Šta je novo?

Air Serbia

ево још једне небулозе из кухиње Министарства саобраћаја:

Ministarstvo saobraćaja napravilo idejni projekat: Od Jata i Aviogenexa nastaje čarter aviokompanija?

U slučaju da kompanija Air Serbia na duži rok ne bude bila zainteresovana za čarter letove, Ministarstvo saobraćaja bi u tom slučaju oformilo preduzeće objedinjavanjem ljudskih i tehničkih resursa bivšeg Jata i Aviogeneksa, prenose danas Naše Novine. Epilog ove priče znaće se početkom 2014. godine kada bi, prema sadašnjem planu, Air Serbia trebalo da definiše u kojoj meri će se baviti čarter saobraćajem sa “starim” Boinzima.

више овде
 
A staje sa medicinskim centrom jata kome ce to da pripoje
 
Kokili":2qth1gx0 je napisao(la):
Ovi su ludi - prave novi jat

Kad nisu mogli da zadrže stari, napraviće novi. Ipak je to bila zlatna koka za čerupanje, valja napraviti nekog zombija koji će podsećati na nju.

Računicu bi mogla da im pokvari Air Serbia odlukom da zadrži stare B733 i odradi čarter sezonu (bilo bi čudo ako bi odlučili da ne uzmu lake pare kad već mogu), mada nije isključeno da će ovi i tada probati da naprave neke vrhunske gubitke sa npr. dva aviona. Previše je to alavo da bi se povuklo, a previše nesposobno da bi bilo šta korisno uradilo.
 
Авиогенекс треба припојити Ер Србији да буде њихово чартер одељење (тј. ћерка фирма) и решена ствар
 
A gdje ces sa alavim azdajama ,mada samo da uzmu ime i onaj prastari avion ,posto aviogeneks duguje velike pare areodromu nebi me cudilo da im uzmu kancelarije u geneks kuli koji je to socjalistickimastadont ,
 
JohnnyLee":2rf03ogm je napisao(la):
Авиогенекс треба припојити Ер Србији да буде њихово чартер одељење (тј. ћерка фирма) и решена ствар

Zasto? Er Srbija bi mogla sama da osnuje cerku carter kompaniju (koja bi mogla da se zove...Aeroput :) i da ima turisticku agenciju istog imena koja bi nudila aranzmane sa sve carter letovima, pa da to bude srpska varijanta Edelweissa/Laude/Kondora/Thomas Cook-a itd.), zasto bi preuzimala Aviogenex sa svojim jednim prastarim avionom i 64 zaposlena?

Sta to ima Aviogenex sto je vredno? Ne radi redovne letova, dakle nema slotove, i bilo sta drugo povezano sa tim sto treba preuzeti...nema ni ugovorene neke mnogo vredne carter ugovore, osim letnje sezone kada rade za Jat, iznajmljuju svoj avion (uglavnom sa sve posadom) raznoraznim africkim aviokompanijama i tako vec godinama...

Aviogenex treba ponuditi na tenderu za privatizaciju, ako nece niko da ih kupi, stecaj i cao.
 
Авиогенекс има оно што нема ниједна нова компанија: важеће AOC и MC сертификате. а и зашто трошити паре и време на оснивање нове компаније, када Авиогенекс могу да добију за Џ. а 732 што је у Африци нека тамо остане, а са 4 733 могу да изгурају целу летњу сезону
 
Sta se pobogu desava sa letovima A319 za nemacke gradove i Pariz???Svaki dan se planiraju letovi ovim avionima do navedenih destinacija,takav plan se pojavi na sajtu aerodroma,a onda se u praksi avion za Nemacku i Francusku zameni sa b737,a A 319 ode na vec utabane rute za Cirih,Grcku,Abu Dabi,Kipar i Belgiju.Da neko ne zaje*******ava namerno oko registracije aviona?

STA SE DESAVA?????
 
