Šta je novo?

Air Serbia

Тешко да ће било ко да им постане партнер само на основу текстова за новине. Пре бих рекао да је то у служби њиховог лепшег представљања у јавности Србије.

Нису навели колика је сада попуњеност кабине. Лепо је то што је остварен раст од 10%, али колика је била основа? Исто то је и за повећање броја путника. Сигурно постоје неки разрађенији рацији, а не само стопа раста, па су међу четири најуспешније компаније у Европи. Да ли је успешнија она која има раст броја путника од 1%, а попуњеност кабине је већ нпр 80%, или раст од 10% уз попуњеност кабине од 40% (лупам цифре)? Леп је тренд раста ове друге компаније, али ови први послују малтене на максимуму капацитета и самим тим су профитабилнији - успешнији.
 
jedva čekam da im dođe gazda miško pa da rade ko i maksiju.
 
Barkley":8eec9cub je napisao(la):
Тешко да ће било ко да им постане партнер само на основу текстова за новине. Пре бих рекао да је то у служби њиховог лепшег представљања у јавности Србије.

Нису навели колика је сада попуњеност кабине. Лепо је то што је остварен раст од 10%, али колика је била основа? Исто то је и за повећање броја путника. Сигурно постоје неки разрађенији рацији, а не само стопа раста, па су међу четири најуспешније компаније у Европи. Да ли је успешнија она која има раст броја путника од 1%, а попуњеност кабине је већ нпр 80%, или раст од 10% уз попуњеност кабине од 40% (лупам цифре)? Леп је тренд раста ове друге компаније, али ови први послују малтене на максимуму капацитета и самим тим су профитабилнији - успешнији.

неће нико, јер су ипак финансије главни фактор. што се тиче попуњености и раста броја путника, ЈАТ има раст у обе категорије, ем попуњеност кабине око 80% и раст броја путника око 10%, а опет ће му финансијски резултати бити негде око минус 10 милиона $, што је само по себи повећање у односу на претходну годину када је био негде око минус 20
 
ЈАТ има попуњеност кабине од 80%? :shok: Не могу да поверујем у то.
 
не мораш, али је тако :) иначе, ове године слави 85 година постојања :)
 
Нисам баш неки репрезентативни примерак, али сам летео прошле године неколико пута ЈАТ-ом ка разним дестинацијама и попуњеност кабине није била сјајна. Супер ако је тако, то мења слику у вези ове компаније. :kk: Она по томе има већи потенцијал него што се представља. Њена будућност је у решавању проблема алавости политичара, ефикасног менаџмента, рационализације трошкова и слично. Мислим, то је велики посао, наравно, али постоји добра основа.
 
Нисам баш неки репрезентативни примерак, али сам летео прошле године неколико пута ЈАТ-ом ка разним дестинацијама и попуњеност кабине није била сјајна. Супер ако је тако, то мења слику у вези ове компаније. :kk: Она по томе има већи потенцијал него што се представља. Њена будућност је у решавању проблема алавости политичара, ефикасног менаџмента, рационализације трошкова и слично. Мислим, то је велики посао, наравно, али постоји добра основа.
 
Jat svijezi utisci BG-TV ATR 50min let kasnio u polasku 20 min popunjenost 7 sjedista slobodno .Kabinsko osoblje ljubazno ali ko sa gerijatrije .Atr je izgledao pristojno osim prljavih prozora posto su ga poljevali nekom tecnoscu pretpostavljam protiv smrzavanja :)
 
врло вероватно су га поливали тиме. иначе, особље им је релативно љубазно, само је проблем што је просек око 45 до 50 година :)
Баркли, имам и ја различита искуства са лета Београд-Копенхаген-Београд. наиме, ка Копенхагену је можда било слободно 10так места, али зато назад је авион био полу празан. једноставно, нема правила
 
direktor":2qtf65u3 je napisao(la):
Kabinsko osoblje ljubazno ali ko sa gerijatrije

Ne znam šta ljudima smetaju starije stjuardese. Kulturne, ljubazne, nisu nafrakane kokoške koje bi u slučaju bilo kakve komplikacije verovatno samo uspele da se rasplaču. Pa ne idete na seks-turu ili modnu reviju, nego se prevozite od mesta A do mesta B.

Kad je neko rekao "Neću da se vozim autobusom jer je majstor krezub"?
 
