MC_
Professional
- Učlanjen(a)
- 14.11.2017.
- Poruke
- 11.791
- Pohvaljen
- 12.086
1h ako imaš fast track..pola sata pre ti već počinje boarding
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
sta je to "fast track"?
Drugo. Koliko zapravo kosta let u biznis jet-u?
1h ako imaš fast track..pola sata pre ti već počinje boarding
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Добро, ај` сад, плаћена јој је која десетина милијарди динара да опстане током ковида.
Да не гусламо превише.
Lepo rečeno.Ovde na forumu skoro svi ne mirišemo Al-Žvalavija ali na Air Serbiji mu čestitam. Ponos i dika naše nacije.
Pa da, bas reflektuje nasu drzavu. UzasOvde na forumu skoro svi ne mirišemo Al-Žvalavija ali na Air Serbiji mu čestitam. Ponos i dika naše nacije.
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).
SNS-aspiring middle class se lagano emancipuje i otkriva svet, sve više njih shvata i integriše u svoj život činjenicu da vikend-zabava postoji ne samo u vidu BG separea, lokanja i inhalacije (i Budve i Kipra leti), nego npr. da može biti zabavno i u Barseloni tokom cele godine, a industrijska prerada koksa i drugih energenata na daleko je višem nivou pa je i grejanje kvalitetnije, uz već povoljnu klimu.Ovde na forumu skoro svi ne mirišemo Al-Žvalavija ali na Air Serbiji mu čestitam. Ponos i dika naše nacije.
Evropske države većinske vlasnice svojih nacionalnih aviokompanija: Finska, Portugal, Letonija, Italija, Poljska, Hrvatska, Rumunija, Kipar, Belorusija, Azerbejdžan, Srbija, Rusija, Crna Gora, Lukaemburg i Izrael (privremeno).
И сигурно Луфтханза гледа и на Кроацију потенцијално, (након набавке нових А220) пошто су у Сарајеву су ових дана одржали састанак...А кад смо већ код националних авиопревозника: Летео сам прошле године ТАРОМ-ом на једном европском лету и могу вам рећи да је то личило на ЈАТ из 2003. године. Него бих волео да видим да ови наши из Ер Србије пораде на софтверу и селф-чек ину пошто је то велика бољка...TAP Portugal je valjda isto na prodaju (doduše ne znam koji deo) a ne bi bilo iznenadjenje da Lufthansa preuzme još neki deo i postane većinski vlasnik ITA Airwaysa.
TAP Portugal je valjda isto na prodaju (doduše ne znam koji deo) a ne bi bilo iznenadjenje da Lufthansa preuzme još neki deo i postane većinski vlasnik ITA Airwaysa.
Кренуће и Туркиш ускоро да се коље са Луфтханзом и Ер Франс-КЛМ око Европе, видећемо како...Кроација је у свему, осим у власништву, Луфтханзина фирма
на ТАП су Ер Франс-КЛМ бацили око, јер им је ИАГ преузео Ер Европу а Луфтханза ИТА-у. ЕФ-КЛМ јесте за****о Луфтику када је узео САС, али видећемо шта ће бити око ТАП-а
Teško da Turkish nešto može da uradi, nisu EU firma pa da mogu da postanu većinski vlasnici nekog evropskog prevoznika. Sa druge strane LH, IAG i AF-KLM mogu da kupe koga hoćeКренуће и Туркиш ускоро да се коље са Луфтханзом и Ер Франс-КЛМ око Европе, видећемо како...
E ako su mogli rusima koji su bežali od sankcija da naplaćuju 800 eur sad nek ovima što vole da ratuju naplaćuju makar duplo.![]()
Kapetan Air Srbije: Avioni iz Beograda za Izrael su puni, ljudi idu braniti zemlju
AVIONI Air Srbije evakuiraju građane Srbije iz Izraela od početka sukoba s Hamasom. Kapetan Dušan Milatović, direktor letačkih operacija, ističe u razgovoru za RTS da nijedan let za Tel Aviv nije otkazan i da će se letjeti redovno sve dok to bude dozvoljavala situacija.www.index.hr
E ako su mogli rusima koji su bežali od sankcija da naplaćuju 800 eur sad nek ovima što vole da ratuju naplaćuju makar duplo.
Ne razumem ovaj komentar, tj. šta je pisac želeo da kaže.E ako su mogli rusima koji su bežali od sankcija da naplaćuju 800 eur sad nek ovima što vole da ratuju naplaćuju makar duplo.