Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747193#p747193:1qcux0df je napisao(la):
MC_ » Pet Jun 12, 2020 12:50 pm[/url]":1qcux0df]Bolje da Air Srbija propadne nego da ga gradjani izdrzavaju.

Neverovatno... :(
 
Opa... izgleda je WIZ krenuo u direktan napad na AirSerbia.
Dobar članak na T6:
https://tangosix.rs/2020/22/06/analiza- ... ti-viz-er/

Samo jedan mali teaser iz članka:
"Ako se, radi ocene kvaliteta poslovanja Er Srbije, prenebregnu podjednako bitne teme državne pomoći i činjenice da je od njenog osnivanja u pitanju državni projekat, primećuje se da u poslednje tri godine to nije ista kompanija u poređenju sa njenim preterano skupim i ekstravagantnim početkom. Ako bi se analizirale aktivnosti njene komercijale, prodaje i planiranja ruta, u poslednje vreme dobijamo priču o kompaniji koja na evropskom nivou odgovara konkurenciji koja je nekoliko desetina, ako ne i stotinu puta „jača“ od nje."

Ja bih prvoj rečenici dodaoi ovo: "ako prenebregnemo i neverovatnu glupost mrzitelja koji bi radije videli prah i pepeo državnog projekta i bacili se u kandže globalnog monopoliste u nastajanju, čijih 20eur za sedište u avionu će prerasti u 500EUR čim uništi konkurenciju".

Ja sam šokiran koliko gluposti, kratkovidosti, mržnje i zavisti obitava u ljudima.
I slepila, jer ne vide koliko agituju u korist sopstvene štete.
 
Како се звао онај филм са следећим дијалогом?

- Ајде, ко ће да нам каже шта је то комунизам? Марко?
- Комунизам је кад имам да једем.
- Само то?
- Само то.
- Само ти?
- Само ја.
 
Ja imam utisak da su neki toliko psihički skliznuli u mržnju prema vlasti da su spremi da građane ove zemlje dovedu u situaciju da se voze u stočnim vagonima, samo da bi osetili to perverzno zadovoljstvo propasti projekta omrznutog im vođe.

Toliko mrze da će čak i sami da stanu u taj stočni vagon i da se u njemu voze sa zadovoljstvom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751751#p751751:30rhv1af je napisao(la):
Perkan » 26 Jun 2020 01:19 pm[/url]":30rhv1af]Ja imam utisak da su neki toliko psihički skliznuli u mržnju prema vlasti da su spremi da građane ove zemlje dovedu u situaciju da se voze u stočnim vagonima, samo da bi osetili to perverzno zadovoljstvo propasti projekta omrznutog im vođe.

Toliko mrze da će čak i sami da stanu u taj stočni vagon i da se u njemu voze sa zadovoljstvom.

silno menjaš teze, sinovac
 
@Gargoyle,
Ja vam nisam sinovac i molim za pristojnost.
Ako imate neki argument, iznesite ga.
 
argument je taj da ne plaćamo iz svog džepa (budžeta) ne bismo imali ni za taj stočni vagon, ersrbija je bila i ostala rupa bez dna, gubitaš kojeg svi plaćamo, a čije ''uspehe'' vlast koristi kao svoje. ova kriza je idealna prilika da se sipa nova količina novca poreskih obveznika bez ikakve kontrole, alibi koji koriste i mnogi drugi gubitaši, npr. alitalia.
 
Опет "наш џеп", "ми плаћамо". Невероватно колико су медији укоцкали наше вијуге.

Пре смо пар страница сам објашњавао, нико није изнео противтезу. Видим да даље од коментара наш џеп и ми плаћамо расправа и не иде. И не може даље.
 
Ja smatram da u ovakvim situacijama treba pomoći, ali držati ih non stop na državnom budžetu je vrlo štetno i za firmu kao što je i za naš džep.
 
Svakih desetak strana ista priča... a već je bilo debele rasprave kako jedan takav resurs ima višestruke koristi za državu, kako vredi u njega ulagati kao što ulažeš i u puteve, kako je međunarodna konkurencija nemilosrdna i samo gleda da poklekne neka manja država da joj u potpunosti preuzmu avio saobraćaj... ili da bude kao kod komšija:

https://www.exyuaviation.com/2018/08/ma ... bsidy.html

.... gde daju subvencije Wizz-u da bi leteo iz Makedonije.

Pa ti sad vidi šta ti se više isplati - ulagati u svoj resurs ili plaćati ove kauboje da prevoze tvoje građane, ILI na kraju krajeva, pustiti kauboje da se lepo naplate od stanovništva po cenama daleko iznad ovih koje se obično pominju.

