Šta je novo?

Air Serbia

@VeniVidiVici

ала је теби досадно када се замлаћујеш тиме... једино ћу да те разумем ако си изгубио конекцију или шта већ. али да радиш то из чисте разоноде... ок... друго, нећу да понављам шта су други рекли, само ћу да додам да се на неким велики аеродромима све до 30 минута не сматра у кашњење
 
Móze svasta da se prigovori AS, ali 80% ovih komentara je debilno, seljancura neka pise kako je mali prostor za noge, kako nema tva svako sediste niti wifi?? Pa zanima me bas gde to ima na kratkim letovima. Ili kao letim ovom kompnijom zato sto je najjeftinija... Pa sta onda ocekujes. Sto se tice gubljenja prtljaga to je tek posebna prica da prazilukovici koji putuju jednom u 3 godine nikako ne mogu da skapiraju da ne ubacuju kofere u avion stjuardese pa da su odgovorne za to. Ili kuknjava kako je neko propustio autobus zbog kasnjenja aviona i potrosio 200$ na rent a car.
 
Ja nisam mnogo leteo u životu, ali najgrozniji let sam imao Qatarom ove godine. Sedišta neudobnija od 'naših' in flight entertainment nema ga, smrdela kabina kao izduvni gasovi u kabini starog Busa, pilot nije mogao da se seti imena grada u koji leti, hrana bezukusna potpuno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646953#p646953:1774p6xa je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Aug 09, 2019 1:30 pm[/url]":1774p6xa]@VeniVidiVici

ала је теби досадно када се замлаћујеш тиме... једино ћу да те разумем ако си изгубио конекцију или шта већ. али да радиш то из чисте разоноде... ок... друго, нећу да понављам шта су други рекли, само ћу да додам да се на неким велики аеродромима све до 30 минута не сматра у кашњење

Ovo ne bih komenterisao, ali pre govori o tebi, nego o meni. Post o temi Air Serbia u forum Air Serbia. A šta ti radiš ovde, da ti nije slučajno dosadno?

Što se tiče kašnjenja do 30 minuta da se ne smatra u kašnjenje. To po nekoj tvojoj logici, ili po metodologiji koja se koriste u ostatku sveta?

A flight delay is when an airline flight takes off and/or lands later than its scheduled time. The Federal Aviation Administration (FAA) considers a flight to be delayed when it is 15 minutes later than its scheduled time.

Na nekim aerodromima, minimalno vreme konekcije (transfera između dva leta) je i 25 minuta.

Evo npr. u Beču je tih 25 minuta (za Austrian i ostale Star Alliance letove: https://www.viennaairport.com/en/passen ... e/transfer
U Minhenu (u okviru istog terminala) je 30 minuta.

Šta misliš kako bi se kašnjenje od samo 30 minuta odrazilo na poslovanje?
 
Što se tiče leta iz Bejruta za Beograd, evo statistika za period Jun-Jul 2019:

Na vreme: 36%
Kasni: 28%
Veoma kasni: 16%
Preterano kasni: 21%

Rejting leta JU827
Ocena: 1.6 od 5
Prosečno
Procenat na vreme: 36%
Prosečno kašnjenje: 31 min
Ovaj let, sa ocenom 1.6, ima performanse bolje od 30% letova u bazi FlightStats.

Izvor: https://www.flightstats.com/v2/flight-o ... JU/827/BEY
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647176#p647176:1uszxky8 je napisao(la):
VeniVidiVici » Sub Avg 10, 2019 9:05 am[/url]":1uszxky8]
Na nekim aerodromima, minimalno vreme konekcije (transfera između dva leta) je i 25 minuta.

Evo npr. u Beču je tih 25 minuta (za Austrian i ostale Star Alliance letove: https://www.viennaairport.com/en/passen ... e/transfer
U Minhenu (u okviru istog terminala) je 30 minuta.

Šta misliš kako bi se kašnjenje od samo 30 minuta odrazilo na poslovanje?

Sta tacno i precizno znaci "minimalno vreme konekcije"?
 
