiih
zaostatka. A ovi mi i ne odišu baš sa visokom savešcu
 
мислим да не треба да се сада тражи нови ђувегија. оно што сада треба да се уради је да се направи нови програм лојалности, или да се врати стари За лет више

Ako pratiš exyuaviation :) mogao si da primetiš moguće opcije koje se pominju za lojalnost, jedna sa TK, druga sa AF-KL i treća da naprave samostalno.

Slažem se da im sada ne treba novi avio partner kao suvlasnik. Ideja da sa TK rade na JV a istovremeno pitaju QR kao investitora je bila pogrešna. Spoljni investitor je možda zamišljen kao kontrola da stvari idu kako treba, i u slučaju Qatara možda kao sponzor za budući ulazak Er Srbije u OneWorld alijansu.
 
видећемо шта будућност носи :) ја бих правио свој програм лојалности, који онда може да се усклађује са партнерским програмима. овако, ако уђе у једна, онда џаба код-шер са другима и JV са Туркишем

иначе, Ер Србија и GetJet Airlines су направили дугорочан споразум о wet-lease-у, слично као и са Маратонцима
 
Гледам нешто фотку са горењг линка. Тамо је наводно ГетЏет авион у лизингу офарбан тј исписан са словим ЕрСрбија. А откуд му застава Србије на носу? Мокри лизинг не значи улазак у српски регистар. Због чега онда иде застава?
 
Vrh