Leteo sam po prvi put sa Turkish-em i moram da pohvalim i uslugu (sendvici, sokovi...) i osoblje i infotainment.
Ne znam zasto AS ne razmotri da vrati bar sendvice na letovima od 2+ sati.
I zasto ne dodaju infotainment? Turkishev nije wow, ima rezistivni ekran, limitiranu ponudu filmova, ali radi posao.
Znam da to sve kosta, ali bar sendvic nije skup uz casu djusa ili Koka-kole. Ako platim kartu 200-300 eura, moze sendvic od 50 centi i casa soka.
Turkish je po mom misljenju jedna od najboljih kompanija sveta, rame uz rame sa Emiratesom i Singapore-om.
Nece vracati sendvice niti bilo kakvo besplatno posluzenje (osim cipsa/noblica i vode) jer je to jednostavno postala realnost u Evropi. Sve kompanije u Evropi tako rade. Turkish se ipak ne moze smatrati klasicnom evropskom kompanijom jer ipak ima letove na uskotrupcima koji su i po 8 sati dugacki. Uostalom, na tom posluzenju se steti prilican novac, iako tebi ne deluje kao velika cifra, ali kada dodas isto za svakog putnika videces da je cifra jednaka nekoliko miliona evra sto nimalo nije beznacajno. Pritom su letovi u Evropi relativno kratki, do 2,5h uglavnom, pa neces umreti bez sendvica za to vreme, a ako bas zelis mozes da kupis.
Ne mogu da dodaju infotainment iz razloga sto je za to neophodna promena sedista, stavljanje drugacijih sedista koja bi relativno smanjila kapacitet aviona, a opet letovi su kratki i nije neophodan film za tako kratko vreme. Turkish nema infotainment na svim uskotrupcima, ima na vecini i to opet zato sto ti avioni lete i rotacije od po 7-8h, pa je infotainment neophodan. Ponovo, nijedna kompanija u Evropi nema ekrane na sedistima, pa ih nema ni Air Serbia.
I koji je razlog zasto se ne razmatra uzimanje A321-200? Da li su preskupi jer ih malo ima ili sta je razlog?
Osoblje za 320 bi moglo da leti i na 321, zar ne?
Kakav crni A321-200... Pa gde da leti u JU mrezi? Preveliki je za JU, to je tak 230 sedista. On bi mogao eventualno leti da leti za Crnu Goru i to je to, ninde vise ne bi uspeli da ga napune. Do sada su imali problem sto za masu linija nisu uspevali da popune A319, a ATR je bio premali. Sad su polka krenuli tranziciju na A320, ali idalje postoje linije koje vape za 100-seaterom. A321 leti ista posada, ali jednostavno nije rentabilno trenutno. Mozda za neku godinu, kada vecina flote bude A320, pa onda da uzmu 1-2 A321, ali do tada nista od toga.