Minimalno vreme konekcije (na engleskom Minimum connecting time) je vreme koje je aerodrom smatra (procenjuje) da je dovoljno za transfer sa jednog leta na drugi. Ukoliko prethodni let ne kasni, za navedeno vreme, putnik je u mogućnosti da obavi sve neophodne radnje i stigne na naredni let (uključujući i prtljag tog istog putnika). Avio-kompanije ne može da prodaje kartu koja ima konekciju ispod ove propisane.

Npr. ako prvi let stiže u 10:00, putnik može da uhvati let koji poleće u 10:25 (primer Beča, gde je minimalno vreme konekcije, za Star Alliance kompanije, tih 25 minuta). To zavisi od veličine aerodroma, (pametnog) projektovanja istog aerodroma, optimizovanih procesa, itd.

Evo kako je izgledao juče i danas red letenja Air Serbia.

9. avgust

Larnaca JU 506 00:05 Air Serbia A5 Odleteo 01:05
Thessaloniki JU 526 00:20 Air Serbia A4a Odleteo 00:41
Skopje JU 166 00:25 Air Serbia A4b Odleteo 00:43
Tirana JU 216 00:25 Air Serbia C7 Odleteo 02:00
Athens JU 516 00:30 Air Serbia C4 Odleteo 01:44
Bucharest JU 646 00:30 Air Serbia A1 Odleteo 01:00
Tel Aviv JU 816 00:50 Air Serbia C3 Odleteo 01:42

Antalya JU 9114 04:30 Air Serbia A6 Odleteo 04:37
Bodrum JU 9212 04:55 Air Serbia A2 Odleteo 05:03
Antalya JU 9128 05:20 Air Serbia C5 Odleteo 05:33
Cephalonia JU 9144 05:55 Air Serbia C2 Odleteo 06:05
Dusseldorf JU 320 06:35 Air Serbia C6 Odleteo 07:10
Copenhagen Kastrup JU 400 06:35 Air Serbia C5 Odleteo 07:41
Moscow Sheremetyevo JU 650 06:35 Air Serbia A5 Odleteo 07:27
Tivat JU 188 06:40 Air Serbia A4a Odleteo 07:04
Paris CDG JU 310 06:40 Air Serbia A2 Odleteo 07:34
Amsterdam JU 360 06:40 Air Serbia C2 Odleteo 07:44
Banja Luka JU 100 06:45 Air Serbia C7 Odleteo 07:03
Podgorica JU 170 07:10 Air Serbia C1 Odleteo 08:04
Stuttgart JU 340 07:15 Air Serbia A7 Odleteo 10:46
Vienna JU 600 07:15 Air Serbia A4b Odleteo 07:39
Stuttgart JU 340D 07:15 Air Serbia A3 Preusmeren 07:36
Zurich JU 370 07:20 Air Serbia A4 Odleteo 08:45
Ljubljana JU 190 07:35 Air Serbia A8 Odleteo 07:51
Zagreb JU 230 07:40 Air Serbia A6 Odleteo 08:16
Tivat JU 180 10:10 Air Serbia A4b Odleteo 10:44
London Heathrow JU 380 10:25 Air Serbia C2 Odleteo 11:02
Bodrum JU 9122 11:30 Air Serbia A3 Odleteo 11:52
Alghero Sassari JU 9760 11:50 Air Serbia A7 Odleteo 12:30
Athens JU 9146 12:30 Air Serbia C4 Odleteo 15:45
Dalaman JU 9214 12:30 Air Serbia A2 Odleteo 13:36
Zurich JU 372 12:40 Air Serbia C2 Odleteo 12:57
Tivat JU 186 13:00 Air Serbia C2 Odleteo 14:51
Zadar JU 240 13:10 Air Serbia A6 Odleteo 14:17

