Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692802#p692802:2j8syfjn je napisao(la):
tragac » Čet Dec 26, 2019 4:30 pm[/url]":2j8syfjn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692419#p692419:2j8syfjn je napisao(la):
lukakaludjerovic » 25 Dec 2019 02:37 pm[/url]":2j8syfjn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692395#p692395:2j8syfjn je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Dec 25, 2019 2:26 pm[/url]":2j8syfjn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692147#p692147:2j8syfjn je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52[/url]":2j8syfjn]nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno

један дан недељно не лети, и тај дан може да одради два круга до Анталије, то је око 8-9 сати
to se slazem, taj dan moze dva sigurno mozda cak i tri
jedino je problem biznis klasa, jer u carter saobracaju nema biznis klase, bila bi prazna na letu za antaliju
Može se prodavati biznis klasa i na carterima.
moze se prodavati, ali niko nece dati pare za to. nivo usluge i kvaliteta biznis klase yu-ara je neuporediv sa biznis klasom u ostalim avionima. hibridna bi mozda i mogla da se proda, ali long-haul biznis klasa nikad
 
izgleda da su u toku provere aviolet boinga. yu-and nije leteo neko vreme, sada yu-ani ne leti
 
Kada bi se ukinulla linija za Ameriku, da li bi stanje u ErSrbiji bilo bolje. Nekako takva atmosfera provejava kroz "stručne krugove".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693449#p693449:3o6bu1v3 je napisao(la):
nensav » Sub Dec 28, 2019 4:33 pm[/url]":3o6bu1v3]Kada bi se ukinulla linija za Ameriku, da li bi stanje u ErSrbiji bilo bolje. Nekako takva atmosfera provejava kroz "stručne krugove".
nema razloga za ukidanje, lf je veoma dobar, leti i preko 90%, osim toga linija povecava broj putnika na regionalnim linijama
jfk linija istice as od ostalih kompanija u regionu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693467#p693467:1d5naaag je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sub Dec 28, 2019 3:18 pm[/url]":1d5naaag]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693449#p693449:1d5naaag je napisao(la):
nensav » Sub Dec 28, 2019 4:33 pm[/url]":1d5naaag]Kada bi se ukinulla linija za Ameriku, da li bi stanje u ErSrbiji bilo bolje. Nekako takva atmosfera provejava kroz "stručne krugove".
nema razloga za ukidanje, lf je veoma dobar, leti i preko 90%, osim toga linija povecava broj putnika na regionalnim linijama
jfk linija istice as od ostalih kompanija u regionu
Upravo to, JFK linija je sama po sebi na neki nacin feeder mnogobrojnim regionalnim linijama i vec po tome je postala jedan od bitnijih strateskih segmenata ASL-ovog networka. A da ne pominjemo kargo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693449#p693449:378g1jll je napisao(la):
nensav » Sub Dec 28, 2019 3:33 pm[/url]":378g1jll]Kada bi se ukinulla linija za Ameriku, da li bi stanje u ErSrbiji bilo bolje. Nekako takva atmosfera provejava kroz "stručne krugove".
Ne bi bilo bolje, naprotiv. Ne znam koji su tvoji stručni krugovi ali ovi moji pričaju da sadašnja ekipa sa Dankanom, Marekom itd radi na tome da ukinu tu liniju.
 
Aegan je potvrdio da je zainteresovan za kupovinu Croatia-e (doduše i dalje je sve na dugom štapu). Interesuje me koliko bi ta eventualna akvizicija mogla negativno uticati na AirSerbia-u i njenu mrežu u regionu? Trenutno se AS lepo proširila i u Hrvatskoj ali mislim da je to delom i zbog toga što Croatia stoji prilično loše.
 
тешко да би могли много да утичу. нема Ер Србија толико летова ка Хрватској да би то могло да утиче

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693838#p693838:2fo9vqru je napisao(la):
lukakaludjerovic » 29 Дец 2019, 21:50[/url]":2fo9vqru]ju690 za maltu jutros. kakav je to let

редован, додатно уведен у току празника
 
Društvo, treba mi pomoć. Da li je neko skorije išao Er Srbijom negde sa malo povećim predatim koferom? Sada gledam na sajtu i vidim da piše: Maksimalni zbir dimenzija prtljaga dužina + širina + visina = 158 cm (max).

