Šta je novo?

Air Serbia

Vize su im znacajan izvor prihoda jer imaju oko 20 miliona turista godisnje. Nek pokrene Wizz tu liniju ili Gulf, nama ne treba. Nemaju cak ni ambasadu u Beogradu.

E sad, ako ce Saudijci to da sponzorisu, onda mozemo i sirokotrupac da saljemo 😄
Koji procenat od tih 20 miliona je religiozni turizam?
 
Vize su im znacajan izvor prihoda jer imaju oko 20 miliona turista godisnje. Nek pokrene Wizz tu liniju ili Gulf, nama ne treba. Nemaju cak ni ambasadu u Beogradu.

E sad, ako ce Saudijci to da sponzorisu, onda mozemo i sirokotrupac da saljemo 😄
Wizz ne moze da je pokrene jer nismo u EU. Jedini nacin je da otvore Wizz Air Saudi i tada bi mogli.

Kakve veze ima Gulf sa Saudijskom Arabijom? Oni su iz Bahreina.
 
Wizz ne moze da je pokrene jer nismo u EU. Jedini nacin je da otvore Wizz Air Saudi i tada bi mogli.

Kakve veze ima Gulf sa Saudijskom Arabijom? Oni su iz Bahreina.
Da, pomesao sam sa 5W, svakako sam na tu ideju mislio da ce uskoro otvoriti jos jednu firmu u KSA. Uglavnom, jasno je da bi za JU ovo bio preveliki avanturizam.
 
Pretpostavljam preko 90%
I ja pretpostavljam da je tako nešto. Iskreno, jasno mi je da ubiru ozbiljne pare od tih viza, pošto imaju ciljnu grupu koja ne pita, ali sa druge strane se ograničavaju na to da će ih jako mali broj ostalih turista posetiti pod tim uslovima, a siguran sam da ne planiraju da tako ostane. Ne vidim razlog da za države koje nemaju mnogo potencijala za religijski turizam, ne naprave neki drugačiji dil.
 
Pa, ogromna većina Beograđana u Meku ne sme ni da uđe, tako da ti letovi mogu iz Sjenice.

продужи се писта у Краљеву, па могу да лете одатле чартер летови, два недељно за Џеду

елем, у плану је набавка још пет авиона и укупно до 30 нових линија у 2023. за сада су објавили 20 и нешто, тако да ће вероватно бити још најава у наредном периоду
 
Iskreno pitanje: kako tačno promovišu poznate Srbe ovime bilo kome izvan zemlje? Jel ima negde na avionu neki tekst o njima? Ovo je iskreno pitanje, zato što - ako nema - obećavam vam da je ovo promocija pre svega u Srbiji i samo u Srbiji (što je okej, ali imam utisak da nije poenta ovde). Većina ljudi koji leti tim avionom neće ni pomisliti da se zapita čiji je to lik na repu i zašto je ta osoba bitna ako im se direktno ne skrene pažnja. Kao što Luka reče gore, ako nema neki tekst, neka tabla ili nešto, džaba

Pa dobro, ljudi su danas uglavnom nezainteresovani za mnogo toga što se nalazi van ekrana mobilnog telefona. Koga slika na repu zainteresuje-lako može da izgugla nešto poput- Air Serbia a330 tail picture, i dobiće više informacija.

Naravno, biće lepo ako ubace i neke brošure u avion da putnici mogu da bace pogled.

Pa bogami i ne. Putnici u A332 ulaze kroz aviomostove koji na JFK nisu stakleni kao na BEG, pa ni ne mogu da vide sta je na repu aviona. Mogu sa terminala da uoce, ali je veliko pitanje koliko gledaju i koliko dobro vide na preko 50m udaljenosti.

Ali ukoliko bi sve u avionu bilo na temu naucnika na repu, putnici bi se itekako zainteresovali o tome. U pitanju su sitnice koje nista ne bi kostale Air Serbiu, a mogli bi puno da dobiju. Naravno, ne treba avion da postane muzej Nikole Tesle, ali neke sitnice su dobrodosle.
izgleda da neko iz JU cita beobuild https://www.aviatica.rs/pupinova-autobiografija-na-letovima-air-serbije/ 🕵️‍♀️
 
Mihajlo Pupin, in full Mihajlo Idvorski Pupin, Anglicized as Michael Idvorsky Pupin

...Besides his patents he published several dozen scientific disputes, articles, reviews and a 396-page autobiography under the name Michael Pupin...
 
Ovo je super, samo se nadam da ce znati na upecatljiv i atraktivan nacin da predstave mogucnost kupovine knjige u IFE, kao i kratak tekst o njemu i karikaturu njega koja je na repu tako da svi putnici mogu da nauce nesto.

Mozda nesto nalik grafikama i informacijama koje na primer United i Iberia imaju na ekranima pred poletanje. Ali ako se ne trude da updejtuju izgled web stranice sumnjam da ce da menjaju IFE softver :)

1672090644813.jpeg


1672090830251.jpeg
 
продужи се писта у Краљеву, па могу да лете одатле чартер летови, два недељно за Џеду

елем, у плану је набавка још пет авиона и укупно до 30 нових линија у 2023. за сада су објавили 20 и нешто, тако да ће вероватно бити још најава у наредном периоду
Čitao sam da je za takve letove problem piste u Kraljevu i nosivost a ne samo dužina?