JohnnyLee":25ydi36p je napisao(la):
Авиогенекс има оно што нема ниједна нова компанија: важеће AOC и MC сертификате. а и зашто трошити паре и време на оснивање нове компаније, када Авиогенекс могу да добију за Џ. а 732 што је у Африци нека тамо остане, а са 4 733 могу да изгурају целу летњу сезону

I Air Serbia ima vazeci AOC i MC, a ovo sto kazem za osnivanje nove kompanije to sam mislio mozda jednog lepog dana. Btw AOC sertifikat moze i da se kupi i da se proda, tako da nije potrebno preuzeti ceo Aviogenex da bi se preuzeo njihov AOC. Btw cerka kompanija za cartere ne mora uopste da ima svoj AOC (zapravo uopste ne mora da bude cerka kompanija vec samo drugi brend Air Serbia-e) jer Air Serbia moze zvanicno da obavlja sve letove za njih i da svi letovi imaju prefiks JU.
 
Гага":1ol8kmb5 je napisao(la):
Једино не разумем зашто им је сајт само на енглеском !!!!!!!!

Zato sto im je jedina domaca musterija Jat, a oni se vrlo dobro poznaju tako nece niko iz Jata citati njihov sajt, a isto vazi i za neku turisticku agenciju koja bi direktno zakupila Aviogenexov avion. Sve ostale potencijalne musterije su stranci.

Ja bi se pre zabrinuo nad cinjenicom da je najsvezija vest na sajtu "uspesna letnja sezona 2010.".
 
^Па ваљда се озбиљност једне компаније огледа у томе да има сајт на властитом језику?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
 
не знам да ли сте знали, али Авиогенекс је прошлу годину (2012) завршио са само 300.000€ губитка, 2011 са неких 150.000€ губитка, али је 2010 завршио у плусу
 
A sto neplacaju arodromu NT troskove pa ovi razmisljaju da uzmu malo kancelarija u kuli
 
JohnnyLee":lgmpydwj je napisao(la):
не знам да ли сте знали, али Авиогенекс је прошлу годину (2012) завршио са само 300.000€ губитка, 2011 са неких 150.000€ губитка, али је 2010 завршио у плусу

Kako "samo" trista hiljada evra? Ej, to je kompanija, ponavljam, sa jednim avionom i 64 zaposlena. 300 hiljada evra gubitka za firmu te velicine je mnogo. I 150 hiljada je mnogo (tada su imali 32 zaposlena), a kamoli 300. A to kada su bili u plusu, bili su u plusu par hiljada evra. Inace, sve smo znali jer sam ja na prethodnoj strani vec izlistao sve te podatke :)
 
1424456_1429531267260972_1182379651_n_zpsdbd9d0c2.jpg

1459308_1430411160506316_758775929_n_zps59a7bfc9.jpg

995551_1429174790629953_1911778673_n_zpsb7c8ade3.jpg

IMG_0394.jpg

IMG_0270.jpg

IMG_0271.jpg

IMG_0389.jpg

IMG_0392.jpg

IMG_0391.jpg

IMG_0393.jpg

IMG_0276.jpg

sa ssc dgoran
 
Преносим и коментаре ДГорана са ССЦ-а чије је директор слике пренео горе.Мислим да су занимљиви и прилично реални

Ove nedelje sam imao premijeru sa Air Jatom :), leteo sa Tutom Bugarinom YU-AOU. Nisam slučajno napisao Air JAT, objasniću kasnije.

Idemo redom, čini mi se da je na najvećem udaru, usled ekpanzije Er Srbije, u stvari Aerodrom Beograd. Na moje opšte iznenađenje, za veoma kratko vreme su uspeli da se značajno uozbilje kada je izgled zgrade u pitanju. "Blokade" u vidu nefunkcionalnog inventara po prolazima su nestale, sve je očišćeno, jednostavno aerodrom zaista drugačije izgleda. Veoma lepa promena.

Na žalost, promene kada je u pitanju osoblje nije pratilo promene zgrade, ne iznenađuje, trebaće vremena ali kurs je dobar.