Stvar je gotovo trivijalno jasna.
Kristalno jasna.
Nema tu nešto mnogo da se diskutuje.

Ali ne može to tako kod nas, mora prokleta politika da pomuti razum, pa makar sve propalo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751751#p751751:gpsofjhh je napisao(la):
Perkan » Pet Jun 26, 2020 2:19 pm[/url]":gpsofjhh]Ja imam utisak da su neki toliko psihički skliznuli u mržnju prema vlasti da su spremi da građane ove zemlje dovedu u situaciju da se voze u stočnim vagonima, samo da bi osetili to perverzno zadovoljstvo propasti projekta omrznutog im vođe.

Toliko mrze da će čak i sami da stanu u taj stočni vagon i da se u njemu voze sa zadovoljstvom.
Er Srbija kažu doprinosi i drugim privrednim aktivnostima kao što su restorani, hoteli, kongresni turizam i slično. Meni je simpatično da autor pomenutog teksta kritičnog stava prema Er Srbiji prihoduje od organizovanja regionalne avio konferencije na kojima učestvuje, i što je najbolje od svega, sponzoriše Er Srbija.

Izraz seče granu na kojoj sedi dobija najnoviji primer. :bash:

Vizeru ne pada na pamet da se registruje kao avio prevoznik u Srbiji a kamoli da mu ikada sponzoriše avio konferenciju u Beogradu.
 
Дифинитивно не треба подржавати нити стимулисати џабалебаросштво. То треба подржавати свим средствима
и Законски, и васпитањем у школи, али наважније је васпитањем код куће.

Подржавати компанију треба, али не да би тамо било легло нерада и лоповлука, већ обрнутно, стално као струна напрегнути. То је и лице наше земље као и аеродроми.
 
Zasto ne procitate clanak pa onda zakljucujte?
Da.li.leglo nerada moze da vuce onakve poslovne poteze?

Ako je autor problem, treba li da linkujem Purgerove članke koji govore isto?

Je li treba da objašnjavamo koliko znači za biznisi kada poslovni čovek iz Beograda ima jutarnji let za neki veći centar u Evropi, a povratni popodne?
Je li stvarno mislite da ozbiljni poslovni ljudi žele često da dolaze u neku zemlju spakovani kao st*** u WizzAir-u koji poleće iz Donje Patkovače u nekoj Nemačkoj, a sleće u nevreme u Beograd?

Je li treba da objašnjavamo koliko teško bi bilo našim građanima da ostvare konekcije za dalja putovanja na sekundarnim aerodromima na koje lete low-cost?

Je li treba da vam kačim linkove koliko su WizzAiru plaćale države da im čupa građane sa raznih strana sveta kad je epidemija uhvatila maha, ili da doveze lekove i opremu?

I tako dalje, i tako dalje...
Hoćemo li stvarno terati inat u sopstvenom slepilu ili mržnji, ili ćemo konačno sagledati stvari objektivno?
 
Мени је, колега, све јасно. Просто, док сам писао одговор улетела су још два поста тако да је можда зато испао неспоразум.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751732#p751732:y5lhnf93 je napisao(la):
Прле » Fri Jun 26, 2020 12:34 pm[/url]":y5lhnf93]Како се звао онај филм са следећим дијалогом?

- Ајде, ко ће да нам каже шта је то комунизам? Марко?
- Комунизам је кад имам да једем.
- Само то?
- Само то.
- Само ти?
- Само ја.

Original falsifikata. Genijalan film.
 
Немачка ће Луфтханзи дати 6 милијарди евра. 300 милиона за 20% власништва, 4,7 милијарди тихог учешћа са карактеристикама неконвертибилног капитала и 1,3 милијарде тихог учешћа са карактеристикама конвертибилног дуга. а да, и Европска комисија је то одобрила
 
Truli evropski licemeri.
Da citiram Životinjsku farmu: "Sve životinje su ravnopravne, samo su svinje malo ravnopravnije"

A onda se pojavi lik ovde i krene da svira kako bi se radije vozio Lufthansom.
Ili da treba AirSerbia da se pokopa da bi on leteo za 20 EUR....
Od nosa dalje ne vide...

Ala su nam mozgove isprali, pa to je prosto neverovatno jbt!
 
kada meni pricaju ljudi (liberali) o slobodnom trzistu i konkurenciji ja ih pitam zasto ne pronadju u svojoj garazi da naprave novo bezalkoholno pice i pobede Coca-Colu na trzistu.

Svakako, prica o "slobodnom kretanju ljudi, ideja i kapitala i konkurenciji bez subvencija" je za mlade istocnoevropske m*****.
 
