Šta je novo?

Air Serbia

Stockholm Arlanda JU 415 23:00 Air Serbia Sleteo 06:16

jos malo pa ce obrnu ceo jedan dan :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649515#p649515:1x6vmdiv je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sat Aug 17, 2019 8:46 am[/url]":1x6vmdiv]mislim da bi linija za peking imala veliki load factor, takodje potrebna je konelcija unutar amerike zbog srba u cikagu i torontu i ostalim gradovima
Ma gde bi imala, pa nisu Kinezi dzabe otisli, Ljudi mnogo grese oko Amerike, svi misle kao za Cikago bi bila super linija ima mnogo Srba. A ti Srbi ne putuju jednom u 10 god za Srbiju. Konekcija ima, preko JEt Blue i AA. Za neka mesta su duza presedanja a i karte su skupe. Npr meni iz Sarlota za BG preko JFK karta sa JEt Blue i AirSerbia bude 1300$, a da sam letim sa Deltom ili AA pa onda da kupim samo kartu JFK BEG kosta tipa 800$ ukupno. Da ne govorim sto se mnogo manje ceka tj mozes da biras 20 letova.
A i sama karta JFK-BEG je skupa kad se uzima odavde, Lufthansa, Turkish, AirFrance, Swiss da ne nabrajam su sad za septembar npr 500$-550$ (Turkish daje isto 2x23kg), a Air Serbia je 780$ mislim bila najjeftinija. Razlika sa presedanjem 3 sata duze max.
 
@loyola
Razlika sa presedanjem 3 sata duze max.

Da, tri sata leta više u jednom pravcu plus čekanje na IST, to nije malo..

İstanbul, Turkey (IST) to New York, USA (JFK) 10h 55m
Belgrade (BEG) to New York, USA (JFK) 10h 0m duration
Belgrade (BEG) to İstanbul, Turkey (IST) 1h 50m duration
 
Razlika je ukupno sa presedanjem 4 sata da budemo precizni. Za 300$ jeftinije a nekad i mnogo vise nije nikakav problem tih 4 sata.
 
Da, baš je veselo presedati sa decom posle interkontinentalnih letova, a tri sata u vazduhu više da ne spominjem.
 
Deca u principu većinu stvari lakše trpe od nas, za ovo se slažem da nije zgodno, ali, ako su bar malo veći, mogu i da razumeju koliko je 1.200 evra para, zatim, da će mama i tata nešto lepo da kupe ako dete bude dobro i strpi se itd.

Nije ovo baš strašno, do Njujorka s jednim presedanjem. Iseliše se moji drugari pre godinu sa troje dece za Australiju, pa Bože moj. Direktnog leta nema, niti će ga biti.
 
Živa istina, kažu neki što žive da ima para ko u Reganovo doba. Prosečna zarada je ogromna (ali i raspon). Moguće je da ovo jeste vreme kada treba insistirati na direktnim letovima za SAD: Amerikanci dosta više putuju nego ranije, i mlađi, a, koliko znam, prija im Beograd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650854#p650854:1e3cuwfc je napisao(la):
Djape » Tue Aug 20, 2019 8:08 pm[/url]":1e3cuwfc]Da, baš je veselo presedati sa decom posle interkontinentalnih letova, a tri sata u vazduhu više da ne spominjem.
Imas decu i presedas na tim letovima pa znas? :)

Znas koliko boli uvo Amere da lete direkt ako ce da ustede pare, toliko im je bitno da Air Serbia razbija kako posluje na ovoj liniji (ironija). Ne znam da l si presedao i leteo interkontinentalno, ali prelazak iz aviona u avion je presmesan. Da l si 10 sati ili 13 sati u vazduhu isto ti je potpuno. Slogiran si svakako, u zavisnosti kako ko podnosi.
 
Obleteo sam planetu btw. Uvek dajem prednost direktnim letovima. Što se mene tiče, tri sata više je potpuna katastrofa. No, ko voli i mora nek izvoli. Stvar ličnog izbora.
 
Da je tako katastrofa Air Serbia bi bila krcata. Nije stvar licnog izbora vec logike. Verujem da bi ti putovao 20 sati bez presedanja za Australiju, jer 4-5 sati dodatno da se protegnu noge i jede nesto normalno je potpuna katastrofa.
 
Da, i kazes kako je 3 sata duzi put za30ak % manju cenu katastrofa. Je l mozda katastrofa sa Swissom presedanje i let koji traje ukupno 11 sati i 15 minuta i koji je isto npr jeftiniji minimum 200-300$ na spram leta koji je direktan i traje 10 sati okruglo?
 
I samo okreni to da se leti iz Njujorka kao pocetne destinacije pa ces videti cene. Niko nije pominjao kretanje iz BGa, bar sam o sebi pricao, z pravac JFK-BEG-JFK. Plus dodaj tu svakom slucaju odakle god da se krece da Air Serbia leti zimiski red voznje nekada i samo dva puta nedeljno.

Leteo sam nekoliko puta sa njima i uvek bi bio prvi izbor ali cene im nisu bas najsjajnije, konekcije, i broj nedeljnih letova. Bilo bi super i kad bi uveli u jednom smeru karte po razumnoj ceni (Aeroflot leti iz BGa za 300-350$ u jednom smeru)
 
Ha, amateri, ko nije leteo iz Australije ne zna sta znaci ubudjati se u avionu :D 14 i kusur sati do bliskog istoka i onda jos 5:30 do Beograda. Najkraci let traje 22 sata i to sa presedanjem koje ti daje dovoljno vremena da stignes do svog gate-a. Jet lag da ne spominjem.
 
Ne moraš da biraš tako kratka presedanja. Biraj da prenoćiš tokom konekcije. U Dubaiju ima brdo povoljnih hotela a prevoz nije skuplji nego kod nas. Bar BiH tako ja bez razmišljanja. 14h u ekonomskoj klasi je jezivo, ja sam jedva izdržao duplo kraći let. Možda jedino ako je let prazan pa možeš da se ispružiš preko sedišta.
 
Preko Dohe i Abu Dabia ima tj bar je pre bilo da ti obezbede smestaj u hotelu za dz ako je duza konekcija.
 
Ma kakva Australija!!! Novi Zeland i to ne iz Oklanda ili Krajstcerca, pa da vidis sta je putovanje. Ja preziveo Velington - Okland - Hong Kong - Minhen - Beograd - sve ukupno 43 sata.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652681#p652681:3siniuqu je napisao(la):
kingmanowar » 25 Aug 2019 02:49 am[/url]":3siniuqu]Ha, amateri, ko nije leteo iz Australije ne zna sta znaci ubudjati se u avionu :D 14 i kusur sati do bliskog istoka i onda jos 5:30 do Beograda. Najkraci let traje 22 sata i to sa presedanjem koje ti daje dovoljno vremena da stignes do svog gate-a. Jet lag da ne spominjem.
 
Ja sam imao slično putovanje na duplo kraći relaciju od NZ ali sa pet letova od kojih tri dugolinijska i tri vožnje busom i kombijem, ukupno 75h puta sa samo 7h za spavanje u hotelu. Čime god da si išao sa NZ sigurno je udobnije od zadnjeg sedišta Gea turs kombija. A to mi je bio poslednji prevoz na ruti...
 
Nego da se vratimo na temu. Kako funkcioniše baggage drop off ako imam kartu za prtljag dokupljenu kao ancillary? Da se čekiram online i ne plaćam za check in desk a da predam prtljag.
 
Gde si to putovao sa 5 letova? Tri dugolinijska? Na Kiribati? :D
 
Vrh