Šta je novo?

Air Serbia

Pre neki dan sam leteo od JFK do BEG sa AirSerbiom. YU ARA je razvaljena unutra, ja sam jos platio za sebe i zenu da biramo sedista, i uzeli 27a i 27c, i oba sedista su razvaljena, tj ne mogu da ostanuu uspravnom polozaju nego se spusta odmah do najnize pozicije. Takvih bar ima 7-8 jer znam da su se ljudi bunili, pogotovo kad prodje retardirana stjuardesa za poletanje-sletanje i opominje ljude da podignu sedista iako je obavestena da sedista stalno padaju.

Evo dva glavna jela, od ta dva se jedno bira, a za dorucak sedvic. Jutros sam se vratio za NY Aeroflotom, oni objasnjavaju sta je hrana kolicinski, dva ful obroka za veceru i dorucak.







 
Stize i CRJ - 900 vec leti pod sifrom Er Srbije ASL od sutra i on u saobracaju.
 
Nadam se da je taj YU APK dobijen za dzabe tj jako povoljno ukoliko je to avion koji leti za LHR da im sacuva guzicu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619603#p619603:ko5otgn3 je napisao(la):
Пантограф » Уто Апр 30, 2019 2:11 pm[/url]":ko5otgn3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619521#p619521:ko5otgn3 je napisao(la):
direktor » 29 Apr 2019 11:57 pm[/url]":ko5otgn3]Let za cirih u cetvrtak 25.04.19 kasnio 3 h putnici siznuli na radnicu air srb imaki da je pojedu na ulazu u gejt ...

Ти исти би се у Цириху арогантној Швајцаркињи смешкали и били захвални што не касне 4 сата.
Нагледао сам се тога и помало (мало више) ми је мука од менталитета нашег човека.

Уф, овде си у праву. Та манијакална потреба да се опљује свој, аутошовинизам својствен само нама.

Него, живо ме занима прича са Краљевом...ко ће летети?
 
Хоће ли и ЕС летети (осим за камере и пресецање врпце) ове године? Да ли је реално?
 
не верујем да ће летови бити пре јесени, док се најави лет, пусте карте у продају итд.

ево слика из Хелсинкија

5.jpg


10.jpg
 
Ja ne znam da li je ova poslednja ekspanzija i poslednji trzaj, ne izgleda mi da je 30% svih linija odrzivo, kad krene rezanje na jesen...
 
мислим да су одрживе, уз добар ред летења и конкурентне цене све може. и одговарајуће авионе
 
пар интересантних чињеница:
- Ер Србија је својевремено дала дозволу да Мицубиши обоји свој авион у њене боје за потребе презентације
- Ер Србија је по други пут изнајмила ЦРЈ900
- Мицубиши је променио брендинг свог авиона, више није МРЈ, већ SpaceJet
- 25. јуна је Бомбардије (произвођач ЦРЈ900) продао целокупан производни програм ЦРЈ авиона Мицубишију за 550 милиона $

закључите даље сами
 
Daj bože da kupe, takav avion im najviše i treba.

Nego, kad pogleda čovek, 550 mil $ za čitav program aviona stvarno nije mnogo. Tačno smo mogli da ga kupimo za Utvu:)
 
Dao bih i ja Air Serbia-ji :) dozvolu da moj Micubiši oboji u svoje boje, ako će moći da leti posle toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634392#p634392:1nyd7sid je napisao(la):
tragac » 28 Јун 2019, 11:07[/url]":1nyd7sid]U toj klasi turbopropi su bolja opcija osim ako nismo emirat u kome gde zabodeš kramp šiklja nafta. A nismo.

SpaceJet се продаје у варијанти 81 до 92 места (SpaceJet M90), турбопропи не постоје у тој варијанти. била је варијанта МРЈ70 (69 до 80 места), али колико сам нашао, одустали су од ње и фокус им је на М100 (76 до 84 места) само за америчко тржиште. а М90 је у глобалној понуди
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634392#p634392:23rldwje je napisao(la):
tragac » 28 Jun 2019 10:07 am[/url]":23rldwje]U toj klasi turbopropi su bolja opcija osim ako nismo emirat u kome gde zabodeš kramp šiklja nafta. A nismo.

Боља су опција до Сарајбосне и Лајбаха, али до Хамбурга, Осла или Даблина богме нису.

Ерсрбијанце је већ потукао ЛОТ на линији за Варшаву, уз помоћ Ембраера.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634378#p634378:2mx8erdn je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jun 28, 2019 10:54 am[/url]":2mx8erdn]пар интересантних чињеница:
- Ер Србија је својевремено дала дозволу да Мицубиши обоји свој авион у њене боје за потребе презентације
- Ер Србија је по други пут изнајмила ЦРЈ900
- Мицубиши је променио брендинг свог авиона, више није МРЈ, већ SpaceJet
- 25. јуна је Бомбардије (произвођач ЦРЈ900) продао целокупан производни програм ЦРЈ авиона Мицубишију за 550 милиона $

закључите даље сами
Izjava Vučića od prije neki dan da ga čeka delegacija Mitsubishi i da vode pregovore godinu dana!?
proizvodnja SpaceJet u Srbiji!?
 
Do Hamburga i tih daljih mesta ako ne mogu da pristojno napune A319 onda ne treba tamo ni da lete. Ai koliko znam "regional jetovi" ne troše manje goriva u odnosu na A319/320 proporcionalno broju sedišta, već je ušteda mnogo manja, tako kažu inženjeri u tom poslu.

Isto važi i za Sarajbosnu, Lajbah, Agram, Shkupi i sl. distance u sezoni. Tada turbopropi da rade dodatne letove, a van sezone sve letove. R-jetovi: eventualno Suhoj jer je osetno jeftiniji, ili Ukrajinac, mada njega retko ko uopšte i ima. Dobro je što je JU tako oprezno ove godine ušla u svet regional jetova takoda će kroz wet lease vide dal se uopšte negde uklapaju u njihovu mrežu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634439#p634439:17iy6i75 je napisao(la):
tragac » 28 Jun 2019 11:40 am[/url]":17iy6i75]Do Hamburga i tih daljih mesta ako ne mogu da pristojno napune A319 onda ne treba tamo ni da lete.

A, nije baš tako. Sigurno je poprilično destinacija u Evropi na koje možeš da letiš sa avionom sa 90 mesta, a ne možeš sa onim sa 140. Da ne govorimo o dodatnim frekvencijama. Naravno da je veći avion isplativiji kad možeš da ga napuniš, ali kad ne možeš a nemaš manji - onda tvoje putnike prevozi konkurencija.

Dakle, da LOT nije imao Embraera, iz Beograda za Varšavu bi se letelo kao i ranije, preko Beča i Minhena. Kad dovoljno razviju posao, poslaće... 737MAX (o, ne!).
 
Vrh