Čekiranje na Er Srbija ček inu je prijatno, nije bilo gužve, lepo brendirano, organizovani redovi, osoblje prijatnog stava i izgleda :)... Doduše da budem iskren nisam preterano leteo JAT-om tako da možda nisam najkompetentniji.

YU-AOU
Ne vredi trošiti bit-e, napakovan 733 kao za low cost, neudobna sedišta, skučen prostor, kretenski full size stočići (17" dijagonala) koji još mogu i da se izvuku, itd, itd. Treba ga vratiti gde je bio što pre...

Piloti
Na visini zadatka kao i uvek. Prosto je uživanje pratiti njihove postupke, "čitanje vazduha" oko aviona i pripremanje aviona.
Veoma sam znatiželjan da saznam da li će zadržati taj nivo virtuoznosti i sa A319, bila bi velika šteta da se to ispusti. Recimo, način pilotiranja je za mene zaštitni znak Er Srbije.

Ketering
1h 30' let, interesatna kesica, lepo spakovana.


U kesici nalazimo
- sendvič
- kolač
- flašica vode
- vlažna maramica
- čaša za kafu/čaj
- paketić (šećer, so, salveta...)

Senvič

Ko je jeo Dufry-jev 747, to je taj ukus.

Kolač

Dva šnita, ukusno sveže.

YU-AOU opslužuju četiri člana kabinskog osoblja, malo previše za moj ukus.
Malo je konfuzija... recimo, na tray-u su imali gomuli sokova, vino, voda, itd.
I sve je lepo funkcionisalo dok ja nisam poželo crveno vino a flaša nije otvorena. Skoro pa panika u avionu, gde je otvarač? nervoza, skoro trčanje ka početku aviona. A pritom nema potrebe za time, dešava se, polako, jedno po jedno. Ovde još uvek nije došlo do velike revolucije, u obe posade do sada je bila po jedna predstavnica Abu Dhabi škole i 3 člana stare garde.
Razlika u pristupu je toliko velika da je malo mučno gledati. Stara garda se zaista trudi, tu je namešteni osmeh, uredna odeća, međutim odaju utisak kao da su puškom naterani, neprirodno je.

Ukupan utisak
Usluga je recimo na nivou dooobre Lufthanse (nekadašnje, ovih meseci je ovo pojam za Lufthansu), međutim usluga nije na nivou Turkish-a.
Još uvek se oseća jak miks JAT / Er Srbija, ali treba biti iskren i priznati da je za dva meseca zaista napravljen korak od 1000 milja. Ono što je mnogo važnije je utisak da je zauzet dobar kurs.

LF na prvom letu je bio, po slobodnoj proceni, 55-65%, dok je drugi bio 75-85%. Najveće iznenađenje je da je po mojoj proceni jedno 50% tranzitnih putnika! Ljudi iz Larnake lete za Istanbul, iz Istanbula za Rim?! Izgleda da talasi zaista daju rezultate.

U isto vreme izgleda da upravo "connecting flights" prave problem sa zakašnjenjima od 10-15 minuta. Izgleda da timetable treba naštelovati, neki ljudi su danas trčali na let za Rim.

Nadam se da AB neće zabrljati sa prtljagom i da će sve biti prebačeno gde treba :) to je izuzetno bitno jer izgleda da habić raste polako

Дакле ради се о прелазном решењу из Б733 па је опет био позитиван утисак. Сигуран сам да је у овој птици то то:

1459308_1430411160506316_758775929_n_zps59a7bfc9.jpg


995551_1429174790629953_1911778673_n_zpsb7c8ade3.jpg


2342629_zps2357a278.jpg


airserbia_zpsa59c4799.jpg


d413b00048c611e3a86122000a1fc511_8_zps3fb14d57.jpg


c874bd9646d411e3867f0ef52b0b4d48_8_zps14488cf6.jpg
 
Otkazan je sutrasnji let za Abu Dabi. ZASTO????

A 319 je opet skinut sa Pariza i Dizeldorfa.Cini mi se da leti samo jedan A319. Letovi A319 za sutra su Larnaka,Stokholm,Podgorica i Cirih.
 
Vrh