Šta je novo?

Air Serbia

Ne moze za Nis, mora za BG. Iz Nisa mora da leti veci avion po ugovoru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685636#p685636:rlt0auin je napisao(la):
lukakaludjerovic » Чет Дец 05, 2019 12:56 am[/url]":rlt0auin]https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Sukhoi_Superjet_100_orders_and_deliveries
mislim da sam izbrojao 18 kompanija koje su bankrotirale a narucile ssj100 ili ga koristile.
nisam video nijednu leasing kucu da ima ssj100 ali verovatno postoji.

Закључак је по српски, 100%, челичан и надасве праведан. :troll:

Није ни једна компанија банкротирала због тога што је наручила Сухој, а прекасно схвативши да су у були, кренули су да се ватају за сламку, тј врло повољне услове под којима нуде сухоје.


Авион је одличан, савремен, комфоран. Свако ко није летео а тврди да никад неће, подобан је размаженом малом детету које неће да проба нешто зато што је зелено.



Што се тиче потрошње, мотори SaM146 су савремени, и врло умерени у потрошњи. Неки сматрају да је управо то разлог ниског ресурса мотора , јер јер мотор "навијен" тј због више ефективности материјали се више напрежу те турбина треба чешће на ремонт и то четири пута брзже него што је било планирано.

Проблем са резервним деловима и дугим чекањем на њих је коначно ове године решен јер су целу годину производили делове за магацин.


Сматрам да се ничага не требамо бојати.

Обраћам пажњу на малу компанију "Азимут" чији се возни парк састоји само од ССЏ, пре месец дана су коначно добили дозволу да лете и међународне летове, базирани су у Ростову, напашће и Краснодар ускоро. Компанија је приватна, ефективна у управљање у сви авиони лете. Тј проблеми који су раније постојали код њих се не манифестују. ЕрСрбија ће врло брзо да добије конкурента.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Azimuth_(airline)
 
nemam nista protiv ssj100, samo mislim da bi neke vece neruske kompanije trebale da ga testiraju, a ne da to bude AS. zasto su ga cityjet i ona meksicka kompanija vratile proizvodjacu ako je toliko dobar?
 
То ти је бизнис, и све зависи од 1.000 ствари. У принципу, ако добијеш довољно јефтино, све може да се исплати. Па, сад, како договориш. А, ако нешто тренутно не купује нико ван Русије - а за то исто може да буде сијасет разлога, осим овога да производ није "добар" - а Русима стало да још неко купује, онда вероватно можеш да га добијеш повољно.
 
Управо тако.

Јавно се зна шта су проблеми - нерегуларно и споро доствљање резервних делова за одржавање, и релативно кратки ремонтни интервали.
Значи: треба нам 6 или 7 авиона. Колико кошта?
Толико и толико.
Ок, може, али да нам гарнтујете да ћемо имати са сваким авионом толико сати налета...

Крај приче. Одличан авион.
 
ako ce ga vec kupiti, moraju biti sigurni da ce nabaviti delove, a ne kao interjet da moraju jedan avion da rastave zbog delova, ili da im flota bude parkirana i da gomila gubitke.
 
То се све да у уговору написати.

Интерџет није знао, Сухој исто није очекивао. Проблем је организационе структуре, добар уговор може да са нас скине размишаљња како то урадити, Руси нека брину о томе.
 
Na exyuaviation stoji da se interesuju za ssj i mc-21. Ako otvaraju evropski servis za ruske komercijalne avione na tesli, onda verujem da će AS imati jeftinije delove nego tamo interjet iz meksika ili city iz irske. Dobro će doći ssj da AS regionalno izdominira.
 
Прле":lf7ylj7o je napisao(la):
То се све да у уговору написати.

Интерџет није знао, Сухој исто није очекивао. Проблем је организационе структуре, добар уговор може да са нас скине размишаљња како то урадити, Руси нека брину о томе.

U tome je caka, ugovor ce biti podpisan po ruskim uslovima, AS je tu samo da plati. Ako flota bude stajala, stajace.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Za ruse su mnogo znacajniji kupci bili iz Belgije i Irske, nego sto je AS, sa kojima su se trebali i probiti na svetsko trziste, pa im je ondos prema kupcima bio ocajan. A tek o "bratskoj" ceni, tj niskoj ceni za AS, ... pa nanblaze receno ne verujem. Bolje bi cak bilo da AS kupi i polovne Embraere, kojih ima poprilican broj, dokazan u praksi.

Sto se rusa tice, i njihove civine avioindustrije, samo jedna rec - steta.

Takva industrija, sa takvim renomeoum u proslosti, a srozali su se na najnize moguce grane. Umesto sto su spucali desetine milardi dolara na stotine boinga i airbusa, makar polovinu toga ulozili u razvoj civilne avio industrije, ili se udruzili sa kinezima koji bi im omogucili veliko i "gladno" trziste. Mogli su napravii serije aviona baziranim na istoj "osnovi", kao sto ima boing ili airbus 319/320/321/, dok se i 330 oslanja na slicna tehnicka resenja, radi unifikacije, sto pojeftinijue i obuku pilota i proizvodnju. Oni su se odlucili da zapravo na osnovu propalog nemackog Dorniera Do 728 prave svoj avion, a onda opet razvijaju nezavisno od SSJ nov avion MS 21.
 