Rijeka JU 252 13:10 Air Serbia A4b Odleteo 13:11
New York JFK JU 500 13:15 Air Serbia C3 Odleteo 14:13
Sofia JU 122 13:20 Air Serbia C7 Odleteo 13:42
Dubrovnik JU 142 13:20 Air Serbia C5 Odleteo 14:25
Tirana JU 212 13:20 Air Serbia A4a Odleteo 14:05
Athens JU 512 13:20 Air Serbia A1 Odleteo 14:48
Thessaloniki JU 522 13:20 Air Serbia A7 Odleteo 14:42
Split JU 152 13:35 Air Serbia C6 Odleteo 13:55
Podgorica JU 172 13:45 Air Serbia A8 Odleteo 14:21
Sarajevo JU 112 13:50 Air Serbia A10 Odleteo 14:37
London Heathrow JU 388 16:15 Air Serbia C2 Odleteo 17:27
Tivat JU 184 17:00 Air Serbia C7 Odleteo 17:40
Ljubljana JU 194 17:00 Air Serbia A4b Odleteo 17:22
Stockholm Arlanda JU 414 17:00 Air Serbia C1 Odleteo 17:52
Paris CDG JU 314 17:05 Air Serbia A1 Odleteo 18:11
Brussels JU 304 17:15 Air Serbia C4 Odleteo 17:50
Berlin Tegel JU 354 17:25 Air Serbia C5 Odleteo 18:55
Frankfurt JU 334 17:30 Air Serbia A2 Odleteo 18:45
Amsterdam JU 364 17:50 Air Serbia A5 Odleteo 19:21
Tivat JU 182 18:00 Air Serbia A4a Odleteo 18:38
Hurghada JU 9280 18:00 Air Serbia A9 Odleteo 18:25

Hurghada JU 9886 18:00 Air Serbia A8 Odleteo 18:14
Zurich JU 374 18:05 Air Serbia C3 Odleteo 18:43
Rome Fiumicino JU 534 18:05 Air Serbia C2 Odleteo 18:56
Venice - Marco Polo JU 564 18:10 Air Serbia A10 Odleteo 19:40
Milan Malpensa JU 544 18:15 Air Serbia C3 Odleteo 20:07
Prague JU 614 18:15 Air Serbia C7 Odleteo 20:13
Vienna JU 604 18:30 Air Serbia A4b Odleteo 18:48
Podgorica JU 174 20:15 Air Serbia A4a Odleteo 21:04
Zagreb JU 234 20:45 Air Serbia A4b Odleteo 21:10
Sharm el Sheikh JU 9182 22:25 Air Serbia C1 Odleteo 23:49
Cairo Intl JU 876 23:10 Air Serbia C2 Odleteo 01:08
Moscow Sheremetyevo JU 656 23:45 Air Serbia C4 Odleteo 01:32
Beirut JU 826 23:45 Air Serbia A2 Odleteo 00:58


10. avgust

Larnaca JU 506 00:05 Air Serbia C3 Odleteo 01:30
Thessaloniki JU 526 00:20 Air Serbia A4a Odleteo 01:00
Skopje JU 166 00:25 Air Serbia A4b Odleteo 00:42
Tirana JU 216 00:25 Air Serbia C7 Odleteo 01:02
Athens JU 516 00:30 Air Serbia A4 Odleteo 02:15
Bucharest JU 646 00:30 Air Serbia C6 Odleteo 01:10

Antalya JU 9708 05:20 Air Serbia A7 Odleteo 05:32
Stockholm Arlanda JU 410 06:35 Air Serbia A1 Odleteo 09:39
Helsinki-Vantaa JU 420 06:35 Air Serbia C2 Odleteo 06:51
Paris CDG JU 310 06:40 Air Serbia C4 Odleteo 07:09
Amsterdam JU 360 06:40 Air Serbia C6 Odleteo 06:58
Hamburg JU 390 06:45 Air Serbia A4a Odleteo 08:08
Barcelona JU 580 06:45 Air Serbia C5 Odleteo 07:20
Zagreb JU 230 06:50 Air Serbia C7 Odleteo 07:06

