Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691520#p691520:3lsya2cj je napisao(la):
tragac » Ned Dec 22, 2019 11:17 pm[/url]":3lsya2cj]Koliko znam 72-500 su iznajmljeni pre etihada
mislim da su dva uzeta u lizing dok je bio jat, dok je ovaj treci starosti 13,8 godina (znacajno manje od ostalih) uzet pod etihadom
u pitanju je yu-alv
 
odakle ti ideja da sam redovan putnik ?
umisljas., a to je dovoljno za prekid OFa
vratimo se temi , :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691402#p691402:3klno3hr je napisao(la):
boca-ica » 22 Дец 2019, 14:03[/url]":3klno3hr]Kad bi došlo do odlaska arapa
koliko putnickih aviona bi nam ostalo ?
Neki kažu nula ... :shock:

ти што кажу нула немају појма о животу, нити логици, нити имају грам мозга. ако Етихад оде сутра, Ер Србији остају сви авиони који су узети на лизинг докле год буде трајао уговор. после ће само доћи или нови, или ће се продужити постојећи уговори. Етихад је можда помогао приликом лизинга, мада узевши у обзир колико се плаћају лизинзи, можда је боље и да не помаже
 
Avione neke aviokompanije u sezoni puni njen know how, marketing mix, kvalitet opšte usluge i reputacija.

U van sezoni je sve to mnogo slabijeg uticaja i popunjenost aviona određuje snaga nacionalne ekonomije gde je sedište i gde su hubovi te kompanije. Kad se u septembru etnika i turisti prorede ostaje poslovni putnik. Njih ima brojčano manje ali oni ne pitaju za cenu karte, široke su ruke kad su u pitanju ancillaries i potrošnja u vazduhu. Ne možete imati dovoljno poslovnih putnika ako nemate poslove koje te ljude šalju na letove. Tako da za bolji load factor treba preispitati uslove poslovanja i fiskalnu politiku kako bi se motivisali ulagači da ovde pokreću te poslove. Posle sve ide lakše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691546#p691546:1u8991r4 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Dec 23, 2019 12:12 am[/url]":1u8991r4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691402#p691402:1u8991r4 je napisao(la):
boca-ica » 22 Дец 2019, 14:03[/url]":1u8991r4]Kad bi došlo do odlaska arapa
koliko putnickih aviona bi nam ostalo ?
Neki kažu nula ... :shock:

ти што кажу нула немају појма о животу, нити логици, нити имају грам мозга. ако Етихад оде сутра, Ер Србији остају сви авиони који су узети на лизинг докле год буде трајао уговор. после ће само доћи или нови, или ће се продужити постојећи уговори. Етихад је можда помогао приликом лизинга, мада узевши у обзир колико се плаћају лизинзи, можда је боље и да не помаже

as je u pocetku uzela yu-api i yu-apj u wet-leasing od etihada po nenormalnoj ceni. sada su svi avioni uzeti u dry-leasing od leasing kuca, osim yu-ara koji je uzet od Jet Airways, mada nisam siguran koliko je taj avioni njihov idalje. jat nije imao reputaciju i nijedna leasing kuca nije htela da im da avione, etihad je tu pomogao svojim imenom, sada nam vise i ne treba etihad, cak i yu-ara servisiramo u Istanbulu a ne u Abu Dhabiju kao ranije
 
о томе причам. Етихад је мало помогао, али мислим да су нам предували цене. сада, Етихад више не треба, могу слободно да оду. папагај неће ићи нигде док траје уговор о лизингу. после ћемо видети, мислим да ће га продужити са ким год да је направљен, само за мању цену, јер и авиону када стари пада цена
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691668#p691668:20cluiy2 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Dec 23, 2019 12:32 pm[/url]":20cluiy2]о томе причам. Етихад је мало помогао, али мислим да су нам предували цене. сада, Етихад више не треба, могу слободно да оду. папагај неће ићи нигде док траје уговор о лизингу. после ћемо видети, мислим да ће га продужити са ким год да је направљен, само за мању цену, јер и авиону када стари пада цена
preduvali su nam cene jer im se moglo, oni su nama trebalo tada. sada nam vise nisu potrebni. as sada ima neku reputaciju. ocekujem da ce yu-api i yu-apj biti vraceni po isteku ugovora jer su stari preko 20 godina. sto se yu-ara tice, mislim da ce mozda biti vracen a uzet neki a332 za manje para, trenutno je pola miliona mesecno, ali opet za pokretanje letova za nyc nam je bio potreban etihad, pa je i avion uzet od etihada ili njegovog partnera, u ovom slucaju to je bio Jet Airways
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691674#p691674:7if4uaf8 je napisao(la):
tragac » Pon Dec 23, 2019 12:48 pm[/url]":7if4uaf8]Možda nabave drugi preko leta a ARA ode u cartere
drugi ce nabaviti jedino ako uvedu jos neku interkontinentalnu liniju, jer zimi bi taj drugi avion stajao parkiran i samo spaljivao novac. leti je yu-ara maksimalno upregnuta, dok bi zimi mogla da leti jos neku liniju ili cartere. u slucaju da postoji jos neka linija trebao bi jos jedan a332 za leto, a zimi bi mogao da ide u dry leasing, samo ne znam koja kompanija bi ga uzela zimi
 
Има много дестинација за летовање које су далеко (потребан је широкотрупац) а нису скупе за одмор. Вероватно ако би се напрегле тураганције, могло би да се целе зиме раде чартери
 
mislim da su hteli da rade cartere za maldive, medjutim agencije imaju u ponudi qatar airways za to, pa nisu pristale da zakupe avion. letnjih cartera za antaliju ima i do 10 dnevno, to su tri a380. a330 bi mogao tu da leti samo da ima prostora
 
