Šta je novo?

Air Serbia

Све компаније имају софтвер уз помоћ којег се труде да, у сваком тренутку, продају карте колико год скупље је могуће.

У зависности од тога у којој мери успеју у томе, оне су профитабилне или губе новац.

Нико не продаје карту за 49 евра, ако може да је прода за 89. Толико је једноставно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685462#p685462:1mjv2pbe je napisao(la):
belgrey » 04 Dec 2019 03:08 pm[/url]":1mjv2pbe]Poznat red letenja
https://www.aviatica.rs/air-serbia-polece-iz-kraljeva-za-bec-17-decembra/

Air Serbia će leteti od Kraljeva (KVO) do Beča (VIE) dva puta nedeljno: utorkom i petkom. Let iz Kraljeva za Beč ima oznaku JU 2602 i planiran je u 07.55, a dolazak u Beč u 09.35. Povratak iz Beča je sa oznakom JU 2603 i planiran je u 10.35, sa dolaskom u Kraljevo u 12.10.

Cena povratne karte se kreće već od 79 evra za light tarifu (samo sa ručnim prtljagom) sa svim uračunatim taksama.

Koliko sam razumeo, nek me iskusnije kolege sa foruma isprave ako grešim. ATR-ovi ce imati prazan hod/let do i iz Kraljeva svaki put pre i posle leta za Beč. Možda i to računaju kao troškove leta, haha....
 
То свакако јесу трошкови лета, али и да њих нема, компанија би гледала да прода карте што скупље. Ако у пуној сезони оде нека и за 250 евра - тим боље.

То је бизнис, циљ је узети што више новца. Компаније не воде социјалну политику, већ то чине установе социјалног старања, односно држава.
 
Neki bi ovde da lete džabe a da budu novi avioni. E pa nemojte se iznenaditi ako se kod Wizza recimo pojave karte koje ne uključuju ni tašnu za laptop. Ja sam doplatio za tarifu sa prtljagom 10% u odnosu na Base fare
 
UAC (Sukhoi) jedini proizvodi avione za zalihe, imaju superjet na lageru i to ne samo u Komsomolsku gde se prave nego na još nekoliko mesta, isporuka odmah što bi rekli auto dileri
 
O Suhoju dovoljno govori to kako im ide prodaja...
 
nadam se da od tog posla nece biti nista, a ako bude izbegavacu taj avion. nije dzabe to sto ga nijedna kompanija ne koristi u evropi osim aeroflota
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685576#p685576:2l65zdo4 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 04 Dec 2019 08:26 pm[/url]":2l65zdo4]nadam se da od tog posla nece biti nista, a ako bude izbegavacu taj avion. nije dzabe to sto ga nijedna kompanija ne koristi u evropi osim aeroflota
A što bi ga izbegavao?
 
To se kod nas zvalo SEV, ne Comecon, ali, nismo tamo: glavni spoljnotrgovinski partner nam je Nemačka, Rusija je daleko.
 
zato sto je avion po mom misljenju nebezbedan, vise verujem renomiranim proizvodjacima. as treba da ima 6 atr75/76, 2 a330, 4 a320, 6 a319 i 6 e175
 
Pa, avion ima sve certifikate da je bezbedan - evropski od 2012. godine - tako da naša suprotna mišljenja ovde na forumu baš i nemaju neku težinu...
 
pogledajte koliko je samo kompanija bankrotiralo nakon narudzbi ssj100 ili preuzimanja. veliki transaero je bankrotirao, ne bih se ja igrao sa ruskim i kineskim avionima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685609#p685609:sf70kg2u je napisao(la):
Пантограф » 04 Dec 2019, 22:11[/url]":sf70kg2u]Pa, avion ima sve certifikate da je bezbedan - evropski od 2012. godine - tako da naša suprotna mišljenja ovde na forumu baš i nemaju neku težinu...

ima i MAX :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685605#p685605:3up0cysr je napisao(la):
Пантограф » 04 Dec 2019 09:28 pm[/url]":3up0cysr]To se kod nas zvalo SEV, ne Comecon, ali, nismo tamo: glavni spoljnotrgovinski partner nam je Nemačka, Rusija je daleko.
Glavni spoljnotrgovinski partner Istočne Nemačke koja je bila u SEV/Comeconu je bila isto (Zapadna)Nemačka tako da to nije merilo. Od Rusa uvek kupujemo ono o čemu se donosi odluka na centralnom državnom nivou. Od Rusije smo energetski zavisni, a sad i oružano na kraju i krupne investicije su nam u ruskim rukama. Ako ne izađemo iz ruskog domena moći uskoro ćemo biti prvi inostrani naručilac CRAIC CR929.
 
Mislim da lukakaludjerovic ima pravo ne zato što avion zaista nije bezbedan, nego što evropljani i ostatak sveta imaju percepciju o nedovoljno bezbednim avionima koji dolaze sa te strane.
 
avion je bezbedan to stoji, medjutim rusija je pod sankcijama eu, vrlo lako se moze desiti da zabrane as da leti u eu tim avionom, kao sto nisu mogli da lete dok su imali a6 registraciju. jednostavno mislim da ne treba istrazivati sa malim proizvodjacima vec ici na sigurno. airbus, boeing i embraer postoje decenijama i mislim da se treba drzati njih. u istrazivanje sa novim tipovima aviona mogu da upuste kompanije kao sto su lufthansa i takve, as bi to moglo odvestinu bankrot tako da mislim da je rizik veliki, ali sve ide ka tome da ce ga kupiti na kraju. nije dzabe jat tehnika dobila sertifikat, aeroflot leti sa a320 u regionu stalno, ponekad ssj100 mada retko
 
Ne verujem da će da ga kupe, nego će da ga iznajme, a onda mogu lako i da ga vrate.

Ne znam ko je bankrotirao zbog tog aviona.
 
Pa ne moraju da imaju prazan hod, Mogu da lete Beograd-Bec, Bec-Kraljevo, Kraljevo-Bec, Bec-Beograd.

Mogu oni da stave cenu ne 250 nego 2500 evra ali ali pitanje je da li ce prodati. Ako imaju toliku subvenciju po letu, sa 50 evra kartama mogu da napune avion. Mogu 10ak karata da daju jeftinije a ne cena pocevsi od 78 evra, znaci da ce cepati i 150.

Naravno da nisu socijalna ustanova, ali za ovaj let su dobili pare, da lete o svom trosku neka stave i 300 pocetnu cenu karte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685685#p685685:2zcctzes je napisao(la):
loyola » 05 Dec 2019 12:42 am[/url]":2zcctzes]Pa ne moraju da imaju prazan hod, Mogu da lete Beograd-Bec, Bec-Kraljevo, Kraljevo-Bec, Bec-Beograd.

Da,i to je meni logično bilo, ali let iz Kraljeva za Beč je planiran u 07.55, a dolazak u Beč u 09.35. Povratak iz Beča je planiran je u 10.35, sa dolaskom u Kraljevo u 12.10. Što bi značilo da će ATR pre i posle letova leteti prazan za BG ili Niš. Koliko letova imaju, sumnjam da će da bude parkiran u Ladjevcima tokom nedelje.
 
Vrh