Prague JU 610 06:50 Air Serbia A4b Odleteo 07:02
Vienna JU 600 06:55 Air Serbia A6 Odleteo 07:30
Podgorica JU 170 07:10 Air Serbia A2 Odleteo 08:45
Tivat JU 188 07:10 Air Serbia A6 Odleteo 09:16
Berlin Tegel JU 350 07:10 Air Serbia C1 Odleteo 07:38
Milan Malpensa JU 540 07:10 Air Serbia A3 Odleteo 08:33
Skiathos JU 9140 07:10 Air Serbia A4 Odleteo 08:55
Zurich JU 370 07:20 Air Serbia C3 Odleteo 08:47

Ljubljana JU 190 07:35 Air Serbia A9 Odleteo 07:50
Tivat JU 180 10:10 Air Serbia A4a Odleteo 10:30
London Heathrow JU 380 10:25 Air Serbia C1 Odleteo 12:01

Antalya JU 9110 11:00 Air Serbia C2 Odleteo 11:05
Antalya JU 9118 12:00 Air Serbia A7 Odleteo 12:40
Skiathos JU 9342 12:15 Air Serbia A6 Odleteo 13:20
Athens JU 512 12:20 Air Serbia C1 Odleteo 13:56
Palermo JU 9260 12:20 Air Serbia A9 Odleteo 13:48
Malta JU 690 12:35 Air Serbia A4b Odleteo 15:17

Pula JU 224 12:45 Air Serbia A4a Odleteo 12:54
Bodrum JU 9412 12:45 Air Serbia A8 Odleteo 13:13
New York JFK JU 500 13:15 Air Serbia C3 Odleteo 14:06
Sofia JU 122 13:20 Air Serbia C7 Odleteo 13:58
Dubrovnik JU 142 13:20 Air Serbia C5 Odleteo 14:51
Skopje JU 162 13:20 Air Serbia A4b Odleteo 13:45
Tirana JU 212 13:20 Air Serbia A10 Odleteo 14:02
Thessaloniki JU 522 13:20 Air Serbia C6 Odleteo 14:12
Tivat JU 182 13:40 Air Serbia A7 Odleteo 14:30
Podgorica JU 172 13:45 Air Serbia A2 Odleteo 14:10
Sarajevo JU 112 13:50 Air Serbia A4a Odleteo 14:32
London Heathrow JU 386 16:05 Air Serbia Otkazan
London Heathrow JU 388 16:15 Air Serbia A6 Odleteo 17:18
Tivat JU 184 17:00 Air Serbia A4a Odleteo 17:22
Saint Petersburg Pulkovo JU 674 17:00 Air Serbia C4 Odleteo 17:32
Banja Luka JU 104 17:05 Air Serbia C7 Odleteo 17:51
Paris CDG JU 314 17:05 Air Serbia C1 Odleteo 18:21
Moscow Sheremetyevo JU 654 17:05 Air Serbia C6 Odleteo 18:35
Frankfurt JU 334 17:30 Air Serbia A2 Odleteo 18:51

Dusseldorf JU 324 18:00 Air Serbia C2 Odleteo 18:12
Copenhagen Kastrup JU 404 18:00 Air Serbia C3 Odleteo 18:40
Skiathos JU 9244 18:00 Air Serbia A6 Odleteo 18:25

Antalya JU 9410 18:00 Air Serbia A4 Odleteo 18:14
Zurich JU 374 18:05 Air Serbia A1 Odleteo 19:10
Rome Fiumicino JU 534 18:05 Air Serbia C5 Odleteo 19:54
Stuttgart JU 344 18:20 Air Serbia Otkazan

Zagreb JU 234 18:30 Air Serbia A4a Odleteo 18:42
Vienna JU 604 18:30 Air Serbia A4b Odleteo 18:44
Podgorica JU 174 20:00 Air Serbia A4a /
Hurghada JU 9184 22:55 Air Serbia A7 /
Beirut JU 826 23:45 Air Serbia C2 /
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647367#p647367:2qh90q8v je napisao(la):
VeniVidiVici » Sub Avg 10, 2019 8:48 pm[/url]":2qh90q8v]Minimalno vreme konekcije (na engleskom Minimum connecting time) je vreme koje je aerodrom smatra (procenjuje) da je dovoljno za transfer sa jednog leta na drugi. Ukoliko prethodni let ne kasni, za navedeno vreme, putnik je u mogućnosti da obavi sve neophodne radnje i stigne na naredni let (uključujući i prtljag tog istog putnika). Avio-kompanije ne može da prodaje kartu koja ima konekciju ispod ove propisane.

