=nikola= » Sat Aug 10, 2019 9:27 pm[/url]":1f48rsy7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647367#p647367:1f48rsy7 je napisao(la):
VeniVidiVici » Sub Avg 10, 2019 8:48 pm[/url]":1f48rsy7]Minimalno vreme konekcije (na engleskom Minimum connecting time) je vreme koje je aerodrom smatra (procenjuje) da je dovoljno za transfer sa jednog leta na drugi. Ukoliko prethodni let ne kasni, za navedeno vreme, putnik je u mogućnosti da obavi sve neophodne radnje i stigne na naredni let (uključujući i prtljag tog istog putnika). Avio-kompanije ne može da prodaje kartu koja ima konekciju ispod ove propisane.
Npr. ako prvi let stiže u 10:00, putnik može da uhvati let koji poleće u 10:25 (primer Beča, gde je minimalno vreme konekcije, za Star Alliance kompanije, tih 25 minuta). To zavisi od veličine aerodroma, (pametnog) projektovanja istog aerodroma, optimizovanih procesa, itd.
Ja ne vidim kako ovo moze da se rutinski i redovno ostvari u praksi: Hajde da pretpostavim da u sistemu imaju oznaceno da stize transferni putnik i da ce ostaviti izlaz otvoren do poslednjeg minuta. Od In-block vremena treba bar jos desetak minuta da se montira avio most, otvore vrata, krene iskrcavanje, pa onda sigurnosna provera na ulasku u prostor za odlaske jos bar 5 minuta, pa dok se ode do izlaza 5 minuta, eventualno jos jedna sigurnosna provera (ako je imaju na izlazu). Dok se to desava, prtljag treba da se isprazni iz dolazeceg aviona i sortira, da se brzo pronadju torbe i prioritetno prebace na drugi avion.
Ja nisam stizao na konekcije od 1:30h izmedju dva leta, ali desilo mi se i da me ceka vozilo da me pretovari direktno u drugi avion bez ikakve provere.
THY nije hteo da mi proda kartu sa 50 minuta konekcijom u Istanbulu (sad vec starom).