Šta je novo?

Air Serbia

posade za b733 moraju takodje da imaju odredjen broj sati letenja, zbog toga koriste te avione
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751708#p751708:3c1asv8v je napisao(la):
Perkan » Pet Jun 26, 2020 11:26 am[/url]":3c1asv8v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747193#p747193:3c1asv8v je napisao(la):
MC_ » Pet Jun 12, 2020 12:50 pm[/url]":3c1asv8v]Bolje da Air Srbija propadne nego da ga gradjani izdrzavaju.

Neverovatno... :(

sta je neverovatno?
Zasto bi gradjani izdrzavali Air Srbiju?
Da li Air Srbija deli svoj profit gradjanima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751751#p751751:1gs53k0x je napisao(la):
Perkan » Pet Jun 26, 2020 1:19 pm[/url]":1gs53k0x]Ja imam utisak da su neki toliko psihički skliznuli u mržnju prema vlasti da su spremi da građane ove zemlje dovedu u situaciju da se voze u stočnim vagonima, samo da bi osetili to perverzno zadovoljstvo propasti projekta omrznutog im vođe.

Toliko mrze da će čak i sami da stanu u taj stočni vagon i da se u njemu voze sa zadovoljstvom.

Gradjani se trude vec decenijama da sami sebe odvedu u stocne vagone.
Zato valjda toliko i vole vlast (i ocu i prethodne).
 
jedno pitanje za hejtere - novac koji je npr nemacka dala lufthansi, 9 milijardi €, ko ce da izdvoji taj novac, gradjani nemacke zar ne?
takodje lufthansa ne deli svoj profit gradjanima...
 
Radi se o klasicnoj liberalnoj pljacki. Dok ima profita uzimaju shareholderi. Kad dodje do gubitka placaju solidarno svi gradjani.
Znaci, profit je privatna stvar, gubici i dugovi su solidarni.

Svet ne bi bio siromasniji bez Air Srbije ili Lufthanze. Stavise, turisticka putovanja, glavni generator sirenja virusa, bi bila otezana.

Bez turizma, lokalne zajednice bi takodje bile primorane da pokrenu neku odrzivu proizvodnju.
Zamislite da nestane turista u Beogradu. Zamislite kako bi bilo lepo da nema svih tih hotela, saobracajnih guzvi itd...
Zamislite da nasa tzv elita ne moze u Evropu na city vikende, morali bi da se pogledaju u ovi i da poprave stanje ovog svinjca ovde.
 
dokle god je Air Serbia u vlasnistvu drzave ne protivim se davanju novca istoj, jedino mi smeta sto Etihad kao manjinski vlasnik ne ulaze novac, davno je vlada trebala da preuzme njihove deonice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755432#p755432:1qsarqym je napisao(la):
lukakaludjerovic » Thu Jul 09, 2020 2:42 pm[/url]":1qsarqym]jedno pitanje za hejtere - novac koji je npr nemacka dala lufthansi, 9 milijardi €, ko ce da izdvoji taj novac, gradjani nemacke zar ne?
takodje lufthansa ne deli svoj profit gradjanima...

Za te pare oni su dobili akcije, da je Srbija svaki put kad je gurnula pare u AS uzela deo akcija sad bi bila 100% vlasnik.
 
Čisto sumnjam da je u slučaju Alitalije, TAP-a, pa i Turkiša ovako. Kod Nemaca možda .
 
AirSerbia u doba kad su Mali i Kondić išli u "DubaJi u šoping NIJO modela, jer Srbi neće da radu", i AirSerbia danas - nisu dve iste firme. Ova danas apsolutno zaslužuje svaki dinar koji primi. Nadam se da će pregurati ovo s$%nje, i efikasno i ponosno leteti što dalje i prostorno i vremenski :)
 
Интересантно, дали се само зафарбава колор шема или се цео авион фарба у белу боју?
 
Covid-19 Travel Bans, This Is How Americans, Europeans Skip Them In Serbia (forbes.com)

There are two U.S. travel bans. There’s the one locking Americans out of Europe. And the one waged by Donald Trump to stop anyone who has spent the previous 14 days in Europe’s Schengen countries visiting.

But that does not mean Americans have not been traveling to Europe. Or Europeans traveling to the U.S.

Here’s why: Some countries outside of the EU/Schengen travel ban zone (even some within the EU) are open to American travelers. One of them is Serbia. At least it remains so for now.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756415#p756415:3dn56nzx je napisao(la):
Прле » Pon Jul 13, 2020 10:02 am[/url]":3dn56nzx]Интересантно, дали се само зафарбава колор шема или се цео авион фарба у белу боју?
kod farbanja aviona ne moze samo da se nanese boja na staru, vec mora stara da se skine sve do metala, da se pregleda avion da li ima korozije i onda da se nanese prvo tri sloja bele (ili neke druge osnovne) i preko toga sema kompanije
 
Da li uvek treba tako? Sećam se srebrne boje Jatovih aviona osamdesetih. Da li je to bila farba?
 
Тј да би се скинула слова, одеру боју са целог авиона и онда га фарбају у белу?
Или се ради тај поступак који си навео само парцијално? - на местима где је била колор шема бокови, мотори, реп, дно...

Тако да хипотетички авион при преласку у друге руке добија само слова и нову шему?
 
skida se boja sa celog aviona, nikad parcijalno, bas zbog provere da li ima korozije i ostecenja
ne moze parcijalno jer je jako bitno da sloj svuda bude iste debljine
cini mi se da bi trebalo na svakih 6 godina da se menja boja na avionu
 
слике са лета ка Ослу

24687cd0-1790-4809-9423-dc74a137f785.jpg


а рађено је и истраживање на тему летова у време короне
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755677#p755677:1dk1fecj je napisao(la):
GOJE » Pet Jul 10, 2020 12:03 pm[/url]":1dk1fecj]AirSerbia u doba kad su Mali i Kondić išli u "DubaJi u šoping NIJO modela, jer Srbi neće da radu", i AirSerbia danas - nisu dve iste firme. Ova danas apsolutno zaslužuje svaki dinar koji primi. Nadam se da će pregurati ovo s$%nje, i efikasno i ponosno leteti što dalje i prostorno i vremenski :)

Sta se to promenilo? Zasto verujes u to?
 
Ukratko, počeli su megalomanski, zaposlili stotine i stotine stranačnik kadrova, biznis model je bio promašen u startu. Međutim pre par godina se desio nagli zaokret i povlačili su izuzetno brze, pravovremene i mudre poteze. Poslovanje je istinski tržišno, i kompanija je ponovo pravi regionalni lider. Koristi koje država generalno ima daleko prevazilaze svaki uloženi novac. Naravno, korona ostavlja stravične posledice na celo avio ržište, ali to je priča za sebe.

Još čekamo nestrpljivo rasplet oko Etihada, flote, ali bez neke velike egzistencijalne drame.
 
ne verujem u tu pricu.
prica dostojna SNS propagande.
 
Shvatiću to kao kompliment, jer njihova propaganda je moćna, efikasna i duboko promišljena i potcenjena.
 
Ja je ne potcenjujem uopste i jest ekompliment.
Ja skidam kapu.
Ta prica koju si napisao jeste na najvisem nivou SNS propagande, daleko od onoga sto pisu obicni botovi.
U nekoliko recenica je izrazeno sve.
 
Vrh