Šta je novo?

Air Serbia

Evo i službeno nema više AS salona u Priority passu. Probam sutra, a bacim oko i na Dufry da vidim da li je i dalje onakva sramota

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Evo i službeno nema više AS salona u Priority passu. Probam sutra, a bacim oko i na Dufry da vidim da li je i dalje onakva sramota

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk

Dufry je isti, samo već neko vreme ulaziš, praktično, kroz WC... Rekli su mi prošle nedelje u AirSerbia Premium-u da je planirano da se renovima i Dufry. To znači da osim AirSerbia lounge-a neće biti neko vreme nijednog.
 
Ove godine će se raditi drugi salon "Er Srbije", što će reći, ostaje još samo da se uradi "Dufry"-jev. Pretpostavljam da će to početi kad završe duty free.
 
Iz nepouzdanog izvora saznajem da će Er Srbija najaviti liniju Beograd - Majami 22 aprila. To je datum kad će biti zvanična najava a ne početak letova.

Iako je krenuo letnji red letenja, ovo su jedine četiri destinacije na jugoistoku Evrope iz Majamija sa letovima u sledećih nedelju dana: Istanbul, Rim, Cirih i Minhen. Nema velikih gradova kao što je Milano, Atina, Nica, Beč, Budimpešta. Postoji nada da će Er Srbija imati dosta transfernih putnika iz Majamija za Tel Aviv, samo što Er Srbija više ne leti za Tel Aviv. Ako poleti ponovo, postoje i direktni letovi i veliki izbor letova sa jednim presedanjem.

MajamiBre.JPG
 
Poslednja izmena:
Ako najave 22. aprila, pretpostavljam da bi linija mogla da krene na zimu, verovatno tamo negde oko 15. decembra?
 
Ne znam kad kreću letovi ali verovatno na zimu. Treći A330 se očekuje u julu a četvrti u septembru ili oktobru.
 
Discussions with Air Serbia have taken place, said Mr. Pineda.

Air Serbia “will be flying to Belgrade, and we hope to hear from them on their startup scheduled sometime later this year, potentially early next year.”

 
први Ембраер креће да лети од следећег понедељка. непроверена гласина је да је Булгариа Ер (мада њихов има конфигурацију са бизнис класом, а Ер Србија продаје бизнис класу на летовима са Ембраерима). средином јуна долази други, а од јула још два 95 директно у лизингу код Ер Србије, за шта траже пилоте
 
Ako dobro razumem: "Bulgaria Air" daje dva u mokri lizing, a "Er Srbija" posle uzima dva u suvi?
 
Iz nepouzdanog izvora saznajem da će Er Srbija najaviti liniju Beograd - Majami 22 aprila. To je datum kad će biti zvanična najava a ne početak letova.

Iako je krenuo letnji red letenja, ovo su jedine četiri destinacije na jugoistoku Evrope iz Majamija sa letovima u sledećih nedelju dana: Istanbul, Rim, Cirih i Minhen. Nema velikih gradova kao što je Milano, Atina, Nica, Beč, Budimpešta. Postoji nada da će Er Srbija imati dosta transfernih putnika iz Majamija za Tel Aviv, samo što Er Srbija više ne leti za Tel Aviv. Ako poleti ponovo, postoje i direktni letovi i veliki izbor letova sa jednim presedanjem.

Pogledajte prilog 194492
Мора најава пред Београдске изборе...
 
Ček, ček, to je danska registracija? Je li se varam, ili to naši uzimaju na suvi lizing od "Marathon"-a?
OY jeste danska registracija, ali ce kada ih uzmu u dry-lease od vlasnika (SEBC Aviation Leasing, nije Marathon vlasnik) preci u srpski registar pod YU registracijom. Verovatno YU-ADA i YU-ADB.
 
Znam da su male šanse, ali bila bi fora da uspeju nekako da osposobe i onaj olupani, pa da ga otkupe po nižoj ceni.
 
Da - kakva mu je sudbina, OK otpišu ga i šta onda? U nekom hangaru na N. Tesli ga demontiraju deo po deo? Oštećeni delovi se bacaju (recikliraju), a neoštećeni koriste kao rezervni delovi - ali koji je postupak za tako nešto - ne verujem da bez nekog odobrenja proizvođača tek tako može da se skine deo s jednog i ugradi na drugi avion, neko mora da garantuje da je deo OK, da bi avion sa tim delom i dalje bio pokriven osiguranjem (barem pretpostavljam da je tako).
Nadam se samo da postoji neki brz postupak za to, a ne da ga "glođu" mesecima i godinama.
 
kad smo već na temi AirSerbia pre malo više od tri nedelje sam tražio karte za London i nazad i kao najjeftinija 90 EUR ispadne kombinacija British Airways do Londona i AirSerbia za povratak. Krenem da kupim karte, link sa pretraživača me preusmeri na sajt BA, kupim kartu BEG-LHR za 45 EUR, sledeći link me vodi na sajt AirSerbia i tamo karta 45 EUR, sve popunim i stiže poruka "detektovali smo da je vaša platna kartica izdata u Srbiji, preusmeravamo vas na stranicu za kupovinu u RSD", kad tamo ista karta 28000 RSD.
A jok majci ću da vam kupim tu kartu. Odradim ponovo pretraživanje - i dalje se na pretraživaču vidi ona cena od 45 EUR, ali pretraživanje unutar AirSerbia portala daje samo ovu cenu od 28000, a ona od 45 se vidi samo ako se na sajt dođe linkom sa drugog pretraživača, ali tu kartu je nemoguće kupiti sa karticama iz Srbije.
Alal vera.
Onda sam odlučio da nema šanse da letim nazad s njima kad tako tretiraju domaće putnike, i kupio Wizzovu kartu za 72 funte.
 
Vrh