Šta je novo?

Air Serbia

добар прилог. али, из њега се јасно види да путници могу да се само сликају са својим правима у случају кашњења, јер их ни велике европске компаније не шишају ни 2%
 
Nadam se da ćete mi oprostiti što pravim off topic ovde i ovako.

Možda ste videli objave koje je firma objavila na društvenim mrežama. Ako niste preneću ih ovde.

Ukoliko bilo ko od vas živi u inostranstvu, i u mogućnosti je da pomogne žrtvama poplava u Srbiji, potrebno je da bilo šta od onoga što je trenutno preko potrebno a to su: hrana za bebe, pelene, ćebad itd itd itd dostavi najbližoj Ambasadi Republike Srbije, odnosno Konzularnom predstavništvu itd. Naravno, ukoliko ste u mogućnosti

Sve to će biti preneto u Beograd redovnim i čarter letovima Air Serbia u najkraćem mogućem roku.

Hvala još jednom, i sorry za offtopic

sa ssc
 
од тога неће бити ништа, јер нема никакве економске логике да се оснива компанија која ће да лети чартер летове за Кину и лет Београд-Загреб, који не би био конкурентан ауто-путу. иначе, Ер Србија донира хуманирану помоћ
 
јасно је да се ЕрСрбија и даље уходава, и да још увек није у пуном капацитету, те опипава тржиште, поготово је то тако било до пре нове године... но ево података за 2013 годину. :dil:

http://fi.apr.gov.rs/prijemfi/cir/podac ... odina=2013

нето губитак је 80 мил евра, два и по пута већи него претходних година. но то је вероватно залог за будућност. надам се
 
Proslog utorka sam putovao u Istanbul i na JU 552 jedva 35 putnika.
U povratku u nedelju nekih 80 ili 90. U oba pravca sam leteo Bugarinom YU-AOV.
Posto sam na BEG dosao dosta pre leta ranije sam prosao carinu i prosetao po gejtovima, svuda je bila dosta veca guzva nego na mom letu.
Pohvalno je da u oba slucaja let nije kasnio ni jedan jedini minut.
 
AirSERBIA koristeći Jat-ove 737-300 pod svojim okriljem pravi čarteraša pod imenom "Aviolet"!

10389680_10203005117743350_525117740139160314_n.jpg

10297849_10203005145624047_7065901658511577011_n.jpg


Neinteresantni logo i bezvezno ime delo su "stručnjaka" iz redova manjinskog vlasnika!
 
Aviolet?
AVIOnom na LETovanje ?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Urke":25yfbk91 je napisao(la):
Aviolet, Brodopliv, Vozošin, ...

Па, већ имамо "Шинвоз":) А и "Аерофлот" покреће своју лоукост компанију "Добролет" (тачније "Дабраљот").
 
име ми и није нешто. могли су и да врате Аеропут, да назову Air Serbia Holidays, итд. колор шема сама по себи не треба да буде ништа специјално, тако да је ова скроз ок за тип авио компаније (чартер превозник ка летовалиштима)
 
Vec vidjeno x puta. Moglo je bolje, da su dali na otvoren konkurs. Ali neko se ocito omastio na brzinu.
 
Pogledajte letnji imidž Er Srbije
IZVOR: B92, AVIOKARTA.NET
Beograd -- Aviokompanija Er Srbija napravila je zaseban brend za čarter saobraćaj – Aviolet, pa će svi avioni koji ovog leta budu prevozili turiste imati drugačije oznake.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
135353614537f276348563967358772_640x427.jpg


U skladu sa novim brendom, avioni će imati drugo ima i oznake, dok će kabinsko osoblje nositi drugačije, opuštenije "letnje" uniforme, objavio je sajt aviokarta.net.

Premijera Avioleta biće sutra na letu za Antaliju u 8 sati.

Tim letom i zvanično počinje čarter sezona nacionalnog avioprevoznika, koji će ove godine prevoziti turiste do letovališta u Turskoj, Tunisu, Italiji, Španiji i Egiptu, a za te potrebe će koristiti tri stara Jatova Boeinga 737-300.

Aviolet neće biti novi avioprevoznik pa čak ni ćerka kompanija Er Srbije, to je samo novi brend koji će pokrivati čarter saobraćaj. Avioni ostaju u vlasništvu Er Srbije, a letovi će se obavljati i voditi u međunarodnoj vazduhoplovnoj komunikaciji kao letovi Er Srbije.

1121008274537f29422cdf8202929262_640x427.jpg


Sva tri aviona u bojama Avioleta će imati jedinstvenu putničku kabinu u tzv. turističkoj (ekonomskoj) klasi sa 144 putnička sedišta u konfiguraciji 3+3 (28 redova).

Aviolet će obavljati čarter letove za koje će se putnici prijavljivati na jeftinijem Terminalu 1 beogradskog aerodroma "Nikola Tesla". Tamo će postojati tri posebna ček-in šaltera za ove letove. Oni će se otvarati dva sata i zatvaraće se 45 minuta pre predviđenog vremena leta.

1113879926537f2944e40f1499790327_640x427.jpg


Aviolet će primenjivati uobičajena pravila za prevoz putnika koja važe i za redovne letove Er Srbije. Putnici će moći da predaju 23 kilograma prtljaga, ali se neće primenjivati komadni koncept koji podrazumeva jednu torbu, već će se kako je to uobičajeno kod čarter letova primenjivati težinski koncept sa tom maksimalnom težinom. Višak prtljaga će se naplaćivati šest evra po kilogramu viška, dok će u putničku kabinu moći da se unese torba do 8 kilograma težine.

Putnici će tokom leta imati posluženje. Dobiće vrećicu sa sendvičem, voćnim kolačem i flašicom vode. Oni će moći da uz doplatu poruče i pivo, vino, bezalkoholna pića i razne grickalice.

Izvor: B92.net
 
http://www.flightstats.com/go/FlightRat ... airline=LH

ако је ово тачно, дакле није да је луфтханза као неко ко би требало да буде изузетно тачан, није да су и код њих све у минут. има доста кашњења и код нас, немам овакву статистику, међутим делује мање више ок.

аа ево, па ви сами анализирајте

http://www.flightstats.com/go/FlightRat ... ineCode=JU
 
Vrh