Za sve ih zabole, uvek izbegavaju te dodatne troškove. Mom prijatelju je bio otkazan let sa Austrian Airlines nakon samo sat vremena odlaganja leta. Posle je poslao zahtev za kompenzaciju, od onih 250e pošto je let bio relativno kratak. Posle par dana je stigao odgovor da im je žao na nelagodnostima ali da ne mogu da prihvate žalbu zato što nisu bili povoljni vremenski uslovi. Međutim, to je bilo samo delimično tačno, prvo odlaganje je bilo koliko toliko opravdano, pošto mi je rekao da jeste bila nekakva magla i da je na putu do aerodroma baš zbog toga pogledao da li se nešto dešava i video da je odložen let. Ipak, do tih sat vremena, vreme se poboljšalo, ostali letovi su išli relativno normalno uz određeno kašnjenje, pa čak i oni u vreme kada je trebalo da poleti pomeren let. Na aerodromu destinacije uopšte nije bilo nikakve magle niti bilo kakvih problema, svi letovi su dolazili i odlazili normalno.
I to je nažalost česta praksa, da odbijaju kompenzaciju zato što je opravdanje loši vremenski uslovi, jer znaju da retko ko hoće da krene u dalju borbu za kompenzaciju, jer sve mora dalje sa legalnim službama i advokatima i šta god.