Npr. ako prvi let stiže u 10:00, putnik može da uhvati let koji poleće u 10:25 (primer Beča, gde je minimalno vreme konekcije, za Star Alliance kompanije, tih 25 minuta). To zavisi od veličine aerodroma, (pametnog) projektovanja istog aerodroma, optimizovanih procesa, itd.

Ja ne vidim kako ovo moze da se rutinski i redovno ostvari u praksi: Hajde da pretpostavim da u sistemu imaju oznaceno da stize transferni putnik i da ce ostaviti izlaz otvoren do poslednjeg minuta. Od In-block vremena treba bar jos desetak minuta da se montira avio most, otvore vrata, krene iskrcavanje, pa onda sigurnosna provera na ulasku u prostor za odlaske jos bar 5 minuta, pa dok se ode do izlaza 5 minuta, eventualno jos jedna sigurnosna provera (ako je imaju na izlazu). Dok se to desava, prtljag treba da se isprazni iz dolazeceg aviona i sortira, da se brzo pronadju torbe i prioritetno prebace na drugi avion.

Ja nisam stizao na konekcije od 1:30h izmedju dva leta, ali desilo mi se i da me ceka vozilo da me pretovari direktno u drugi avion bez ikakve provere.

THY nije hteo da mi proda kartu sa 50 minuta konekcijom u Istanbulu (sad vec starom).
 
Bogme, meni je Lufthanza prodala kartu sa razmakom od sat vremena, preko Frankfurta, za Talin. Trči kroz onaj prokleti tunel, uz i niz stepenice. Na kontroli, 'molim vas, pustite me preko reda, zakasniću'...
I verovatno bih zakasnio da let za Talin nije - kasnio.
Tako da ja ponekad i volim kad kasne.
(Sa letom Er Srbije za Helsinki, sve bih rešio presedanjem - na brod)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647384#p647384:pc20fqqs je napisao(la):
Пантограф » 10 Aug 2019 08:35 pm[/url]":pc20fqqs]Bogme, meni je Lufthanza prodala kartu sa razmakom od sat vremena, preko Frankfurta, za Talin. Trči kroz onaj prokleti tunel, uz i niz stepenice. Na kontroli, 'molim vas, pustite me preko reda, zakasniću'...
I verovatno bih zakasnio da let za Talin nije - kasnio.
Tako da ja ponekad i volim kad kasne.
(Sa letom Er Srbije za Helsinki, sve bih rešio presedanjem - na brod)
Frankfurt je noćna mora za nas debele :D .
Minhen, Beč, Cirih su sasvim ok za kratka presedanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647380#p647380:1f48rsy7 je napisao(la):
=nikola= » Sat Aug 10, 2019 9:27 pm[/url]":1f48rsy7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647367#p647367:1f48rsy7 je napisao(la):
VeniVidiVici » Sub Avg 10, 2019 8:48 pm[/url]":1f48rsy7]Minimalno vreme konekcije (na engleskom Minimum connecting time) je vreme koje je aerodrom smatra (procenjuje) da je dovoljno za transfer sa jednog leta na drugi. Ukoliko prethodni let ne kasni, za navedeno vreme, putnik je u mogućnosti da obavi sve neophodne radnje i stigne na naredni let (uključujući i prtljag tog istog putnika). Avio-kompanije ne može da prodaje kartu koja ima konekciju ispod ove propisane.

Npr. ako prvi let stiže u 10:00, putnik može da uhvati let koji poleće u 10:25 (primer Beča, gde je minimalno vreme konekcije, za Star Alliance kompanije, tih 25 minuta). To zavisi od veličine aerodroma, (pametnog) projektovanja istog aerodroma, optimizovanih procesa, itd.

