Šta je novo?

Air Serbia

Ako je verovati novom intervju šefa Er Srbije, izgleda da osim Kine neće skoro biti dugolinijskih proširenja. Destinacije koje su sada "potencijalne ambicije na duži rok": Toronto, Majami, Tokio, Seul i Delhi.

Izgleda da još nisu sigurni kad dolazi treći avion za širenje po Kini a kamoli četvrti za ove dugoročne potencijalne namere. Još ako opet udari globalna recesija ne bi me čudilo ako ne bude ništa od tih ambicija pre 2025 ili 2026.
Mislim da se sve velike najave čuvaju za 26. oktobar. Što ne znači da nisi u pravu.
 
fjerinic je u pravu, zaboravio sam na 10 godisnjicu pod novim imenom. Nije daleko, jos dva i po meseca.
 
Odvratno. Jetblue je bukvalno samo za klosare. Kad udjes u njega bazdi. Bukvalno beskucnici se voze sa tom kompanijom. Bolje da nemaju codeshare nego sa njima da saradjuju. Ja bi pre kamionom isao nego sa jetblue. I oni i onaj spirit.

Zamisli dovezes se Mercedesom u fullu do Chicaga i onda sednes na magarca. Nebuloza.

Sad ljudi kao ja moraju iz dva segmenta da kupuju karte posto sigurno necu ici sa jetblue ili sipiritom
 
Poslednja izmena:
Odvratno. Jetblue je bukvalno samo za klosare. Kad udjes u njega bazdi. Bukvalno beskucnici se voze sa tom kompanijom. Bolje da nemaju codeshare nego sa njima da saradjuju. Ja bi pre kamionom isao nego sa jetblue. I oni i onaj spirit.

Zamisli dovezes se Mercedesom u fullu do Chicaga i onda sednes na magarca. Nebuloza.

Sad ljudi kao ja moraju iz dva segmenta da kupuju karte posto sigurno necu ici sa jetblue ili sipiritom
Ja imam jako dobro iskustvo sa JetBlue-om. Pre 5 godina sam leto od San Franciska do Vegasa. Sedista su imala interaktivne sisteme za zabavu, sto me je iznenadilo na ovako kratkom letu. Avion je bio nov i cist. Ne secam se koji je model bio. Secam se da su imali zavidan prostor za noge.
 
Ja sam leteo i sa njima i sa spiritom. Nikad ni jedana normalna grupa putnika pogotovo na istocnoj obali. Rekao sam nikad vise.
 
Ja imam jako dobro iskustvo sa JetBlue-om. Pre 5 godina sam leto od San Franciska do Vegasa. Sedista su imala interaktivne sisteme za zabavu, sto me je iznenadilo na ovako kratkom letu. Avion je bio nov i cist. Ne secam se koji je model bio. Secam se da su imali zavidan prostor za noge.

сви авиони им имају системе за забаву
 
Tesko da je moguce da u Srbiji sve lose, a aviokompanija toliko dobra.
Mora da ima nesto prikriveno.
 
st*** koja se non stop bije, psuje, svadja, pljuju. Klosari. Kad god sam isao sa njima i Spiritom uvek su bili neki problemi.
Ni jednom se nije desio normalan let. Pogotovo na istocnoj obali tu je show zivi.

Već ti rekoše, ali da i ja dodam. To ti je pre do lokalaca nego aviokopanije.
Avioprevoz je postao najobičniji masovni, opštenarodni prevoz u rangu lokalnih autobusa i šta drugo očekivati.
Šta ćeš tamo beži kod nas! Mi to radimo sočnije, demokratski na ravne časti i po jednoj i po drugoj strani, emotivno iz dubine duše. A ,,srpsko-hrvatski (-bosanski)" jezik po bogatstvu izraza ne može da se meri sa siromašnim engleskim.

I da ne bude zabune, razumem svu tragediju priloženog snimka i duboko ga žalim, ne lično pojedinca već više okolnosti koje su do ovih posledica dovele.

 
Poslednja izmena:
Ima malo i do kompanije, tj, kakvu klijentelu privlači.
Ovo što je neko rekao za Wizz: Loukosteri su direktno zamenili razne "Rajzene" na putu do Nemačke, Švajcarske, Holandije, pa i Austrije, pa se i ta klijentela preselila.
Prednost je što putovanje ne traje 20, već 2 sata.
 
