Šta je novo?

Air Serbia

Onaj premium prolaz, doplatiš 5 ili 7 EUR. Ovisno da li plaćaš AS ili aerodromu

Onda te sprovedu levo tamo gde nema gužve ni na granici ni na securtiyu

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ovde na forumu skoro svi ne mirišemo Al-Žvalavija ali na Air Serbiji mu čestitam. Ponos i dika naše nacije.
 
I ja se slażem da treba čestitati na Er Srbiji, kao i npr. na klupskoj košarci.

Ali nije tačno da su tokom korone 'leteli besplatno'. Samo toliko. Nema 'istih priča'. Šta se palite odma ko svećice 'Bosna'? Shvatate li koliko je to dosadno?
 
Misliš užas u poređenju sa tim kako Bulgaria Air reflektuje Bugarsku, Air Montenegro Crnu Goru, Adrija Sloveniju (pardon više je ne predstavlja), Croatia Airlines Hrvatsku, Air Albania Albaniju? Ludilo od avio kompanija, bez ijednog kašnjenja i izgubljenog kofera ikada, obaraju svetske rekorde u svim avio kategorijama, globalno dominiraju, pumpaju milijarde profita nazad u državnu kasu?

 
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).
 
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).

Neke su ponos, neke su "zastiđe", što bi rekli crnogorci. Mislim da naša nije zastiđe, a dok ide u dobrom smeru - treba podržati.
 
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).

а та чињеница је важна због? иначе, и САС је до скоро био у власништву три државе. само ће Данска оставити своје власништво после продаје
 
hteo sam da postavim koliko je sve to varijabilnoi od slučaja do slučaja, neke liberalnije ekonomije imaju državnu aviokompaniju, neke veoma centralizovane sa visokim nivoom državne intervencije nemaju. Neke se ciklično naionalizuju i privatizuju, ali to je ređi slučaj. Naveo sam Izrael koji je zbog Korone bio primoran da privremeno nacionalizuje El Al, verovatno sada to stanje posle ove treće intifade neće biti skoro menjano.

Aviokompanija je važan nacionalni resurs mnogim državama. Interesantno je da neke veoma siromašne zemlje imaju jako uspešne kompanije - Etiopija, Šri Lanka, Jordan, te aviokompanije su u mnogo boljem stanju nego same države, koje su 100 vlasnice i ne planiraju privatizaciju.
 
Poslednja izmena:
Ovde na forumu skoro svi ne mirišemo Al-Žvalavija ali na Air Serbiji mu čestitam. Ponos i dika naše nacije.
SNS-aspiring middle class se lagano emancipuje i otkriva svet, sve više njih shvata i integriše u svoj život činjenicu da vikend-zabava postoji ne samo u vidu BG separea, lokanja i inhalacije (i Budve i Kipra leti), nego npr. da može biti zabavno i u Barseloni tokom cele godine, a industrijska prerada koksa i drugih energenata na daleko je višem nivou pa je i grejanje kvalitetnije, uz već povoljnu klimu.

Jagnjeće brigade su slika okamenjna u umovima slepim za promene; brigadni general danas napada punjene ligne, pa samim tim raste vrednost hobotnica, skupih riba i ostalih đakonija i među nižim činovima - šlihtanje i oponašanje gazde su ipak najjači sport u našim krajevima; rezervišu se mesta uveliko u najskupljim madriskim restoranima nedeljama unapred, a do tamo treba ipak nekako stići.

Otvorite malo oči pa ćete i na BG aerodromu videti po koju grupicu naših tinejdžera koje su roditelji pustili da sami putuju na produženi vikend u Nemačku ili Italiju kao i njihovi dobrostojeći vršnjaci sa Zapada što se švrćkaju Evropom kao po svom dvorištu. U vreme kad sam ja bio tinejdžer i čekao vize po ambasadama i morao da prevrnem nebo i zemlju da bih to sebi obezbedio, takve scene nisu postojale ni po izuzetku.

Mislim da nema zime za Er Srbiju, a ni za Wizz koji se takođe o to i te kako grebe uprkos percipiranom imidžu Zlatan Reisena koji uživa u javnosti, i neironično govoreći svaka čast Vučiću i ekipi koja je prepoznala ili pak slučajno nagazila na ovaj potencijal i bogami sigurnim korakom emancipuje svoje gornje slojeve od Ibarske magistrale, koju je iformalno stavila u dossier clasee, i kao što vidimo zahtevi su sve sofisticiraniji. Nekadašnja letovališta po Grčkoj koja su uživala ugled statusnog simbola danas dobijaju etiketu Buljarica, ekipica već polako upire oči ka Majamiju, JU stidljivo kalkuliše u pozadini gde bi mogla u budućnosti da odbaci ove mušterije kojih će biti još i više.