Ja ne vidim kako ovo moze da se rutinski i redovno ostvari u praksi: Hajde da pretpostavim da u sistemu imaju oznaceno da stize transferni putnik i da ce ostaviti izlaz otvoren do poslednjeg minuta. Od In-block vremena treba bar jos desetak minuta da se montira avio most, otvore vrata, krene iskrcavanje, pa onda sigurnosna provera na ulasku u prostor za odlaske jos bar 5 minuta, pa dok se ode do izlaza 5 minuta, eventualno jos jedna sigurnosna provera (ako je imaju na izlazu). Dok se to desava, prtljag treba da se isprazni iz dolazeceg aviona i sortira, da se brzo pronadju torbe i prioritetno prebace na drugi avion.

Ja nisam stizao na konekcije od 1:30h izmedju dva leta, ali desilo mi se i da me ceka vozilo da me pretovari direktno u drugi avion bez ikakve provere.

THY nije hteo da mi proda kartu sa 50 minuta konekcijom u Istanbulu (sad vec starom).

Ne znam da li si (dobro) pročitao šta sam napisao. SVAKI aerodrom ZASEBNO definiše ovo vreme. Ne odokativnom metodom, nego planski. O svakom koraku se vodi računa - od projektovanja samog aerodroma, procesa unutar aerodroma (npr. dodatno ljudstvo u određenim terminima, kako postpati u vanrednim situacijama, kako su informacioni sistemi definisani, pozicioniranje (parkiranje) samih aviona, talasi letenja, itd, itd.)

Aerodrom u Beču je uspeo da to svede za Star Alliance letove (a oni svi koriste isti terminal) na 25 minuta. Procenili su transfer može da se ostvari u roku od 25 minuta. (Ja lično sam u Beču uspeo i za mnogo manje vremena). Neki aerodromi to iz različitih razloga ne mogu. Neki iz objektivnih - npr. ogromni mega-hubovi kao što je gore pomenuti Istambul. Ne znam koje minimum vreme konekcije je imao Istambul - verovatno duže od tih 50 minuta, i zato ti nisu prodali kartu. Naravno, uvek može da se desi da avion zakasni, i da ne stigneš na let, ali aviokompanija preuzima obavezu da brine o tebi - jer su ti prodali kartu za koju su smatrali da može da se realizuje.

Zašto sam se uhvatio za Beč i za tih 25 minuta - jer je neko rekao da 30 minuta ako kasni avion nije nešto. Možda njemu nije, ali u drugim, naprednijim zemljama, to itekako znači i utiče na ceo sistem.
 
Sat vremena je ok, ja sam imao presedanja od 45 min u FRA, MUC, 50 min u FCO itd itd. Prtljag je najmanji problem jer je oznacen da je za transfer i verujem da ga poslednjeg ubacuju u prvi avion.
Meni se samo jednom desilo da se zagubio prtljag na 10 letova za Ameriku i to jer sam pri ukrcavanju odustao dobrovoljno od leta za nadoknadu i sledeci let za manje od sat vremena pa nisu uspeli da prebace kofere.
 
Razumeo sam dobro sta si napisao i izrazio sumnju u procenat uspeha takvih transfera. U svakom slucaju, izracunali su da im se to isplati da rade.

U mnogim naprednijim zemljama sam kasnio vise od 30 minuta. Zapravo, kasnjenje od 30 minuta vise utice na ASL sa 20 aviona u floti nego ne AUA sa 80.

Kad letim sa kratkom konekcijom, kofer mi vise puta ne stigne nego sto stigne. THY, UAE, DLH. ASL mi nikad nije izgubila kofer.
 
Kofer prevozi kompanija i njima ga poveravam na cuvanje. Koga su oni platili da to utovara/istovara/prebacuje mene ne zanima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647436#p647436:2kq4kh0e je napisao(la):
loyola » Ned Avg 11, 2019 12:22 am[/url]":2kq4kh0e]To je smesno sto pricas zaista...
Zaista je smesno...

