Šta je novo?

Air Serbia

Sto ti da zavrsis u Padinjaku? Ovaj lopov je za Padinjak, sto vise krade vise i napreduje! Zato sto je "naPrdan" :bash:
 
Падињак је место на Беобилду где заврше бановани корисници. а ја често плешем на граници, па да не претерам
 
Koliko to laze bahato i bezobrazno se ponasa, ajde da ima par glavesina takvih, nego su im svi takvi. Gde ce bezati kada padnu me zanima samo. U onom BiA avionu nema mnogo mesta...
 
Svesni su oni toga, kad od takvih cujes kako oni nisu imali izbora, kako im je naredjeno, kako ne bi oni ali nisu smeli...znaces da je kraj blizu. A da ovaj narod jednom bude pametan pa ne dozvoli istim tim ljudima da promene stranu i ponovo se okace na vlast!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
или изаберу вампире који су већ сисали крв. али, пошто су ово Срби, заборави на то
 
Da li neko zna šta će se desiti sa YU-ARA (Airbus 330-200), koji Air Serbia iznajmljuje od Jet Airways-a? Naime, ova kompanija je na ivici propasti već duže vremena, ali sada joj preti potpuni kolaps. Trenutno ima samo 14 aviona, i danas je obustavila sve/većinu međunarodnih letova.

https://www.hindustantimes.com/india-ne ... PocoM.html
 
ништа. остаће у најму Ер Србије док не истекне уговор. тај авион конкретно је у власништву Џета, тако да ће Ер Србија њима плаћати најам док је год у њиховом власништву. ако тај авион заплене повериоци, онда ће вероватно њима Ер Србија плаћати закуп док не истекне уговор. Ер Србија свакако неће остати без тог авиона докле год траје уговор о најму
 
ко ће га знати. вероватно се спрема развод са Етихадом, па се тражи нови младожења за нашу младу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615781#p615781:2p4bfyil je napisao(la):
JohnnyLee » 11 Apr 2019 10:40 pm[/url]":2p4bfyil]ништа. остаће у најму Ер Србије док не истекне уговор. тај авион конкретно је у власништву Џета, тако да ће Ер Србија њима плаћати најам док је год у њиховом власништву. ако тај авион заплене повериоци, онда ће вероватно њима Ер Србија плаћати закуп док не истекне уговор. Ер Србија свакако неће остати без тог авиона докле год траје уговор о најму

Avion nije u vlasništvu Jet Airways-a. Njegov vlasnik je dablinska lizing kompanija Moorgate Limited, a Air Serbia je iznajmila taj avion od Etihad Airways-a kod koga je avion bio u dry lease aranžmanu. Verovatno je Etihad isto kao i Air Serbiji davao avion i Jet Airways-u. Ovo sve piše u ugovoru o zakupu aviona koji sam imao prilike da vidim u DCV-u po zakonu o dostupnosti informacijama od javnog značaja. NIsu mi dali da kopiram delove ugovora, već samo da ga prelistam.
 
Air Serbia uvodi novi, drugi dnevni, let za London Heathrow aerodrom od 28. aprila. JU388/JU389.

Reč je o slotovima koje je Etihad dobio nazad od (svoje još jedne propale investicije) Jet Airways-a. Ukoliko ne bi iskoristio ove slotove, Etihad bi ih izgubio (a vrede čitavo bogatstvo). Nadam se da ih je Air Serbia dobila besplatno ili za simboličnu nadoknadu. Ipak čine uslugu Etihad-u.
 
Imaš li možda izvor ove vesti? Ne vidim da su stavili u prodaju karte za dati period.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619149#p619149:18p9g4ih je napisao(la):
gishko » Sat Apr 27, 2019 12:07 am[/url]":18p9g4ih]Imaš li možda izvor ove vesti? Ne vidim da su stavili u prodaju karte za dati period.

Ima više nezvaničnih izvora na netu, a sada je i aviation blog preuzeo vest. Te slotove je Etihad inicijalno kupio od Jet Airways-a za 70 miliona dolara kao vid finansijske injekcije u tog avioprevoznika, 2013. godine. Zatim je te slotove iznajmio Jet Airways-u kako bi ovaj nastavio sa letovima za London.

