Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637961#p637961:1ddensub je napisao(la):
Пантограф » Сре Јул 10, 2019 5:40 pm[/url]":1ddensub]
Можда није прошло довољно времена да се оцени да ли је дефект заиста отклоњен?

Управо то јер су почетком ове године смањили број авиона а повећали производњу за резервне делове. Ако је са новим мотором, онда је то овај један Тајландски...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638004#p638004:1ddensub je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Јул 10, 2019 8:10 pm[/url]":1ddensub]
главни проблем је био што они нису достављали резервне делове клијентима. не треба они да напуне своје магацине резервним деловима, него магацине њихови клијената.

Па како да пуниш кад их немаш. Клијенти ће сами решавати шта ће држати код себе, а Руси морају да реше како да сваки део доставе у рекордно кратком року а не да кад се поквари, да паркираш авион па чешкаш да ти направе и доставе.
 
и када су имали довољно резервних делова, клијентима су слали тек на захтев, а не аутоматски, као што раде нормални произвођачи. ваљда да им неко не открије државну тајну, јбм ли га. руска параноја је слична српској
 
Пантограф":wr2uxrny je napisao(la):
Превелики је.

Мимо тога, ја помало и сумњам да ће од МАХ-а бити ишта. Лично, и кад отклоне све багове које су им урадили програмери од 9$ на сат, гледао бих да на сваки начин избегнем лет тим авионом, јер, то је толико сулуда концепција, да у мени осећај сигурности не може да изазове.

Верујем, тј. надам се да нас има довољно који слично размишљамо не бисмо ли им осујетили тај дебилизам - у супротном, бојим се да ће нас корпорације све заједно појести као комплет лепињу.
Nije prevelik, uskoro u penziju odlazi baš 737, a imamo u floti i Airbus a320/319 koji je slične veličine...
Ne mora biti MAX, npr 737-700 ili 800 lete bez problema.
Verujem da se može dobiti dobar popust, jer Boeing već 2 meseca nije imao narudžbina... S obzirom da već imamo pilote i mehaničare koji su radili na 737, smanjili bi i troškove obuke.

Boeing max i Airbus neo serija su apsolutno iste koncepcije, nema bitnih razlika među njima (ako izuzmemo softer koji je Boeing zeznuo)...
 
Veći je od regionalnih mlaznjaka, na to sam mislio.

Dočim kod većih, ja bih se držao Airbusa.
 
BEG - INI
32min :)


49a1cb19f439d33ccee3f654e722ac6e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
сви нишки летови су 1ххх, по истом систему као београдски, на 11 су регионални, 15 Италија, 13 Немачка (осим Хана, он је 1236/7), Будимпешта је 1626/7, 1416/7 Гетеборг (Стокхолм је 410/1 из Београда) и Салцбург је 1608/9 (Беч је 600/1 и 604/5)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639344#p639344:1nw4nra2 je napisao(la):
Прле » 15 Jul 2019 05:54 pm[/url]":1nw4nra2]LOT после њега процветао
Daj Bože...
 
Mislim da je ovo krenuo za Niš zbog prvog leta odatle. Ali realno, mogli su da urade neku promociju da ne leti prazan za Niš :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639395#p639395:3d5yx9nr je napisao(la):
Nikola '93 » 15 Јул 2019, 21:50[/url]":3d5yx9nr]To otvorena linija za Nis ili je isao prazan?

празан, тзв. ferry лет. има овде слика са дочека и испраћаја лета за Нирнберг

ево пар (мени) интересантних слика

1280x0_VAK-1648.jpg


1280x0_VAK-1668.jpg


1280x0_VAK-1687.jpg
 
Posle YU-ANK danas se vratio i YU-AND sa probnim letom (bio je van saobraćaja od 16.09.2018!!!) Uz YU-ANI, to je treći B737 u floti ove letnje sezone..
 
Nije to logika ErSrbije nego logika svih aviokompanija. Na cenu utice ponuda/potraznja, pa ako se ekonomi uglavnom rasprodao cena ide gore.

Ako letis poslom, sve firme imaju politiku da vecina zaposlenih leti ekonomskom klasu osim ako nisi na nekoj visoj poziciji, a iole vecoj firmi ces tesko objasniti ajde-mi-kupite-biznis-jer-je-jeftiniji, vec se po automatizmu kupuje ekonomska, jer je to politika firme.

https://onemileatatime.com/why-is-busin ... n-economy/

"Keep in mind there are some other factors at play as well. For example, a lot of business travelers can only book economy on certain flights, so it could very well be that they have to book economy even when it’s more expensive than first or business class. "
 
Ovo je još i dobro. Sećam se da su devedesetih za pet letova u ekonomskoj davali besplatan let u biznis...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642663#p642663:2wy9hmmc je napisao(la):
lanmibg » 26 Јул 2019, 15:14[/url]":2wy9hmmc]Logika Er Srbije

то ти је логика авио бизниса. Стрејнџлав је све објаснио, да не понављам. ево само један видео који то објашњава

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=72hlr-E7KA0[/youtube]
 
Mozda im je i greska jer je se pojavljuje samo na tom letu i jednom nedeljno tipa. Ali nista sporno, ja sam kupio prosle nedelje kod Lufthanse Sarlot Split premium economy za 1000$ a ekonomska je 1300$, dok regularno ta premium economy nije ispod 2000$ i nesto.
 
koja je razlika u usluzi između premium economy i obične ekonomske u tom konkretnom slučaju? Bolja hrana, veći ekran, veći opseg obaranja sedišta, popust na lounge?
 
Sve to navedeno, i prtljag dodatni, mislim da je 2x23kg kod Lufthanse.
 
ако некога занима како компаније одлучују где да лете

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=E3jfvncofiA[/youtube]

да се не питате зашто Ер Србија лети за ХХХХ, а не лети за ХХХХ. иначе, најбоље је да отворите снимак у ЈуТјубу, јер имате у опису линкове ка изворима, па можете да прочитате детаљније
 
Vrh