IATA General Conditions of Carriage:
Checked Baggage
Upon delivery to us of your Baggage to be checked, Carrier shall take
custody thereof and issue a Baggage Identification Tag for each piece
of Checked Baggage.

Kupovinom karte ja sklapam ugovor sa prevoznikom (aviokompanijom) i prema tom ugovoru prevoznik (aviokompanija) prihvata moj prtljag. Ako se nesto desi sa prtljagom, ja prema tom ugovoru stupam u kontakt sa prevoznikom (aviokompanijom). Ne sklapam nikakav ugovor sa aerodromom.
 
Ma super sto si to citirao, kompanija jeste odgovorna za prtljag sto se tice ostecenja ili gubitka ali ga ona ne ubacuje u avion ili istovara i transportuje preko aerodroma.
 
Ako letiš bliskoistočnim kompanijama između aviokompanije i matičnog aerodroma se može staviti znak jednakosti. Ali kod njih je najmanja šansa da izgubiše prtljag. A ko leti ka Amerikama bolje mu je da koristi Air France ili Swiss.

Mnogi kod nas da bi uštedeli rade nevezane letove, letove gde na konekciji menjaš sve pa moraš da izađem iz tranzitne zone, pokupi prtljag i opet ga prijaviti na let sa drugom kompanijom. Ili letove sa dva ili tri presedanja. A to povlači mnoge rizike. Recimo ko ide Air Serbiom za Madrid pa Iberiom negde na Karibe. I kad u tom slučaju Air Serbia zakasni i izgubiše konekciju propada sve a nemaš nikakva prava na naknadu ili besplatnu pa ni jeftinu promenu karte
 
12. avgust
Podebljani - kasne duže od 15 minuta
Podvučeni - kasne preko 60 minuta


Larnaca JU 506 00:05 Air Serbia C5 Odleteo 01:15
Tel Aviv JU 816 00:10 Air Serbia C3 Odleteo 02:26

Thessaloniki JU 526 00:20 Air Serbia A4a Odleteo 00:25
Skopje JU 166 00:25 Air Serbia C7 Odleteo 01:18
Tirana JU 216 00:25 Air Serbia A4b Odleteo 01:19
Athens JU 516 00:30 Air Serbia C4 Odleteo 01:31
Kos JU 9152 04:55 Air Serbia C6 Odleteo 07:10

Kos JU 9152D 04:55 Air Serbia C1 Preusmeren 04:57
Antalya JU 9706 05:20 Air Serbia C6 Odleteo 05:28
Dusseldorf JU 320 06:35 Air Serbia C5 Odleteo 08:08
Stockholm Arlanda JU 410 06:35 Air Serbia A1 Odleteo 06:56

Helsinki-Vantaa JU 420 06:35 Air Serbia A4a Odleteo 06:50
Moscow Sheremetyevo JU 650 06:35 Air Serbia C2 Odleteo 06:46
Paris CDG JU 310 06:40 Air Serbia A4 Odleteo 07:35
Amsterdam JU 360 06:40 Air Serbia A7 Odleteo 07:12
Brussels JU 300 06:45 Air Serbia A6 Odleteo 07:31
Prague JU 610 06:50 Air Serbia A4b Odleteo 07:20
Vienna JU 600 06:55 Air Serbia C7 Odleteo 07:39
Venice - Marco Polo JU 560 07:05 Air Serbia A8 Odleteo 07:29
Podgorica JU 170 07:10 Air Serbia A9 Odleteo 07:41
Milan Malpensa JU 540 07:10 Air Serbia A2 Odleteo 07:27

Zurich JU 370 07:20 Air Serbia C1 Odleteo 07:43
Ljubljana JU 190 07:35 Air Serbia A4a Odleteo 07:51
New York JFK JU 500 07:50 Air Serbia C3 Odleteo 08:13