Naravno, ovo je tek jedan segment, tu su i razni QArčići, programerčići i ostali kojima je do pre 10 godina pašteta sa čvarcima bila luksuz a sad se ide na vikend u Štokholm, tu su i susedne države kod kojih možemo verovati postoje slični trendovi, ali ne postoji BEG i JU; a tu su naravno i stare klasične mušterije, sve veća i bolje stojeća dijaspora itd itd.

E sad, ako ste se našli na drugom kraju traznicijskog štapa, više sreće u sledećem krugu i pratite Bolju cenu, od srca datu, ćirilicom <3.

Velika je nezrelost građanstva i opozicije kada stvari predstavlja crno-belo, a tek je teška glupost misliti da u vlasti nema nikog ko zna šta radi i da su sve to neke krezube budale i šta ti ja znam. Posebno u segmentima koji su njima lično potrebni i udobni, ova vlast je često vrlo sposobna u organizacijskom i svakom drugom smislu, i verujem da tu spada i JU. (A postoje tu i neke emocionalne motivacije o kojima sad ne bih.)
 
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).

TAP Portugal je valjda isto na prodaju (doduše ne znam koji deo) a ne bi bilo iznenadjenje da Lufthansa preuzme još neki deo i postane većinski vlasnik ITA Airwaysa.
 
TAP Portugal je valjda isto na prodaju (doduše ne znam koji deo) a ne bi bilo iznenadjenje da Lufthansa preuzme još neki deo i postane većinski vlasnik ITA Airwaysa.
И сигурно Луфтханза гледа и на Кроацију потенцијално, (након набавке нових А220) пошто су у Сарајеву су ових дана одржали састанак...А кад смо већ код националних авиопревозника: Летео сам прошле године ТАРОМ-ом на једном европском лету и могу вам рећи да је то личило на ЈАТ из 2003. године. Него бих волео да видим да ови наши из Ер Србије пораде на софтверу и селф-чек ину пошто је то велика бољка...
 
Mislim da svi sumnjaju da bi LH kupila OU. Realističniji scenraio bi bio kao sa Adriom u Sloveniji. Za sada ima savršeno odgovara, praktično služe da dovode putnike u Minhen i Frankfurt.
 
Кроација је у свему, осим у власништву, Луфтханзина фирма

TAP Portugal je valjda isto na prodaju (doduše ne znam koji deo) a ne bi bilo iznenadjenje da Lufthansa preuzme još neki deo i postane većinski vlasnik ITA Airwaysa.

на ТАП су Ер Франс-КЛМ бацили око, јер им је ИАГ преузео Ер Европу а Луфтханза ИТА-у. ЕФ-КЛМ јесте за****о Луфтику када је узео САС, али видећемо шта ће бити око ТАП-а
 
Кроација је у свему, осим у власништву, Луфтханзина фирма



на ТАП су Ер Франс-КЛМ бацили око, јер им је ИАГ преузео Ер Европу а Луфтханза ИТА-у. ЕФ-КЛМ јесте за****о Луфтику када је узео САС, али видећемо шта ће бити око ТАП-а
Кренуће и Туркиш ускоро да се коље са Луфтханзом и Ер Франс-КЛМ око Европе, видећемо како...
 
Кренуће и Туркиш ускоро да се коље са Луфтханзом и Ер Франс-КЛМ око Европе, видећемо како...
Teško da Turkish nešto može da uradi, nisu EU firma pa da mogu da postanu većinski vlasnici nekog evropskog prevoznika. Sa druge strane LH, IAG i AF-KLM mogu da kupe koga hoće
 
E ako su mogli rusima koji su bežali od sankcija da naplaćuju 800 eur sad nek ovima što vole da ratuju naplaćuju makar duplo.
 
E ako su mogli rusima koji su bežali od sankcija da naplaćuju 800 eur sad nek ovima što vole da ratuju naplaćuju makar duplo.
Ne razumem ovaj komentar, tj. šta je pisac želeo da kaže.

Koliko shvatam - zakoni ponude i tražnje? Za Evropu je nemoguće leteti direktno iz Rusije, jedina kompanija koja to omogućava je Air Serbia (i Turkish Airlines ako polazimo od toga da je Istambul u Evropi). (I ove avione što - u trenutku pisanja, vidiš da preleću iznad Evrope su uglavnom turski avioni).

Svi Moskovski aerodromi.png


Za i iz Tel Aviva ima svakodnenvno stotine letova za Evropu, Ameriku, Aziju, Afriku... tj. ceo svet. Opcija još uvek ima mnogo. Evo u ovom trenutku letovi iz i za Tel Aviv

Tel Aviv letovi.png
 
Vrh