Kako je Jet propao, Etihad je preuzeo nazad ove slotove. Po pravilima, ukoliko ih ne bi iskoristio, izgubio bi pravo na njih... a to niko ne želi. Etihad je morao pod hitno da učini nešto sa njima, i Air Serbia je tu dobrodošla. Air Serbia ČINI USLUGU Etihad-u.

Iz tog razloga se nadam da Air Serbia ništa ne plaća za ove slotove, kao i da će Etihad pokriti sve eventualne gubitke na ovoj liniji.
 
Pre nekoliko dana mi je stigao mail iz kojeg vidim da je i Air Serbia usvojila sistem da putnici mogu licitirati za upgrade u biznis klasu. Odnosno putnik ponudi online koliki iznos bi dao da sa već kupljenom ekonomskom kartom pređe u biznis klasu i ostavi podatke kreditne kartice, a aviokompanija ako prihvata ponudu naplatiće sa kartice i izdaće kartu za biznis klasu najkasnije 6 sati pre leta. Ovaj sistem je još pre dosta vremena u našem regionu usvojila Adria.

Sad još ne znam da li Air Serbia ovo čini za sve letove, ili samo za one za koje vidi da su prebukirani, pa kad ovo ne bi radili neko bi na kraju dobio besplatan upgrade u biznis klasu. Ne bi bilo loše ni da razmenimo iskustva za koje novce Air Serbia prihvata upgrade. Mada, ako imam Etihad Guest status pa se svejedno dobija prioritet i mogućnost ždranja u biznis salonu, mala je količina para koju bih bio spreman da doplatim za dodatan obrok i prostor tokom cirka sat ipo leta...

Inače što neko reče da let npr. za Brisel tandara poluprazan sa pedesetak putnika, svaka destinacija Air Serbie je priča za sebe. Tako je recimo Cirih dupke pun skoro cele celcate godine, pa makar leteo A320 triput dnevno (kao što uglavnom i leti). Tako da ima Air Serbia i takve zlatne koke, nije baš da nikom ništa ne može da proda...
 
Ovo postoji bar godinu i nesto dana, ja cu probati za maj da im ponudim tipa 300 evra vise za biznis klasu iz Njujorka al nema sanse da prihvate :D
 
stanislaw":3cy6ofdm je napisao(la):
Inače što neko reče da let npr. za Brisel tandara poluprazan sa pedesetak putnika, svaka destinacija Air Serbie je priča za sebe. Tako je recimo Cirih dupke pun skoro cele celcate godine, pa makar leteo A320 triput dnevno (kao što uglavnom i leti). Tako da ima Air Serbia i takve zlatne koke, nije baš da nikom ništa ne može da proda...
Ја сам писао за Брисел, а из свог искуства не бих рекао ни за Цирих да је пун. Летео сам прошлог понедељка увече из Цириха за Београд и попуњеност је била око 50%. Поред мене два празна седишта, до половине авиона је још и попуњено, али у другој половини тек свако треће-четврто место. У одласку (четири дана раније) попуњеност је била боља, 70–80%. Не летим редовно тако да ово није меродавно, али сам се прилично изненадио јер знам да је Цирих једна од јачих линија. Имам неколико пријатеља у Швајцарској, лете углавном Свисом и кажу да су авиони одлично попуњени.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619497#p619497:2c2a9eho je napisao(la):
Nikola NS » 29 Apr 2019 09:37 pm[/url]":2c2a9eho]
Ја сам писао за Брисел, а из свог искуства не бих рекао ни за Цирих да је пун. Летео сам прошлог понедељка увече из Цириха за Београд и попуњеност је била око 50%.