Cephalonia JU 9344 07:50 Air Serbia C2 Odleteo 07:56
Tivat JU 180 10:10 Air Serbia A4b Odleteo 11:04
London Heathrow JU 380 10:25 Air Serbia C2 Odleteo 11:08
Copenhagen Kastrup JU 9060 10:30 Air Serbia A2 Odleteo 13:24
Antalya JU 9200 11:10 Air Serbia A7 Odleteo 12:30

Antalya JU 9100 11:30 Air Serbia C1 Odleteo 11:40
Antalya JU 9126 12:00 Air Serbia A8 Odleteo 12:40
Zurich JU 372 12:40 Air Serbia C1 Odleteo 14:57
Bucharest JU 642 12:45 Air Serbia A4a Odleteo 13:19
Sofia JU 122 13:20 Air Serbia C7 Odleteo 13:50
Dubrovnik JU 142 13:20 Air Serbia A8 Odleteo 13:54
Athens JU 512 13:20 Air Serbia A1 Odleteo 14:09

Thessaloniki JU 522 13:20 Air Serbia C6 Odleteo 13:33
Split JU 152 13:35 Air Serbia C4 Odleteo 14:07
Tivat JU 182 13:40 Air Serbia C2 Odleteo 14:01
Pula JU 224 13:40 Air Serbia A4b Odleteo 13:56
Podgorica JU 172 13:45 Air Serbia C5 Odleteo 14:12
Sarajevo JU 112 13:50 Air Serbia A9 Odleteo 14:43
London Heathrow JU 388 16:15 Air Serbia C2 Odleteo 16:47
Tivat JU 184 17:00 Air Serbia A4a Odleteo 17:45
Madrid Barajas JU 574 17:00 Air Serbia A2 Odleteo 17:30
Paris CDG JU 314 17:05 Air Serbia C4 Odleteo 17:28
Frankfurt JU 334 17:30 Air Serbia C6 Odleteo 18:00
Corfu JU 9740 17:40 Air Serbia A4 Odleteo 18:17
Amsterdam JU 364 17:50 Air Serbia C3 Odleteo 18:37

Tivat JU 188 18:00 Air Serbia A4b Odleteo 18:12
Hamburg JU 394 18:00 Air Serbia C7 Odleteo 19:20
Copenhagen Kastrup JU 404 18:00 Air Serbia C5 Odleteo 18:52

Catania JU 9160 18:00 Air Serbia A7 Odleteo 18:04
Berlin Tegel JU 354 18:05 Air Serbia A3 Odleteo 19:15
Zurich JU 374 18:05 Air Serbia A1 Odleteo 19:43
Rome Fiumicino JU 534 18:05 Air Serbia A8 Odleteo 20:12

Ljubljana JU 194 18:20 Air Serbia A10 Odleteo 18:33
Stuttgart JU 344 18:20 Air Serbia C1 Odleteo 18:40
Zagreb JU 234 18:30 Air Serbia A4b Odleteo 21:10
Vienna JU 604 18:30 Air Serbia A4a Odleteo 18:57
Podgorica JU 174 20:15 Air Serbia A4a Odleteo 21:20
Moscow Sheremetyevo JU 656 23:45 Air Serbia C4 Odleteo 00:22
Beirut JU 826 23:45 Air Serbia C2 Odleteo 02:30
 
Možda je neko već pitao, ali kako uspeju da kasne u prvim jutarnjim polascima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648136#p648136:ibwbz32u je napisao(la):
milaki990 » Uto Avg 13, 2019 9:48 am[/url]":ibwbz32u]Možda je neko već pitao, ali kako uspeju da kasne u prvim jutarnjim polascima?
dosta aviona leti nocnu cetvrtu rotaciju i samim tim ukoliko oni kasne u dolasku kasni i prvi jutarnji let. primeri su larnaca, bejrut i krasnodar koji po redu letenja treba da polete oko ponoci, a da slete u bg oko 6 ujutru, tako da ako oni zakasne automatski kasne i sledeci letovi na kojima su ti avioni angazovani. krug bez povratka sa ovoliko opterecenom flotom
 
Bas me zanima da li se leti za krasnodar. Ta mi linija deluje nepotrebno. Kao i za helsinki
 
Vrh