Ima malo i do kompanije, tj, kakvu klijentelu privlači.

100 људи 100 ћуди. компанија је крива колико је Боинг крив што су терористи киднаповали 767 и закуцали се у Светски трговински центар
 
To je drugo. Vidi, kad se pojavi kompanija koja kaže: 30 evra povratna do Memingena (kao pre 10-ak godina), ponesi samo ranac... Šta mislite, koga će prvog privući?
 
Kriva kompanija ili ne, kad god imam izbor koji nije neprihvatljivo skuplji, izbegavam Wizz. Kao šta Džon reče pravi Rajzen trip putovanja.

@JohnnyLee
Omašio si poređenje. Adekvatano bi bilo da si naveo, za primer, neki ugostiteljski objekat gde bude često problema. Sam objekat nema veze s tim, krivica je na prekršiocima zakona, ali ga opet zbog toga neki ljudi zaobilaze.
 

:ROFLMAO: један 332 до средине 2024 :ROFLMAO: Мислим да се централни комитет комуњарске партије Кине баш з са Мареком. До новембра не дају му да лети више од једном недељно за Кину и нису му још дали слотове за Шангај.

Марек се изгледа заклео друговима из комитета да неће отворити нову дестинацију у капиталистичким Америкама док прво не крену нове линије за братску Кину. (n)(n)
 
To opet nije krivica kompanije.
Kriva kompanija ili ne, kad god imam izbor koji nije neprihvatljivo skuplji, izbegavam Wizz. Kao šta Džon reče pravi Rajzen trip putovanja.

@JohnnyLee
Omašio si poređenje. Adekvatano bi bilo da si naveo, za primer, neki ugostiteljski objekat gde bude često problema. Sam objekat nema veze s tim, krivica je na prekršiocima zakona, ali ga opet zbog toga neki ljudi zaobilaze.
Pa ne može aviokompanija da vrši sad nekakve provere istorije putnika ili da im daje test kulture pre kupovine karte, pa da eliminiše budale. Dakle, aviokompanija nije kriva, jeftini letovi privlače sve slojeve društva. To što je neko bu**** i nekulturan, taj će kupiti i prvu klasu negde ako hoće. Ova vaša klasifikacija (i krivljenje aviokompanija) više zvuči kao da automatski sortirate "siromašnije" putnike u koš nekulturnih i bezobraznih, a čim neko ima više para, onda je on nešto kao kulturan. Nema veze sa vezom. Dakle, aviokompanija nije kriva, mene i Wizz i Ryan privlače sa cenama i uvek ću pre birati jeftinije letove, nego da glumim neku elitu ili nešto da se gnušam što pored mene lete i (šatro) "siromašniji" putnici. Nikada mi se do sada nije desilo da budem na letu pomenutih kompanija i da bude problema zbog putnika.
 
Konkretno najveci problem koji sam ja imao na Wizzairu je da ljudi koji putuju sa porodicima ignorisu raspored sedenja i sednu svi zajedno iako nisu doplatili tu uslugu. I onda krece svadja prepirka, cika dece itd. Takodje i masa ljudi koji putuju sa pretrpanim rucnim prtljagom, isto zbog cene, pa ovo ide ispod sedista a ono ide iznad glave, ispadne opsti cirkus i svadja izmedju putnika i kabinskog osoblja. A mozete da zamislite profil viseclane gastarbajterske porodice iz Srbije i okolnih zemalja, ne moram ulaziti previse u detalje. Mada sam jednom napravio gresku i uzeo wizz do abu dabija, isto sve, samo puta 6 sati. Dok dokupim sediste, prtljag, nesto hrane, taksi do Dubaija, skuplja dara nego mera :)

Tako da, delom je do kompanije, delom je do klijentele. Bez nekog laznog elitizma, i na skupljim letovima ima primitivaca, ali konkretno manje razloga da ispolje svoj karakter, a i deca su mirnija kad imaju infotainment.
 
Ne znam, ja dosta letim jetblue-om po eastu jer mi se firma ci**** za karte da bi platila bolji hotel lol, i nisam primetio neki public freakout. Uglavnom su to bili letovi 1.5-2h. Za sada imam preko 20 letova sa njima. Da im je losa reputacija jeste..
 
Vrh