А ко паметан би то радио? Постигнућа војне технологије да не примениш у цивилне сврхе? Па шта мислиш, откуда технолошка надмоћ САД?
 
tacno je da to treba primeniti, ali treba kupci da steknu poverenje. boingu je sad pao ugled i sumnjam da ce biti naruceno mnogo 737max
 
А, мислиш ли, ако би Боинг банкротирао, да ће Америка остати без цивилне ваздухопловне индустрије? Наравно да неће. Па, неће ни Русија. Скоро три деценије раде нешто на ситно, са мање или више неуспелим моделима, али, индустрија ће преживети - нико није довољно луд да је укине. Направиће се неки модел са Кинезима, или са Индусима, добиће се тиме економија обима, и тако. Нешто ће се усавршити, набавиће се опрема од поузданијег добављача итд. Авион је сложен производ. И као што ТУ-154 није ваљао 1972, али јесте 1984, то исто може да се деси и са овим Сухојем. Тако и његова употреба у 2018. може да се покаже као катастрофа, а у 2021. као пун погодак. Не треба драмити, него калкулисати и договарати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686021#p686021:1csugv4w je napisao(la):
Misha V » Чет Дец 05, 2019 7:34 pm[/url]":1csugv4w]
U tome je caka, ugovor ce biti podpisan po ruskim uslovima, AS je tu samo da plati. Ako flota bude stajala, stajace.

Читам, и очи не верују у текст на екрану!

Па да ли је могуће да је читав преговарачки тим овде на форуму. И то са видовњачким способностима. Неписан уговор они већ виде!

Страсти, навијачке.
 
Ne vidim ugovor i nadam se da nikad nece biti napisan...za dobro AS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685752#p685752:1zti47r5 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 05 Дец 2019, 09:33[/url]":1zti47r5]nemam nista protiv ssj100, samo mislim da bi neke vece neruske kompanije trebale da ga testiraju, a ne da to bude AS. zasto su ga cityjet i ona meksicka kompanija vratile proizvodjacu ako je toliko dobar?

све авио-компаније су биле задовољне тим авионом. главни проблем су имали са недостатком резервних делова, па су авиони без потребе стајали на аеродрому чекајући те делове (руски односи са купцима, о чему стално лапрдам). зато су их и вратили

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685632#p685632:1zti47r5 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 04 Дец 2019, 22:38[/url]":1zti47r5]medjutim rusija je pod sankcijama eu, vrlo lako se moze desiti da zabrane as da leti u eu tim avionom, kao sto nisu mogli da lete dok su imali a6 registraciju.

хахахаха, баш си смешан. Русија под санкцијама ЕУ, а 'вамо трговина само цвета, Северни ток се гради без проблема, СуперЏетови лете најнормалније по европских аеродромима, делови за скалпање им се нанјнормалније достављају. не буди смешан
 
Konacno su okacili saopstenje na sajtu da ce karte iz KVO biti uskoro dostupne online, a za sada preko kol centra i agencija.
 
Su 100 je odličan avion ali je postprodajna podrska (bila)losa, ali stanje se poboljsava.

Pre par meseci je i Ruska drzava stala iz poboljšanja postprodajne podrške i izdvojili su znatna sredtsva

Trenutno Aeroflot pregovara oko 100 novih SSJ (koliko razumem ugovor je gotovo izvestan mozda vec u q1 2020) a promalja se i prica da će Norwegian da mozda kupi 40 u okviru sireg paketa dobijanja tranzitnih prava preko Ruskog vazdusnog prostora. Adria da je prezivjela bi takodje bila korisnik.

Prica o propalim kompanijama je naravno prilicno los argument, jer njihove propasti nemaju veze sa ovim avionom. Aeroflot je jedna od najboljih kompanija i istovremeno najveci korisnik SSJa. Na primer Adria, da li je ona propala zato sto je htjela da iznajmi SSJ? Stalno se spominje InterJet, kao nezadovoljan kupac, ali taj InterJet ne kupuje rezervne delove jer nema para, na ivici su propasti, i naravno da onda moraju da kanibalizuju postojece avione.
 
Ne sviđa mi se nimalo ovakvo i u ovom trenutku naručivanje SSJ. Protiv aviona kao takvog nemam ništa, ali nit je dobro za imidž Srbije nit je dobro za imidž zemlje
Mada treba znati da su Turci u istočnom Berlinu tokom hladnog rata uglavnom u Tursku putovali sovjetskim avionima istočnonemačkog Interfluga. Turci ne gledaju ni ne biraju, a njih ima dosta da tranzitiraju kroz BEG. A svakako je bolji od 733. Ali glavna prednost Suhoja u ovom trenutku su cena i dostupnost. Mada ne znam kako stoji sa potrošnjom goriva po sedištu.

Ono što treba probati - Krakov.
 
Nisam kompetentan da komentarišem kvalitet ovih aviona, ali ono što sigurno znam, jeste da će stari ATR-ovi i B737 morati da se menjaju, jer su prastari.
 
jos 24 godine ugovora sa francuzima o kome ne znamo nista i ne desava se nista, a oni pare u dzep...
 
Vrh