само да знате, полетања ЈАТ-а из Париза редовно касне и по сат времена, јер Французи мало зај*****ју због авиона. када сам се враћао пре неки дан чекали смо сат времена у авиону због "безбедносне провере кофера", који су већ били упаковани у бункер
 
JohnnyLee":24g58mac je napisao(la):
само да знате, полетања ЈАТ-а из Париза редовно касне и по сат времена, јер Французи мало зај*****ју због авиона. када сам се враћао пре неки дан чекали смо сат времена у авиону због "безбедносне провере кофера", који су већ били упаковани у бункер


Podaci sa sajta Aerodroma Beograd: http://www.beg.aero/putnici/letovi/red_letenja.40.html

Odlasci:
JU 240 PARIS 09:20 (12.05.) 09:20 (12.05.) C1 Boeing 737-300 Odleteo u 09:42
AF 1683 PARIS 12:40 (12.05.) 12:40 (12.05.) C3 Airbus A319 Odleteo u 12:45
JU 240 PARIS 09:20 (13.05) 09:20 (13.05) A7 Boeing 737-300 Odleteo u 09:37
AF 1683PARIS 12:40 (13.05) 12:40 (13.05) C5 Airbus A319 Odleteo u 12:49

Dolasci:
AF 1682 PARIS 11:50 (12.05.) 11:40 (12.05.) C3 Airbus A319 Sleteo u 11:36
JU 241 PARIS 15:20 (12.05.) 15:26 (12.05.) C1 Boeing 737-300 Sleteo u 15:27
AF 1682 PARIS 11:50 (13.05) 11:40 (13.05) C5 Airbus A319 Sleteo u 11:46
JU 241 PARIS 15:20 (13.05) 15:15 (13.05) C1 Boeing 737-300 Sleteo u 15:18

Danas (13.) i juče (12.) i Jat-ovi i Air France-ovi avioni na vreme i odleteli i sleteli.
 
можда сам за редовно погрешио, али се дешава да тако цимају и да авиони касне по сат времена
 
Sminkanje svinje, sto bi rekli. Dzaba nova sedista kada su avioni prastari. Takodje, glupo je sto time ukidaju ona siroka sedista u biznis klasi - ovo za 3 sedista sa srednjim koji se ne koristi je najobicnije budzenje i improvizacija, a ta stara sedista imaju veci komfor nego jedno standardno 'ekonomsko' sediste sa praznim sedistem pored. Mislim, super je ovo za ekonomsku klasu, tj. za vecinu putnika, ali za biznis klasu je realno unazadjivanje.
 
laki72":mglzfbxy je napisao(la):
Samo mi se čini bar po ovoj slici da je podna obloga ipak trebala biti neke druge boje, a ne plava.

па плава је и даље званична боја ЈАТ-а, тако да је подна облога у складу са тим


hazard":mglzfbxy je napisao(la):
Sminkanje svinje, sto bi rekli. Dzaba nova sedista kada su avioni prastari.

па јесте, али с обзиром да од нових авиона још дуго ништа неће бити, ово је систем дај шта даш
 
Vozio sam se skoro i nekim ATR-om u kom su zamenjena sedišta, sada su isto kožna crna, ali nisu kao ova na slikama iz Boinga. U odnosu na stara mnogo su bolja.
 
Marcus Lupus":27zj6d0c je napisao(la):
Vozio sam se skoro i nekim ATR-om u kom su zamenjena sedišta, sada su isto kožna crna, ali nisu kao ova na slikama iz Boinga. U odnosu na stara mnogo su bolja.


Тај је АТР одувек такав.
 
Пантограф":39nbmlg9 je napisao(la):
Marcus Lupus":39nbmlg9 je napisao(la):
Vozio sam se skoro i nekim ATR-om u kom su zamenjena sedišta, sada su isto kožna crna, ali nisu kao ova na slikama iz Boinga. U odnosu na stara mnogo su bolja.


Тај је АТР одувек такав.
:shok:
A ja mislio da sam ih sve isprobao.
 
Zasto bi low-cost kompanija kupovala Jat...Jat ne leti po evropskom low-cost aerodromima niti ima low-cost slotove...logicnije bi bilo da npr. kupe Wizz Air
 
мислим да је то управо због ЈАТ-ових летова ка главним аеродромима, јер би онда били фидер Ер Азији Икс (она је раније летела ка Станстеду), која би вероватно дневно летела ка Београду, јер им је доста јефтиније него ка другим већим аеродромима. не видим неки други резон
 
Vrh