Šta je novo?

Air Serbia

са сајта Ер Србије

Obaveštavamo Vas da će se, usled planiranog održavanja aviona erbas A330 kojim Er Srbija saobraća između Beograda i Njujorka, između 30. septembra i 13. oktobra, putovanja na ovoj liniji obavljati samo putem naših kod-šer partnera.

 
Jel se zna ko im je kod-ser partner nakon sto je AirBerlin propao?

Capture.jpg
 
Hvala Jonny Lee.

Moze li nova Kineska linija da nadomesti pad putnika na ANT koji ce biti u oktobru zbog ovih 13dana pauze leta BG-NY?
 
наравно да не

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482635#p482635:7tm1zw8e je napisao(la):
dr strangelove » 04 Окт 2017, 22:47[/url]":7tm1zw8e]Jel se zna ko im je kod-ser partner nakon sto je AirBerlin propao?

Ер Франс, КЛМ, ЛОТ, Алиталија, Аерофлот
 
Još jednom daju za pravo onima koji misle da su alijanse stvar prošlosti i da budućnost leži u tzv. "joint venture"-ima
 
ја сам одувек био за то да ЈАТ, тј. Ер Србија, уђе у Скај тим, јер са њима има највећу сарадњу, и просто је логично да буде њихов члан. да не кажем да мало разводњи доминацију Стара у региону
 
Слажемо се. Да нас не покори Луфтхаза ко ономад Луфтвафе.
 
и 28. октобра се завршава прича звана Ер Берлин. истовремено, завршава се и сарадња између њих и Ер Србије. док је споразум био на снази, Ер Србија је имала кодове ка следећим градовима (болдовани су градове где Ер Србија лети и директно):

Аликанте, Берлин, Билунд, Болоња, Бостон, Келн, Чикаго, Копенхаген, Дрезден, Фиренца, Фаро, Франкфурт, Форт Мајерс, Фуншал, Гетеборг, Хановер, Хамбург, Хелсинки, Инсбрук, Карлсруе, Краков, ЛА, Малага, Минхен, Мајами, Њујорк, Нирнберг, Осло, Палма де Мајорка, Рејкјавик, Сарбрикен, Салцбург, Сан Франциско, Стокхолм, Штутгарт, Тенерифе, Венеција, Беч и Варшава

Америку и Канаду лако може да покрије преко Париза и Амстердама, већ има сарадњу са Ер Франсом и КЛМ-ом, само треба да је прошире. од европских дестинација са ове листе, мислим да мора да тражи нове партнере, где опет на сцену ступа поменути двојац, уз проширење код-шер споразума са ЛОТ-ом и Никијем, јер Ники добро послује и није у банкроту, нити је пред стечајем

иначе, Ер Србија има највећи удео у капацитету ка Немачкој (45%), затим Луфтика са 34% и Виз са 21%

а, у Персијском заливу дувају неки нови ветрови. наиме, Емирејтс је понудио Етихаду сарадњу, уз неко потенцијално спајање. ако би се нешто тако десило, то би био огроман тектонски поремећај у глобалном авиосаобраћају
 
Johnny, ako smem da nagađam: vrlo je moguće da će Etihat preuzeti Emirates, ali da će Air Serbia zaista pod šinjel Lufthanse.
 
ако дође то тога, неће Етихад Емирејтса, већ обрнуто. а искрено, волео бих да Ер Србија не иде под Луфтикин шињел, већ да тражи другог партнера у виду Ер Франс-КЛМ-а, ИАГ-а или неког трећег (ХНА?)
 
HNA bi bio dobar izbor.
Btw, kakav je tvoj stav, generalno, o alijansama? Imaju li budućnost, ili je zaista budućnost u nekim zajedničkim ulaganjima više kompanija u određene projekte?
 
јбм ли га. мислим да су алијансе добра ствар, и за путника и за компанију. оно што сам за ових 10так година, колико пратим дешавања у авио саобраћају, научио то је да је он врло, али врло непредвидив, што је јуче било, данас није, а сутра може опет да буде. оно шти је сигурно, то су преузимања и спајања, то је једноставно неминовност, велики ће да узимају мале и да их гасе/утапају, и то је то. друге нема. али заједничка улагања више компанија у неки пројекат, не, не верујем. ево, последњи пример ти је покушај Етихада и ТУИ-а да направе заједничку компанију, који је пропао пре почетка реализације. има добрих примера (SunExpress), али су они више изузетак него правило. чак и неки покушаји сарадње су пропадали, а били су готова прича (Рајан и Норвегиан, нпр.). зато је тешко нешто предвидети
 
Slažem se, a koliko vidim, ti i Purger po tom pitanju imate sličan stav.
Radi se o nekolicini tekstova, koji su se pojavili, tipa, u prethodne dve godine, koji nagoveštavaju da će alijanse u potpunosti nestati u roku od pet godina. Jedan od njih:
https://airwaysmag.com/industry/global- ... -outdated/

Nekako mi baš ne štima ta ideja da će se tržište opet fragmentisati na stotine malih kompanija, koje će ulagati u zajedničke mrežice letova, mada, što kažeš, ko zna...
 