може да лети у Анталију у данима када је слободан, јер лети за Њујорк 6 пута недељно. ионако долази око 7 ујуттру, и тај дан може да одради један круг до Анталије, сутрадан (када нема летова) два круга, и после трећи дан за Њујорк. има времена и да обави летове, и да одради све техничке провере
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692104#p692104:1k682ugo je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Dec 24, 2019 3:27 pm[/url]":1k682ugo]може да лети у Анталију у данима када је слободан, јер лети за Њујорк 6 пута недељно. ионако долази око 7 ујуттру, и тај дан може да одради један круг до Анталије, сутрадан (када нема летова) два круга, и после трећи дан за Њујорк. има времена и да обави летове, и да одради све техничке провере
nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno
 
Avioni i jesu upregnuti da lete non stop, konkretno let MUC-CLT avion ima 2 sata u CLT a u MUC malo vise od 3 sata i tako non stop lete, ne isti avion, ali taj avion nastavlja dalje prekookeanske letove i non stop radi.
 
svakom avionu treba odmor, ne moze leteti 24/7. idealno za sirokotrupce je da lete 12-16 sati dnevno, FAA ne preporucuje vise od 18 sati dnevno
 
Naravno da nece da rade 24/7 ali su napravljeni da se tako koriste. Ne znam ko je rekao da je idealno 12-16 sati i sta, ali dovoljno je pogledati Turkish, Lufthansu i ostale i koliko su im avioni u vaduhu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692220#p692220:3ibsvt3d je napisao(la):
loyola » Uto Dec 24, 2019 10:38 pm[/url]":3ibsvt3d]Naravno da nece da rade 24/7 ali su napravljeni da se tako koriste. Ne znam ko je rekao da je idealno 12-16 sati i sta, ali dovoljno je pogledati Turkish, Lufthansu i ostale i koliko su im avioni u vaduhu.
pa evo pogledaj i videces da nisu preko 16 sati dnevno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692147#p692147:3gln0qb3 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52[/url]":3gln0qb3]nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno

један дан недељно не лети, и тај дан може да одради два круга до Анталије, то је око 8-9 сати
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692395#p692395:6lxl8acl je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Dec 25, 2019 2:26 pm[/url]":6lxl8acl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692147#p692147:6lxl8acl je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52[/url]":6lxl8acl]nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno

један дан недељно не лети, и тај дан може да одради два круга до Анталије, то је око 8-9 сати
to se slazem, taj dan moze dva sigurno mozda cak i tri
jedino je problem biznis klasa, jer u carter saobracaju nema biznis klase, bila bi prazna na letu za antaliju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692283#p692283:2cwpt41u je napisao(la):
lukakaludjerovic » Wed Dec 25, 2019 7:27 am[/url]":2cwpt41u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692220#p692220:2cwpt41u je napisao(la):
loyola » Uto Dec 24, 2019 10:38 pm[/url]":2cwpt41u]Naravno da nece da rade 24/7 ali su napravljeni da se tako koriste. Ne znam ko je rekao da je idealno 12-16 sati i sta, ali dovoljno je pogledati Turkish, Lufthansu i ostale i koliko su im avioni u vaduhu.
pa evo pogledaj i videces da nisu preko 16 sati dnevno


Izgleda da slabo mi ide racunanje da let od 10 sati i pauza od 3 sata pa opet let od 9 sati ispadne manje od 16... Avion ode iz IST do JFK, napravi pauzu 3 sata i vraca se nazad
 
Да не филозофирамо превише. Ово је вероватни ред летења за лето 2020.

Авион није предвиђен да лети у дан 7 (недеља).
Када би све било идеално у тај дан би могао да одради две краће ротације у медитеранском региону. Нажалост никада ништа није идеално тако да поред недељног прегледа увек има нешто да се уради на авиону, нпр. поправка рерне, замена седишта и сл. Тај дан такође служи да се анулирају кашњења настала током недеље. Такође је мала добит од чартера спарм штете која може да настане неким поремећајем у региону па се чартер не врати на време за дуголинијски, тако да практично на тај дан можемо да заборавимо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692419#p692419:2apci1wl je napisao(la):
lukakaludjerovic » 25 Dec 2019 02:37 pm[/url]":2apci1wl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692395#p692395:2apci1wl je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Dec 25, 2019 2:26 pm[/url]":2apci1wl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692147#p692147:2apci1wl je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52[/url]":2apci1wl]nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno

један дан недељно не лети, и тај дан може да одради два круга до Анталије, то је око 8-9 сати
to se slazem, taj dan moze dva sigurno mozda cak i tri
jedino je problem biznis klasa, jer u carter saobracaju nema biznis klase, bila bi prazna na letu za antaliju
Može se prodavati biznis klasa i na carterima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692795#p692795:1m9rz5ec je napisao(la):
Čika Brana » Čet Dec 26, 2019 4:06 pm[/url]":1m9rz5ec]Да не филозофирамо превише. Ово је вероватни ред летења за лето 2020.

Авион није предвиђен да лети у дан 7 (недеља).
Када би све било идеално у тај дан би могао да одради две краће ротације у медитеранском региону. Нажалост никада ништа није идеално тако да поред недељног прегледа увек има нешто да се уради на авиону, нпр. поправка рерне, замена седишта и сл. Тај дан такође служи да се анулирају кашњења настала током недеље. Такође је мала добит од чартера спарм штете која може да настане неким поремећајем у региону па се чартер не врати на време за дуголинијски, тако да практично на тај дан можемо да заборавимо.
file.php
svim danima je zauzet osim nedeljom, nedelja ce sluziti da se avion proveri, zamene delovi. mozda bi mogao nekako jednu rotaciju da ugura u raspored
 
Vrh