Ovo čak stoji i za plavu ekonomsku i biznis, bez obzira da li je reč o prtljagu od 23kg ili 32kg, što je reč o prilično malom koferu koji bi imao tu težinu. Ako sam razumeo sve stranice se saberu i zbir ne bi smeo da bude veći od svega 158cm???
Wizz nudi ovo za predati prtljag: 149 x 119 x 171 cm, što mu dodje nekoliko puta veća maksimalna veličina.

Svakako ću ih zvati, ali su im radnici često bez prave informacije, pa ni sami ne znaju šta i kako, tako sam za samo sat vremena razlike prošli put dobio dve potpuno suprotne informacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694635#p694635:10fpnapw je napisao(la):
gishko » Sre Jan 01, 2020 9:36 pm[/url]":10fpnapw]Društvo, treba mi pomoć. Da li je neko skorije išao Er Srbijom negde sa malo povećim predatim koferom? Sada gledam na sajtu i vidim da piše: Maksimalni zbir dimenzija prtljaga dužina + širina + visina = 158 cm (max).

Ovo čak stoji i za plavu ekonomsku i biznis, bez obzira da li je reč o prtljagu od 23kg ili 32kg, što je reč o prilično malom koferu koji bi imao tu težinu. Ako sam razumeo sve stranice se saberu i zbir ne bi smeo da bude veći od svega 158cm???
Wizz nudi ovo za predati prtljag: 149 x 119 x 171 cm, što mu dodje nekoliko puta veća maksimalna veličina.

Svakako ću ih zvati, ali su im radnici često bez prave informacije, pa ni sami ne znaju šta i kako, tako sam za samo sat vremena razlike prošli put dobio dve potpuno suprotne informacije.
ta dimenzija 158cm je sasvim solidna, vecina kofera ima manji zbir, tih 158 su napravljeni da bi koferi mogli da stanu u prtljaznik aviona sto ekonomicnije.
radnik na aerodromu nikada nece uzeti metar i meriti kofer, samo kilazu meri. nasi radnici ce te jos i pustiti sa kojim kilom vise, dok na inostranim aerodromima nece, mozda ti progledaju kilo ili dva preko 23, ali vise od toga ne.
dimenzija koju si napisao za wizz je apsurdna, to je maltene kubik ipo, nesto si pogresno video tu. 158cm je standard u svim kompanijama.
ukoliko imas kofer sa zbirom tipa 170 nece ti niko praviti problem, ni ne primeti se to tako lako, jedino ako nije neki prtljag kao na primer skije ili tako nesto sto mora da ide na oversized luggage.
ja imam prekookeanski kofer, isao u ameriku sa njim stalno, ima 176 zbir dimenzija, niko nikad nije ni primetio, a kamoli pravio problem zbog toga
 
Hvala na odgovoru. Ranije je pisalo koje su dimenzije predatog prtljaga, i tada sam ispunjavao uslove, sada su očigledno smanjili to, ali slepci nisu napisali ništa oko dodatnih informacija, oko prekoračenja dimenzija itd, ali za kofer od 32 kg je svakako malo prostora da se potrpaju stvari, vidim da Lufthansa ima sličan sistem, ali za recimo 32 kg je veća veličina, dok British recimo daje i za 23 kg zbor od 208. Putovao sam ranije sa tim većim koferom, niko mi nije pravio problem, ali se ne sećam kada je er srbija uvela to. Letim sa Heathrow-a, pa ne znam šta će tamo biti ako se pojavim sa tim koferom nakon ove promene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694643#p694643:2wzwmj82 je napisao(la):
gishko » Sre Jan 01, 2020 10:08 pm[/url]":2wzwmj82]Hvala na odgovoru. Ranije je pisalo koje su dimenzije predatog prtljaga, i tada sam ispunjavao uslove, sada su očigledno smanjili to, ali slepci nisu napisali ništa oko dodatnih informacija, oko prekoračenja dimenzija itd, ali za kofer od 32 kg je svakako malo prostora da se potrpaju stvari, vidim da Lufthansa ima sličan sistem, ali za recimo 32 kg je veća veličina, dok British recimo daje i za 23 kg zbor od 208. Putovao sam ranije sa tim većim koferom, niko mi nije pravio problem, ali se ne sećam kada je er srbija uvela to. Letim sa Heathrow-a, pa ne znam šta će tamo biti ako se pojavim sa tim koferom nakon ove promene.
ne bi trebalo da imas nikakvih problema.
kao jedino logicno objasnjenje za te razlike u zbiru vidim da je to mozda povezano sa velicinom cargo prostora i da li je avion narrowbody ili widebody
 