то је Хоганова мантра, да су глобалне алијансе превазиђене. ипак, једна од тих му је уништила цео концепт Етихад партнера. није да ја пратим Пургерове ставове, за половину стварни ни не знам какви су му, али то је чињеница. глобалне алијансе јесу добра ствар, и оне компанијама генерално могу само да донесу корист (част изнимци у сусједству, и још неким, али то је друга прича). генерално гледано, авио компаније које су чланице алијанси су профитабилне
 
Mhm. Ne bih se bavio sad nekim zaverama, ali umesto što je Hogan ulagao toliki novac da ubeđuje svet kako je on u pravu, bolje bi mu bilo da je sa nekim "nesvrstanima" napravio četvrtu alijansu. :)
 
Inače, pokušavam i dalje da objasnim sebi razliku između alijanse i equity partnerstva koje je Hogan smislio za Etihad.
Air Berlin je, recimo, istovremeno bio deo alijanse (One World) i Etihadovog partnerstva. I jedno i drugo imaju program milja, codeshare među članovima, pa čak i zajednička ulaganja (metal neutral) za neke letove.
:violina:
 
Изванредна прилика да се набавка А320 нео конвертује у куповину авиона који много више одговара потребама Ер Србије:

Erbas preuzima C Seriju
Jednim potezom, jednim saopštenjem emitovanom u „gluvo doba“ (oko ponoći po evropskom vremenu) Bombardije i Erbas su od ljutih konkurenata postali partneri.

Pregovori koji, kako sada saznajemo, traju od avgusta rezultirali su stvaranjem partnerstva koji spasava C Seriju od nedavnih problema u Americi i mnogo bitnije – daje Erbasu novu snagu u uskotrupnom portfoliu koja se od danas može tumačiti i kao apsolutna dominacija.

Kako su Erbas i Bombardije jutros saopštili, dve kompanije zvanično postaju partneri na programu C Serije. Zapravo, reč je o preuzimanju kompletnog programa od strane Erbasa uz planiranu izgradnu dodatne linije za proizvodnju C Serije u Erbasovoj fabrici aviona u Mobilu, Alabama.

Prema dogovoru koji je potpisan jutros, Erbas će preuzeti glavnu reč u domenu nabavki i drugim ključnim segmentima proizvodnje, biće zadužen za prodaju, marketing i podršku kupcima C Serije u formi većinskog suvlasništva u CSALP entitetu (C Series Aircraft Limited Partnership) vlasniku programa C Serije. Erbas će preuzeti 50.01% vlasništva u CSALP-u dok će Bombardije i provincija Kvebek (originalni investitori i vlasnici programa) zadržati 31% odnosno 19%.

CSALP-ova korporativna baza i osnovna proizvodna linija ostaće u Kvebeku. Erbas će tako dobiti još jednu proizvodnu lokaciju i postaviće potpuno novu proizvodnu liniju u svojoj postojećoj fabrici u Mobilu, u američkoj državi Alabama.


Ako ništa drugo 2019. neće plaćati odvojen štand na Buržeu? / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Kako su saopštili iz Erbasa, tržište uskotrupne kategorije predstavlja 70% očekivane buduće tražnje putničkih aviona na planeti. Ne treba izgubiti iz vida i činjenicu da je C Serija svojim kapacitetom između 100 i 150 sedišta izuzetno komplementarna sa trenutnim Erbasovim portfoliom u ovom segmentu jer se evropski proizvođač trenutno fokusira samo na krajnji (150-240 sedišta) kapacitet u proizvodnji.

– Naša ekspertiza u globalnoj prodaji, marketingu i mreža podrške ključne su stvari koje Erbas donosi u ovo partnerstvo. Takođe, Erbasovo iskustvo u kompleksnom okruženju globalnog lanca nabavke doneće značajna smanjenja proizvodne cene C Serije. Uvereni smo da će ovo partnerstvo sačuvati poslove u ovom sektoru u Kanadi za još dosta godina.

Ovo je „win-win“ situacija za sve. C Serija, sa svojim izuzetnim dizajnom i odličnom ekonomijom odlično se uklapa u naš trenutni portfolio uskotrupnih letelica i dramatično obogaćuje našu ponudu u ovom rapidno rastućem segmentu globalnog tržišta. – rekao je direktor Erbasa Tom Enders.

Извор: Т6

Линк: https://tangosix.rs/2017/17/10/poslednj ... -c-seriju/
 
то би било одлично, да се изврши конверзија уместо 10 320Н, да се узму 5 320Н и 7 ЦС1. каталошки гледано, изађе јефтиније за 6,5 милиона $
 
Interesantan članak, pojavio se baš u vreme kad sam i sam pokušavao da odgonetnem razlike između različitih vidova saradnje i udruživanja među avio-kompanijama:
http://onemileatatime.boardingarea.com/ ... -ventures/

Ovome jedino treba dodati i to da se zajedničko ulaganje (joint venture) najčešće, mada nikako ne uvek, realizuje između kompanija koje posluju u okviru jedne alijanse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485740#p485740:1387bnzy je napisao(la):
Пантограф » 18 Окт 2017, 11:36[/url]":1387bnzy]Ја мислим да више од 2 А320 не треба.

гледај, из Београда су им најпопуњеније Цирих, Лондон, Париз, Амстердам и Москва, и ту иде редовно 320, тако да 5 комада сасвим раде посао (по један за сваку дестинацију + неке јаче периодичне линије + чартери)
 
Да, али авион треба да има 11-12 сати налета дневно, па није довољно да једаред оде до Цириха и да се врати. Штавише, ако су за Хитроу слотови богатство и не могу да се добију тек тако, верујем да их за Цирих и Амстердам (са својих шест ПСС) има, па би онда два лета дневно са хандред-ситером сигурно намамила више путника него један са А320.
 
Vrh