Проблем је када тај м**** остари и па и са 40-50 пени. Куне се и доказује.
 
ја сам увек био за апсолутну слободу тржишта. али, да је све једнако за све, а не да су западни једнакији од источних, па када Алиталија, Ер Франс, Луфтика и други приме паре од државе, онда је то ок, а када Малев или неко други прими паре од државе онда није ок. или ће сви да примају паре или нико неће да прима паре, а не ово лицемерје. исто мислим и за Ер Србију, иако сам њен фан (што и није тајна). али, Европа је скупина лицемера, тако да...
 
Grčka ukinula aviosaobraćaj sa Srbijom do 15. jula

Grčka je danas obustavila aviosaobraćaj sa Srbijom do 15. jula, potvrdio je direktor YUTA Aleksandar Seničić i dodao da su shodno toj odluci otkazani i čarter letovi za Grčku.

“Mi smo danas dobili informaciju da je redovna linija sa Atinom obustavljena do 15. jula tako da i čarter letovi neće ići. Osim aviona koji će 11. jula otići po turiste koji su već na Skiatosu”, rekao je Seničić u izjavi za Tanjug.

Izvor: https://nova.rs/biznis/grcka-ukinula-av ... o-15-jula/



Danas vidim da je ATR leteo za Atinu i Solun, mada ne znam ko bi u uslovima korona virusa smeo da sedne u taj avion...
 
Zato što je sistem cirkulacije vazduha drugačiji u ta dva tipa aviona. Kod A319/A320 vazduh se gura od gore ka dole + avion je opremljen HEPA filterima koji filtrira i najsitnije čestice, uključujući i korana virus iz Kine.
 
Manje letelica se lakše čiste i dezinfikuju, manje ljudi manji rizik.

Zdravstveni protokoli su otprilike ovi:

Zaštita posade i putnika

Nadaleko čuveno gostoprimstvo posade i dalje postoji,ali uz pooštrene mere i zabranu bliskog kontakta za bezbednost svih tokom leta.

Zaposleni u avio-kompaniji dobijaju posebne preporuke kako da zaštite sebe a da jednako efikasno obavljaju sav posao. Pa tako:

Neke kompanije svakodnevno proveravaju zdravlje svojih pilota i stjuardesa a naročito pre realizacije leta
Kada postoji potreba da osoblje prenoći traži se bezbedan prevoz do hotela a u njemu se zahtevaju visoki higijenski standardi


Svo osoblje ima dovoljno sredstava za higijenu, maske i rukavice tokom trajanja leta.
Osoblje se ne rukuje sa putnicima
Kada god je to moguće posada treba da bude fizički udaljena od dela gde su putnici...

Postoje dodatni propisi koji se odnose i na ponašanje putnika tokom leta privatnim avionom.

Prilikom planiranja leta, u zavisnosti od epidemiološke situacije, putnik mora pružiti podatke gde je putovao poslednjih 20 dana i da li je bio u kontaktu sa zaraženima
Ako postoje bilo kakvi simptomi važno je da putnik bude odgovoran i odustane od leta
Po dolasku u letilicu vrši se dezinfekcija obuće, odeće, ruku, a dezinfekcionih stredstava, maski i rukavica ima dovoljno na raspolaganju svim putincima


Hrana se doprema posebno upakovana a propisi su takvi da stjuardese imaju nalog da što manje dotiču zajedničke površine
Sva štampa i dekoracija koja može da skuplja viruse je sklonjena, ali se dobija na zahtev putnika
Ubrusi, krpe, peškiri... se neizostavno menjaju pred svako poletanje

Upravo ovi propisi su doveli do toga da je rizik od zaraze Koronom 30 puta niži na privatnim avio letovima, a brojke će biti i bolje kada se pandemija završi i svede konačan obračun.

Tekst je o zdravstvenim protokolima na privatnim letovima.
 
Jel zna neko šta se dešava sa flotom Air Serbia-je? U ovako redukovanom redu letenja, vrlo često koriste ove Boeing 737 avione stare preko 30 godina? Samo sam naveo ove u redovnom saobraćaju (sa sajta Aerodroma Beograd):

Danas
Rome Fiumicino JU 530 07:00 Air Serbia
Tirana JU 212 13:20 Air Serbia

Sutra
Stuttgart JU 340 07:15 Air Serbia
Athens JU 512 13:20 Air Serbia
Milan Malpensa JU 544 18:15 Air Serbia

Nije puno letova, ali opet, sada bi cela "novija" flota trebalo da je na raspolaganju, bez potrebe za angažovanjem ovih aviona.
 
Vrh