Šta je novo?

Air Serbia

 
Čudno.... pišu samo kako su puni letovi iz Izraela ko da lete prazni za tamo..... Imam utisak da je ka tamo baš teško doci do sedišta ovih dana
🤔
 
Čudno.... pišu samo kako su puni letovi iz Izraela ko da lete prazni za tamo..... Imam utisak da je ka tamo baš teško doci do sedišta ovih dana
🤔
Daleko od toga da lete prazni ka Izraelu, neki letovi su puni, neki ne.
Ima jos karata za let BEG-TLV u nedelju, ali su dostigle najvisu tarifu od 470 evra.
Ima karata i za ponedeljak i za utorak, jeftinije su nego za nedelju.

U suprotnom smeru su letovi rasprodati, pa je tako u nedelju ostalo samo jos 2 karte, u ponedeljak je A320 pun, a u utorak ima 4 mesta.
 
, Daleko od toga da lete prazni... ,,
- 👍
,, ... Ima jos karata za let... ,,
-- Da li to znači da 10% kapaciteta je prredviidjeno za putnike bez rezervaacije ?

,,.. ali su dostigle najvisu tarifu ...,,
-- Verujem da takaav potez ce se duuuugo pamtiti 😟
 
Poslednja izmena:
Luka hvala :)
Prosto
Da je predvidjeno, ti bi to znao i zašto i kako (za koga) - znaci nije.
A ovo drugo još prostije
Nije dobro koristiti ne zavidnu tudju sitaciju

U svakom slučaju Fala. :)
 
Luka hvala :)
Prosto
Da je predvidjeno, ti bi to znao i zašto i kako (za koga) - znaci nije.
A ovo drugo još prostije
Nije dobro koristiti ne zavidnu tudju sitaciju

U svakom slučaju Fala. :)
Sta uopste znaci da je 10% kapaciteta predvidjeno za putnike bez rezervacije ili da nije?

Ne znam kako tacno koriste tudju nezavidnu situaciju. To je normalan algoritam prodaje karata - po klasnim razredima. Pritom cene nisu povecane u odnosu na period pre ove situacije.
 
Danas za Bec, rekao bih 80%+ load factor.
Posada je profesionalna. Polazak sa 10m zakasnjenjem, sto je odlicno.
IMG-501c4741ceca82ef239d4c3a281e5a23-V.jpg


Embraer 175STD Marathon Airways SX-ASK

IMG-4323d3adc669a5f6d7074e06d1701cbe-V.jpg
IMG-375d0407b178322d3fde31a8af68b82f-V.jpg

IMG-6a8cf870e291bf145a8c82ce9dabf012-V.jpg
 
Treba da letim i na letu je predviđen Embraer, naravno to moze da se promeni, ali me interesuje da li neko zna šta se dešava sa E195 SX-RMA - već dva puta u par dana je poleteo i nakon 15 minuta vraćen na aerodrom, posle toga jedan let je kasnio 5 sati, drugi skoro 3 sata i obavljeni su drugim avionima.
 
Treba da letim i na letu je predviđen Embraer, naravno to moze da se promeni, ali me interesuje da li neko zna šta se dešava sa E195 SX-RMA - već dva puta u par dana je poleteo i nakon 15 minuta vraćen na aerodrom, posle toga jedan let je kasnio 5 sati, drugi skoro 3 sata i obavljeni su drugim avionima.
Embraer opet ide danas za Poljsku na radove, tako da nece sigurno leteti narednih par dana. Za letove koje je trebalo da leti ovih dana ce promeniti tip aviona.
 
Мада, овде се не продаје авиокомпанија, него нешто мало од преостале имовине. Свакако никакав интерес ни за то немамо.
 
Марек је професионалац и то се види! Погледао сам цео интервју и заиста мислим да човек зна шта ради. Чак је било добро питање постављено од стране EX-Yu aviation портала у вези са даљим унапређењем кабинског производа. Марек је ипак најавио огромне ствари које ће се десити до 2027. године у компанији. Заочекивати је (због онога што је Марек најавио) да континуираним растом од 15 одсто п.а. крајем 2027. године Ер Србија превози преко 6.000.000 путника, те у флоти по ономе што је најављено буде 35+ авиона и преко 100 дестинација. Интересантна је његова изјава о новим дестинацијама, где је рекао да ће се у наредном периоду више радити на повећању фреквенција на постојећим рутама него на новим дестинацијама, те истакао да су руте попут Јеревана, Амана или Бакуа само могуће остварити са хуб стратегијом, јер број П2П путника из и према Београду недовољан а брејк евен на 70% попуњености кабине. Такође бројка од 40% конектованих путника преко Београда је фасцинантан и на томе Ер Србији треба искрено честитати!
 
Vrh