Ja stvarno ne vidim poentu u nekim stavovima. Vas niko ne tera da koristite airSerbiju ni na jednom letu iz Beograda, do apsolutno svake destinacije mozete da dodjete connectingom preko evropskih hubova, pa plati koliko mozes. \
AirSerbia pravi svoju cenovnu politiku prema interesima kompanije, a ne pravi socijalni program za nekog ko nikad nije leteo avionom, pa kao ajde da mu omogucimo. Ja bih voleo najiskrenije da oni i ukinu taj sendvic (posto vidim da je ovde krkanje u avionu najveci problem), pa da lepo krece da se naplacuje sve kao sto radi Adria. Ti placas uslugu prevoza do negde, a ne leteci restoran. Plati pa klati. I ovih 30e za check in je super, jer svaki put kad negde letim onim jutarnjim valom (CDG, AMS) ima 200 ljudi ispred koji rade check in i mene (koji ne mogu da uradim check in, jer sam kartu kupio sa AF/KL) usporavaju. Najbolja edukacija jeste kada opalis po dzepu, ne samo za aviokarte nego generalno, jer drugacije Srbin nece nauciti.
Sto se tice leta za TIV i TGD, zasto bi iko normalan iz kompanije smanjivao cenu, koja im ionako drzi pune avione ukoliko ne mora. Opet ponavljam, avio biznis nije socijalna kategorija. Za kompaniju je bolje jedan full business putnik nego 4 u ekonomskoj (vise para, manje tereta).
AirSerbia pravi svoju cenovnu politiku prema interesima kompanije, a ne pravi socijalni program za nekog ko nikad nije leteo avionom, pa kao ajde da mu omogucimo. Ja bih voleo najiskrenije da oni i ukinu taj sendvic (posto vidim da je ovde krkanje u avionu najveci problem), pa da lepo krece da se naplacuje sve kao sto radi Adria. Ti placas uslugu prevoza do negde, a ne leteci restoran. Plati pa klati. I ovih 30e za check in je super, jer svaki put kad negde letim onim jutarnjim valom (CDG, AMS) ima 200 ljudi ispred koji rade check in i mene (koji ne mogu da uradim check in, jer sam kartu kupio sa AF/KL) usporavaju. Najbolja edukacija jeste kada opalis po dzepu, ne samo za aviokarte nego generalno, jer drugacije Srbin nece nauciti.
Sto se tice leta za TIV i TGD, zasto bi iko normalan iz kompanije smanjivao cenu, koja im ionako drzi pune avione ukoliko ne mora. Opet ponavljam, avio biznis nije socijalna kategorija. Za kompaniju je bolje jedan full business putnik nego 4 u ekonomskoj (vise para, manje tereta).