Šta je novo?

Air Serbia

Каква греота што није ни једна десетка сачувана за музеј.
 
у време када су 9 и 10 повучене из употребе и продате у старо гвожђе (2005. године), ЈАТ-у су биле хитно потребне паре. тада музеј није ни био у разматрању
 
Leteo sam nedavno na liniji Pariz - Beograd. Kabinsko osoblje neljubazno, nit hvala nit izvolite, o osmehu da ne govorim. Naj neprijatnije iznenađenje je bilo što u toaletu nema toalet papira! Nemoguće je da papira nestane za pola sata, pa i za ceo taj kratak let, što dovodi do zaključka da osoblje u opšte nije proverilo stanje kabine po dolasku iz Beograda. Kapetan je nešto promrmljao toliko brzo da su ljudi počeli da se smeju i da ga ismejavaju. Celokupno iskustvo jedna velika 0 na žalost. Nacionalna avio kompanija, prvi susret sa zemljom Srbijom, veliko razočarenje. :blah:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607125#p607125:3pqmzpkm je napisao(la):
JohnnyLee » Sub Mar 09, 2019 1:56 am[/url]":3pqmzpkm]ЈАТ-ова флота 1988. године



(извор је исти као и увек, EX-YU aviation и њихова ФБ страна)
file.php


Ух... какво је то златно време било. Ови сада не би били способни ни те старе авионе да оперу. Кад се само сетим прича старијих колега везаних за прва путовања за Сингапур (набавка електронике) и поноса који су имали кад год би се повела прича о ЈАТ-у и ондашњој конкуренцији. А сада,.... само коктели од спиновања и јада.
 
никакав ударац то неће бити, јер велике компаније које имају Максове имају довољно авиона да покрију своје операције. више је то ударац на Боинга као произвођача
 
да допуним претходни пост. наиме, није ово први пут Боингу да им се авини сруше из истог, тј. сличног разлога (барем први налази говоре да има подударања између ове, и Лајонове несреће од пре пет месеци). већ се почетком 90их десило слично, тј. две авионске несреће у САД 1991. и 1994. када су се авиони срушили због проблема са кормилом. имате на Википедији детаљнији чланак о томе, тако да нећу пуно да дужим. исто је и серија Air Crash Investigations обрадила ту тему у 4. сезони, 5. епизода Hidden Danger

а да, прва трећина Око магазина покрива несрећу

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4UCutXQ2Tew[/youtube]

и стручњак за све се појављује, али његове тврдње су небитне
 
Šomi Kićbr?
Strogo laički: kako su smeli da puste avion u opticaj, a da ne testiraju softver do kraja, ili barem da ne obuče pilote do kraja?
 
да, тај. није обука пилота Боингова обавеза, већ обавеза авиокомпаније. обавеза Боинга је била да достави авиокомпанијама комплетна "упуства за употребу" авиона, што изледа нису урадили
 
Ozbiljnije kompanije su se već nameračile da im skinu kožu s leđa.
Ali džabe kada imaš iza sebe najmoćniju administraciju na svetu.
Ne znam da li znaš za detalj: "Prva petoletka" je pravila pojedine delove za "Boing" od vremena SFRJ, pa čak i pod sankcijama, sve do 2000ih.
Jedan je od retkih sistema te vrste, koji nije bombardovan 1999. Navodno je "Boing" veoma jako lobirao kod Klintonove administracije da ne bude cilj.
 
да, знам да је ППТ радила за Боинг и МекДонел-Даглас. зато смо и куповали њихове авионе
 
у Сплиту, 1989

SPU19902.png


и 2014

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BAgJr1pJmQI[/youtube]

и 2015

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hDTAmL8P4lA[/youtube]

иначе, ове године ће Сплит имати 6 недељних летова, и то све са А319
 
Naredne, 1990. godine, u 737 kao u donjem levom ćošku na slici prvoj odozgo, ja prestajah od Dubrovnika do Beograda kao u tramvaju...:)
I još 20-ak putnika.
 
У четвртак на лету Београд – Брисел око 50 путника, у недељу на лету Брисел - Београд око 30 путника. На оба лета Ербас А319 са 144 места. Ако им је иначе оваква попуњеност, није ни чудо што су стално у минусу.
 
Moram priznati da nikad nisam leteo AirSerbia-om a posle ovoga sam siguran da nikada i necu.

Gledam ovih dana da bukiram let za Italiju, multicity, bg-venecija, rim-bg, honeymoon putovanje, i pretrazim preko skyscanner-a najbolje karte. Naravno najkraca i "najjeftinija " opcija je ariserbia za oko 290$au. Rekoh ajde da bukiram kad ne lezi vraze...prtljag nije ukljucen u cenu. I tu se sokiram doplatom za prtljag, 4700rsd za 1 torbu od 23kg za 1 let!!!! 40e po torbi wtf???? Pa ovoliko ne deru ni najgori lowcost-eri i to kad se pojavis sa torbom na aerodromu bez rezervacije prtljaga!!! Pomislih da nije do skyscanner-a te odem direktno na airserbia sajt, kad ono isto. Rekoh, e necete me videti sa takvim dripackim forama.
Plan B, Alitalia, bg-rim, venecija-rim, rim-bg za 287$au za sve prtljagom!!Bukirano!! Uhvaticu frecciarossa od rima do venecije. Steta samo sto alitalia ne leti iz Venecije za Bg al nema veze. Ovi nasi dripci nek se cesu sto nema putnika.....
 
Proveri ti za svaki slucaj da l ti je AlItalija ukljucila prtljag...
 
Кад се вратиш са ханимуна (могло је и свадбено путовање, разумели би смо) јави се и кажи како си прошао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610307#p610307:3q0vvydx je napisao(la):
Nikola NS » 20 Мар 2019, 22:22[/url]":3q0vvydx]У четвртак на лету Београд – Брисел око 50 путника, у недељу на лету Брисел - Београд око 30 путника. На оба лета Ербас А319 са 144 места. Ако им је иначе оваква попуњеност, није ни чудо што су стално у минусу.


Брисел је увек био слабо попуњен. зато и Ер Србији хитно треба 5 авиона капацитета 70-100 седишта
 
Нормално. И екстремно глупи људи би досад већ схватили. Штавише, то треба да им буде најзаступљенији модел у флоти. Тако би из Београда могли да покрију нпр. сваки немачки аеродром (Визер је пропао у Нирнбергу са А320, али за авион са 80 места сигурно има простора и пет пута недељно), целу Скандинавију и то фреквентно, и још гомилу дестинација. Затим, да успоставе одрживу мрежу летова из Ниша итд.

Веће авионе, осим на неколико линија (све их је мање, и биће их мање како јача конкуренција), могу да доведу до иоле прихватљивог нивоа попуњености само транзитним путницима, а то се мање исплати.
 
Vrh