Što se tiče ovih vesti za nove avione, linije i generalno pozitivne vesti iz Beograda, vidim da je za tu vest tamošnji urednik morao da zaključa komentare. Da li to nestabilnim ljudima idu na živce dobre vesti o Er Srbiji pa odlepe od mržnje kad je takva tema?
 
Čitao sam da je za takve letove problem piste u Kraljevu i nosivost a ne samo dužina?

Što se tiče ovih vesti za nove avione, linije i generalno pozitivne vesti iz Beograda, vidim da je za tu vest tamošnji urednik morao da zaključa komentare. Da li to nestabilnim ljudima idu na živce dobre vesti o Er Srbiji pa odlepe od mržnje kad je takva tema?

Iskreno, mislim da ima daleko vise Srpskih trolova na Zamaaero nego Hrvatskih na Exyu. Alen ih vrlo strateski pali i time nabija broj poseta i komentara portalu
 
Tamo se bas svasta moze procitati. I svadje, psovke, najruznije uvrede, prosto da se zacudis kako se takvi komentari odobravaju.
 
Leteo sam po prvi put sa Turkish-em i moram da pohvalim i uslugu (sendvici, sokovi...) i osoblje i infotainment.
Ne znam zasto AS ne razmotri da vrati bar sendvice na letovima od 2+ sati.
I zasto ne dodaju infotainment? Turkishev nije wow, ima rezistivni ekran, limitiranu ponudu filmova, ali radi posao.
Znam da to sve kosta, ali bar sendvic nije skup uz casu djusa ili Koka-kole. Ako platim kartu 200-300 eura, moze sendvic od 50 centi i casa soka.

I koji je razlog zasto se ne razmatra uzimanje A321-200? Da li su preskupi jer ih malo ima ili sta je razlog?
Osoblje za 320 bi moglo da leti i na 321, zar ne?
 
Leteo sam po prvi put sa Turkish-em i moram da pohvalim i uslugu (sendvici, sokovi...) i osoblje i infotainment.
Ne znam zasto AS ne razmotri da vrati bar sendvice na letovima od 2+ sati.
I zasto ne dodaju infotainment? Turkishev nije wow, ima rezistivni ekran, limitiranu ponudu filmova, ali radi posao.
Znam da to sve kosta, ali bar sendvic nije skup uz casu djusa ili Koka-kole. Ako platim kartu 200-300 eura, moze sendvic od 50 centi i casa soka.
Turkish je po mom misljenju jedna od najboljih kompanija sveta, rame uz rame sa Emiratesom i Singapore-om.

Nece vracati sendvice niti bilo kakvo besplatno posluzenje (osim cipsa/noblica i vode) jer je to jednostavno postala realnost u Evropi. Sve kompanije u Evropi tako rade. Turkish se ipak ne moze smatrati klasicnom evropskom kompanijom jer ipak ima letove na uskotrupcima koji su i po 8 sati dugacki. Uostalom, na tom posluzenju se steti prilican novac, iako tebi ne deluje kao velika cifra, ali kada dodas isto za svakog putnika videces da je cifra jednaka nekoliko miliona evra sto nimalo nije beznacajno. Pritom su letovi u Evropi relativno kratki, do 2,5h uglavnom, pa neces umreti bez sendvica za to vreme, a ako bas zelis mozes da kupis.

Ne mogu da dodaju infotainment iz razloga sto je za to neophodna promena sedista, stavljanje drugacijih sedista koja bi relativno smanjila kapacitet aviona, a opet letovi su kratki i nije neophodan film za tako kratko vreme. Turkish nema infotainment na svim uskotrupcima, ima na vecini i to opet zato sto ti avioni lete i rotacije od po 7-8h, pa je infotainment neophodan. Ponovo, nijedna kompanija u Evropi nema ekrane na sedistima, pa ih nema ni Air Serbia.
I koji je razlog zasto se ne razmatra uzimanje A321-200? Da li su preskupi jer ih malo ima ili sta je razlog?
Osoblje za 320 bi moglo da leti i na 321, zar ne?
Kakav crni A321-200... Pa gde da leti u JU mrezi? Preveliki je za JU, to je tak 230 sedista. On bi mogao eventualno leti da leti za Crnu Goru i to je to, ninde vise ne bi uspeli da ga napune. Do sada su imali problem sto za masu linija nisu uspevali da popune A319, a ATR je bio premali. Sad su polka krenuli tranziciju na A320, ali idalje postoje linije koje vape za 100-seaterom. A321 leti ista posada, ali jednostavno nije rentabilno trenutno. Mozda za neku godinu, kada vecina flote bude A320, pa onda da uzmu 1-2 A321, ali do tada nista od toga.
 
Па могао би свакако чартере, то није спорно, као и Париз, Цирих, Москву. Али, шта би ван сезоне? Па, у садашњим околностима, Москву.
 
Москва ће потрајати неко време али то није трајна категорија. А онда чартери за Нове Годие Божиће и Васкрсе, за дијаспору. Само, да ли је то довољно да се отплати лизинг?
 
Sve sto se izgubi na njemu tokom zime, moze se nadoknaditi tokom letnje sezone. Ove godine sam dosta kasno krenuo u potragu za letnjom destinacijom i sve agencije su mi rekle da kapaciteta u hotelu uglavnom ima, ali je problem sto na charter letovima nema mesta.
 
Vrh