Šta je novo?

Air Serbia

нисам видео да је било:

http://exyuaviation.blogspot.com/2014/0 ... entum.html

"... The airline’s average cabin load factor stood at 58%...."

је л ми се то чини или је то повећање попуњености? чини ми се да је неко рекао да је 70% неки минимум за исплативост?
 
Не може то тако лако да се одреди. Важно је колико путници плаћају карте. Занимљиво би било видети и колики је број путника у бизнис класи, јер од њих, у принципу, много зависи рентабилност класичних ("легаси") компанија. Чини ми се да ту "Ер Србија" стоји много боље него почивши ЈАТ.
 
Tačno, zavisi od linije.
Za Beč je recimo karta dosta povoljna, ali 2-3 puta dnevno skoro pun avion to nadoknađuje.

Pre nedelju dana sam bio u Berlinu, u odlasku avion ~60% popunjen, u povratku preko 90%. U proseku dosta dobro :D
 
када сам ишао у Рим за Дан државности било је око 90% у оба правца
 
Јасно је да неке линије имају одлично пуњење, а неке не. Али, мислим да баш ниједна од постојећих линија није изгубљена (чак ни Бањалука), јер, ако временом и не порасте број путника колико се очекује, могуће је (мислим да ће бити и неопходно) поправити структуру флоте набавком нових типова авиона (првенствено мислим на АТР-42, као и на млазњак капацитета стотинак путника, па и мањи, што може бити исти тип).
 
Ер Србија свакако добија и нове атр-ове.Тачан број се не зна још али нама иде и тај део поруџбине Етихада.

Мањих млазњака засигурно неће бити јер су нови атр-ови најекономичнија опција.А и имају добру звучну изолацију,тише моторе и још штошта.
 
Добијамо нове АТР-72 серије 500 или 600, али АТР-42 до сада није помињан, а разлика у капацитету та два модела (којима, наравно, могу да управљају исти пилоти, без додатне обуке) мислим да је таман толика да може да "извуче" нпр. линију за Бањалуку из мртвих (а сутра и да омогући још неке линије).

АТР јесте најекономичнији, али не ако га, као Босанци, користиш на линији за Копенхаген (то само Босанци и могу). За дугачке летове ипак треба (мора) млазњак, а пошто "Ер Србија" намерава да полети за нпр. Варшаву, мислим да ће се А-319 показати као превелик авион (ЛОТ лети за Београд "Ембраером"). Да не причамо што би с млазњаком са 70-80 места могли да се покрију и градови за које је и ЈАТ у прошлости летео, попут Хамбурга, Хановера (што би већ био леп ударац омраженој монополистичкој и кожодерачкој "Луфтханзи"), многа места у Источној Европи и сл. И линија за Атину нпр. плаче за мањим млазњаком (за АТР је то предалеко, мада Грци лете са Q-400, који је исто турбопроп, али значајно бржи).

Некако ми је, једноставно, превелика та рупа између АТР-72 и А-319.
 
2420438_zps4e460062.jpg
 
Jуче сам их видео на аеродрому наређане одмах на почетку АТРове.
Иначе две фотке из ербаса.



 
Пантограф":32q34wwu je napisao(la):
Не може то тако лако да се одреди. Важно је колико путници плаћају карте. Занимљиво би било видети и колики је број путника у бизнис класи, јер од њих, у принципу, много зависи рентабилност класичних ("легаси") компанија. Чини ми се да ту "Ер Србија" стоји много боље него почивши ЈАТ.

Stoji bolje ali uz napomenu da trenutno (u svrhu promocije brenda) dampuju cene i u biznis klasi odnosno svako malo je stavljaju na promocije. Mislim da im je zarada od biznis klase manja nego što bi trebalo da bude na osnovu popunjenosti iste. To će se naravno isplatiti ukoliko budu uspeli da privuku putnike nivoom usluge i zadrže ih nakon što se damping period završi i cene krenu nazad na uobičajeni nivo. Ovo naravno važi i za ekonomsku klasu.
 
Бањалука данас отказана, као и један лет за Тиват, кашњења су константна... Не иде све баш како треба.
 
I za Bec isto... Pre par nedelja ni jedan let nije krenuo na vreme, skoro svi bar pola sata kasnili.
 
Pa koji je razlog kasnjenja. Mislim jel nesto sto se moze srediti dovesti u red utegnuti ili?
 
мислим да су један АТР и један 319 (Арапин A6-SAB, није се вратио из Абу Дабија)
 
Управо направих одличан посао са "Ер Србијом": 4 повратне карте за Солун почетком јуна (и то не поноћним летом): 44.000 дин.

"Срећни петак" траје, па ако некоме треба карта до градова у региону, нека пожури.

(овим ризикујем искључење из Удружења љубитеља железницe, јер сам био запео да идемо новоуведеним возом, ал` жена ни да чује :( )
 
Твитнули јуче
Apsolutni priritet srpskog nacionalnog avioprevoznika je bezbednost naših gostiju i tehnička ispravnost celokupnog sistema. 4/4
Najiskrenije se izvinjavamo svojim gostima zbog pomeranja vremena poletanja usled tehničkih poteškoća na čijem otklanjanju radimo. 3/4
Kao rezultat toga ukupno osam letova je imalo neznatna kašnjenja dok letovi za Beč i Milano kasne preko 200 minuta. 2/4
Air Serbia potvrđuje da je danas došlo do većeg poremećaja reda letenja usled nepredviđenih tehničkih problema sa naše dve letelice. 1/4
https://twitter.com/airserbia
 
A319 N229RG, budući YU-APB, snimljen posle sletanja na aerodrom Šenon(SNN), još jedan ex Volaris u floti AirSERBIA.

bb3ad2e7ff405a66a2e9d68dbf341ef596c2c181
 
Aviokompanija Er Srbije (Air Serbia) najavila je danas da će od 1. maja uvesti redovne letove između Beograda i bugarskog letovališta Varna, na obali Crnog mora.
 
Kako se navodi u saopštenju, na početku će u ponudi biti letovi tri puta sedmično - ponedeljkom, četvrtkom i nedeljom, a od 16. juna biće uveden i četvrti let subotom.
 
Poletanje iz Beograda je u 00.25, a iz Varne u 4.45, trajanje leta je dva sata, a na toj liniji će saobraćati avion ATR 72.
Cena povratne karte je oko 21.000 dinara.


Blic


Koji li je kr**** odlucio da se polece u ovo doba...
 
Е, па, није кр****, него тад има слободан авион, мора да се уклапа. Не може све идеално. А и нису лоши термини за преседање - у Београд слеће у 5.45 по нашем времену и путници имају на тацни све јутарње летове.
 
тај лет је првенствено намењен трансферним путницима, и таман су поређани поласци тако да купи последњи талас долазака и стижа на први јутарњи талас полазака
 
Ово је само још једна потврда да се Ер Србија окомила на цео регион и да то ради на прилично интелигентан начин. На јача регионална тржишта улази на мала врата (ХР, БУ), мања просто гута по кратком поступку (ЦГ, Мак а богами и узима део колача из БиХ и СЛО). Крајњи циљ је доминација у региону а онда у зависности од планова Етихада идемо и преко баре, по мојој лаичкој процени тамо неке 2017-18 године.
 
Vrh