A ko bi pored tri leta dnevno baš ponedeljkom uveče leteo iz Ciriha za Beograd. Od poslovnih putnika iz Beograda koji dođu u nedelju/ponedeljak, mali je broj onih koji posao završe već do ponedeljka uveče. Poslovni putnici iz Ciriha će pre ići utorkom ujutro nego da se cimaju u ponedeljak veče pa da spavaju u Beogradu. Civili iz Ciriha uglavnom putuju uoči vikenda, civili iz Srbije ako dođu da ostanu preko nedelje verovatno će ostati do kraja nedelje... Jedino neki medicinski turista ako je zakazao kod beogradskog zubara baš u utorak, ima rezon da krene u ponedeljak popodne... Ostaju samo oni koji su dovoljno fleksibilni da baš pikiraju dan u nedelji kada ima najjeftinija karta...

Ukratko, ako je let ponedeljkom uveče iz Ciriha popunjen 50%, onda ne treba da te čudi da se tokom većeg dela nedelje traži karta više...
 
Let za cirih u cetvrtak 25.04.19 kasnio 3 h putnici siznuli na radnicu air srb imaki da je pojedu na ulazu u gejt ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619494#p619494:20gad8wx je napisao(la):
loyola » 29 Apr 2019 09:25 pm[/url]":20gad8wx]Ovo postoji bar godinu i nesto dana, ja cu probati za maj da im ponudim tipa 300 evra vise za biznis klasu iz Njujorka al nema sanse da prihvate :D

Nisam znao da licitacija za biznis klasu postoji tako dugo jer sam tek u poslednjih nedelju dana dobio mail od Air Serbie koji me na licitaciju poziva. Kažu da na kratkolinijskim letovima (kao npr. kod Adrie) upgrade za biznis klasu bez problema prođe i za 50 EUR.
Popunjenost aviona tu sigurno igra ulogu. Ako je ekonomska klasa puna baš do poslednjeg mesta a ako niko ne ponudi recimo preko 15EUR, ne vidim što ne bi dali mesto i za 15EUR, inače će na ukrcavanju morati nekome da daju za džabe (testiraću za nedelju dana baš!)

Naravno druga je priča let iz Njujorka, jer najverovatnije neće biti pun do poslednjeg mesta, pa onda nemaju ni razloga da pristaju na ponude manje od masnog trocifrenog iznosa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619521#p619521:12oov73t je napisao(la):
direktor » 29 Apr 2019 11:57 pm[/url]":12oov73t]Let za cirih u cetvrtak 25.04.19 kasnio 3 h putnici siznuli na radnicu air srb imaki da je pojedu na ulazu u gejt ...

Haha, pa baš taj let je mene vratio iz Ciriha za Beograd, a u povratku je kasnio nešto manje od sat vremena... Pilot se trudio da nadoknadjuje vreme, u povratku je pičio jedno 900km/h, odnosno preko krstareće brzine A320 zahvaljujući dobrom vetru u leđa... I još je izigravao turističkog vodiča putnicima, javljao se pet puta, te evo ga Bodensko jezero, te nadlećemo Insbruk, te svetla Minhena sa leve strane...

Uglavnom Air Serbia ima prilično širok asortiman pilota i kabinskih posada za zemlju veličine Srbije, dosta je to neujednačeno i nekako bez pravila čovek može da naleti i na maksimalnu ljubaznost i na totalni javašluk.

Mada smatram da su po primitivizmu, neotesanosti i ku***bolji radnici Aerodroma Beograd daleko, daleko gori od Air Serbie. Nešto je do nevaspitanja a deo je možda do idiotskih procedura aerodroma koje niti se usklađuju sa nabavkom nove opreme, niti se išta menjaju otkako je Vinci preuzeo aerodrom.

Istini za volju, ima možda i toga što otkako sam postao Etihad Platinum ovi iz Air Serbie su naučili da mi se sklanjaju s puta, a radnik aerodroma će nastaviti da mi se obraća sa "alo" pa sve i da sam Tito lično...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619521#p619521:2ima7k3u je napisao(la):
direktor » 29 Apr 2019 11:57 pm[/url]":2ima7k3u]Let za cirih u cetvrtak 25.04.19 kasnio 3 h putnici siznuli na radnicu air srb imaki da je pojedu na ulazu u gejt ...

Ти исти би се у Цириху арогантној Швајцаркињи смешкали и били захвални што не касне 4 сата.
Нагледао сам се тога и помало (мало више) ми је мука од менталитета нашег човека.
 
Vrh