zna li neko sta se desava sa atr avionima danas? skoro svi letovi otkazani ili su kasnili dosta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698364#p698364:2785tcvn je napisao(la):
lukakaludjerovic » 13 Јан 2020, 21:15[/url]":2785tcvn]zna li neko sta se desava sa atr avionima danas? skoro svi letovi otkazani ili su kasnili dosta

у ово доба године је магла честа (довољно је само да погледаш кроз прозор) и то утиче на АТР-ове, јер они немају инсталирану ILS Cat IIIb опрему. мислим да неки 733 исто то немају инсталирано, док сви Ербасеви имају
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698524#p698524:2hckg469 je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Jan 14, 2020 12:24 pm[/url]":2hckg469]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698364#p698364:2hckg469 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 13 Јан 2020, 21:15[/url]":2hckg469]zna li neko sta se desava sa atr avionima danas? skoro svi letovi otkazani ili su kasnili dosta

у ово доба године је магла честа (довољно је само да погледаш кроз прозор) и то утиче на АТР-ове, јер они немају инсталирану ILS Cat IIIb опрему. мислим да неки 733 исто то немају инсталирано, док сви Ербасеви имају
a atr 72-600 da li ima catIIIB?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698544#p698544:rgey9r33 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Jan 14, 2020 12:10 pm[/url]":rgey9r33]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698524#p698524:rgey9r33 je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Jan 14, 2020 12:24 pm[/url]":rgey9r33]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698364#p698364:rgey9r33 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 13 Јан 2020, 21:15[/url]":rgey9r33]zna li neko sta se desava sa atr avionima danas? skoro svi letovi otkazani ili su kasnili dosta

у ово доба године је магла честа (довољно је само да погледаш кроз прозор) и то утиче на АТР-ове, јер они немају инсталирану ILS Cat IIIb опрему. мислим да неки 733 исто то немају инсталирано, док сви Ербасеви имају
a atr 72-600 da li ima catIIIB?

Svi ATR-ovi imaju opremu i sertifikate od EASA-e za ILS CAT II. Isto tako i posada mora biti obučena i sertifikovana za letenje u uslovima smanjene vidljivosti.

Postoje varijante Boeinga 737-300 koji imaju precizniju opremu za prijem VOR/ILS signala, ali naši imaju minimum od 300m vidljivosti pri sletanju.
 
Danas kao stigla promo ponuda airserbia,
na stranu što im je oglas takav da kada se klikne na ponuđenu cenu uošte ne vodi na unapred izabranu kombinaciju dana u kojima bi ta cena važila (na kraju baš nigde nisam ni našao cenu koju su ponudili na oglasu), već kada malo obratite pažnju na cene ponuđene po danima onda vidite ovo:



i nema veze može i drugi mesec



ili i neki drugi datum - potpuno svejedno uvek isto

 
Poudanost linija, pa i zimi je jedan od vaznijih faktora. Neko ko dolazi samo na dva dana ili na poslovni sastanak mu je to od sustinske vaznosti. Ja svima savetujem da u ovom zimskom periodu kada su ceste magle izbegavaju AS na letovima sa ATR-om, vec da biraju druge kompanije.
 
повећање фреквенција на летовима за Тирану, Букурешт, Праг и Скопље. Тирана ће бити два пута дневно (било је 9), Букуреш 9 пута недељно (било 8), Скопље 13 пута недељно (мислим да је раније било 10) и Праг 10 пута недељно (било је 7). тако да ће по Балкану Ер Србија летети укупно 183 пута недељно, односно 26 летова дневно.

TIV 24
TGD 21
LJU 17
TIA 14
ZAG 14
ATH 14
SKG 14
SKP 13
OTP 9
SJJ 7
DBV 7
SOF 7
SPU 6
BNX 5
PUY 3
ZAD 3
IST 3
RJK 2


с тим што ће можда Истанбул бити сваки дан. у треба ту додати и Будимпешту, ако покрену летове
 
Vrh