Тешко да ће било ко да им постане партнер само на основу текстова за новине. Пре бих рекао да је то у служби њиховог лепшег представљања у јавности Србије.
Нису навели колика је сада попуњеност кабине. Лепо је то што је остварен раст од 10%, али колика је била основа? Исто то је и за повећање броја путника. Сигурно постоје неки разрађенији рацији, а не само стопа раста, па су међу четири најуспешније компаније у Европи. Да ли је успешнија она која има раст броја путника од 1%, а попуњеност кабине је већ нпр 80%, или раст од 10% уз попуњеност кабине од 40% (лупам цифре)? Леп је тренд раста ове друге компаније, али ови први послују малтене на максимуму капацитета и самим тим су профитабилнији - успешнији.
Нису навели колика је сада попуњеност кабине. Лепо је то што је остварен раст од 10%, али колика је била основа? Исто то је и за повећање броја путника. Сигурно постоје неки разрађенији рацији, а не само стопа раста, па су међу четири најуспешније компаније у Европи. Да ли је успешнија она која има раст броја путника од 1%, а попуњеност кабине је већ нпр 80%, или раст од 10% уз попуњеност кабине од 40% (лупам цифре)? Леп је тренд раста ове друге компаније, али ови први послују малтене на максимуму капацитета и самим тим су профитабилнији - успешнији.