Šta je novo?

Air Serbia

Ime bulevara na novoizgrađenim delu UMP-a?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
unnamed-4.jpg


https://tangosix.rs/2017/16/06/er-srbij ... kompanije/
 
Lep jubilej! Zelim nam jos puno puno godina uz nacionalnu kompaniju.
 
f167facce7da96c833c7d028350e26e1.jpg


Srecan rodjendan :)))


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Za to vreme, "Aviatica" izveštava o event-u u "Swiss"-u i kači ovo na naslovnu na Fejsu. Samo su pojačane moje sumnje da lobiraju za "Star Alliance" i (iako je i sam neretko kritikujem) protiv "Er Srbije".
 
Juce drugarica dosla iz Londona, a kako treba i ja da putujem na istoj relaciji za dva meseca, pitam je kakva je klopa. Kaze dobijes samo sendvic?? Sad su obroke ukinuli svuda osim do Njujorka...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459243#p459243:2ynre7yt je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Jun 16, 2017 4:48 pm[/url]":2ynre7yt]Za to vreme, "Aviatica" izveštava o event-u u "Swiss"-u i kači ovo na naslovnu na Fejsu. Samo su pojačane moje sumnje da lobiraju za "Star Alliance" i (iako je i sam neretko kritikujem) protiv "Er Srbije".

file.php

Avion je u poslednjih dve nedelje zbog kvara morao da se vrati za Cirih.
Swiss trnutno zbog lose usluge i skupih karata, kvarova i kasnjena gubi putnike.

Inace po meni je Air Serbia jako popustila sa uslugom... Steta
 
Puna sezona, na sve strane problemi sa avionima!
ZAPELI U BEČU Satima čekali u avionu Croatia Airlinesa, a jutros posadu da se naspava
subota, 1.7.2017. 10:40

PUTNICI sa sinoćnjeg leta Croatije Airlines, iz Beča u Zagreb, još uvijek nisu stigli u glavni grad Hrvatske, kaže čitateljica Indexa s kojom smo razgovarali u 10 ujutro.

Još su sinoć trebali sletjeti u Zagreb, ali su zbog kvara na avionu završili iza ponoći u bečkom hotelu Intercontinental. Ali tek nakon petosatne gnjavaže jer su prvo dva sata čekali u avionu.

“Let OU 443 iz Beča zbog kvara u dovodu zraka nije mogao dovesti putnike do Zagreba, nego su nas nakon skoro pet sati gnjavaže i čekanja poslali u hotel. Priča je zanimljiva jer Austrian Airlines koji je naplatio karte pere ruke od svega, tako da smo morali sami organizirati taksije do hotela Intercontinental, kao i za povratak na aerodrom u jutro.

Obrazloženje za takav angažman bio je taj da je bilo prekasno, bila je ponoć, da nam se organizira autobus, a na pitanje kako da do jutra ne mogu to organizirati, nije bilo odgovora, nego smo dobili papir na kojem možemo priložiti račun od prijevoza i tražiti CA da nam refundira”, javlja nam putnica Arijana Jobst.

Sada čekaju posadu da se naspava

Pojašnjava kako nisu dobili hranu, osim smještaj u hotelu i četkice za zube što je, tvrdi ona, suprotno europskim standardima. Pitanja oko kvara i naknade troškova i zbrinjavanja putnika uputili smo Croatia Airlinesu i objavit ćemo ih čim nam uzvrate odgovor.

Jutros su putnici CA trebali napustiti hotel u 7, a za Zagreb su trebali odletjeti u 9.45, no termin je pomaknut već drugi put, trenutačno na 11 sati. Putnicima su to objasnili riječima da se posada morala naspavati.

“Ljudi koji imaju plaćena krstarenja i povezane letove su bijesni jer operativa iz Zagreba ne zna što će se dogoditi kada slete”, zaključila je naša čitateljica.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/zape ... 80207.aspx
 
Air Serbia danas ima puno problema sa flotom. Osim A320 (YU-APH) koji se juče pokvario po dolasku u Atinu i tamo ostaje još uvek, jutros je B737 YU-ANI na letu za Antaliju imao abort take-off i sa kraja piste se vratio na gejt pa je poleteo posle 45 minuta, što je prouzrokovalo seriju kašnjenja od oko sat vremena na današnjim čarter letovima koje je trebalo da obavi taj avion. Jedan B737 je angažovan umesto pokvarenog A320 za redovne linije, a jedan je jutros išao po putnike u Atinu, dok je još jedan poslat danas posle podne po preostale putnike. U toku dana otkazao im je i jedan ATR (YU-ALT) koji je bio na letu za Sofiju. Napravio je zaokret iznad istočne Srbije i vratio se za Beograd.
 
Gukni kad Star alijansa ima problema sa flotom, ovako si samo propagandista a ne i novinar.

Srž problema sa JU je nedostatak aviomehaničara koji u zadnje vreme masovno odlaze u inostranstvo i to bukvalno po ključi "samo vas čekamo", iz nemačke ambasade odlaze u Drapšin da se raspitaju kakav je interes za vazduhoplovni smer. Najbukvalnije. U isto vreme Jat Tehnika moljaka penzionere da se vrate na posao, nude im da biraju satnicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462924#p462924:1ssb0awl je napisao(la):
tragac » 02 Jul 2017 17:07[/url]":1ssb0awl]Gukni kad Star alijansa ima problema sa flotom, ovako si samo propagandista a ne i novinar.

pa jel naslov ove teme Air Serbia ili Star alajans :laugh:
 
Ne radi se tu o temi, nego o njemu.Čim se pokvari avioon Air Serbie, eto njega, a na temi o aerodromu kad Luftika ima problem, ni reči, a takav mu je i sajt. Mada ok, razumem da se od nečega mora živeti.
 
A jbt, ne placa ga vodja kao konkurentski sajt, zato kaci covek objektivne vesti.
Nego gde im je taj dodatni avion da uskoci sad kad nema Abu Dabija??
 
Dobro, shvatili smo da je u suštini čovek razumno ljut što nema direktan pristup informacijama u "Er Srbiji" kao "TangoSix", međutim, ovo je stvarno upadljivo.
Inače, dobar je bio onaj popust za "Qatar" što je dobila "Aviatica", mislim, pod pretpostavkom da neko ide u tom smeru.
 
Dal je moguce (i uobicajeno) da putnicima iz Atine kasni let ceo dan?!
Gde je pompezno najavljena 'rezerva'???
Dal je slucajnost ili nije, ali kako se smanjuju davanja drzave za avio kompaniju, tako po svim pokazateljima i usluga u svakom pogledu ode u sunovrat... :(
I kad kazem usluga, tu najmanje mislim na jadan senndvic ili kukuruzne pahuljice...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki, ja uopšte nemam iluzije da će hrana u avionu ikada biti bolja, jer nije ni kod zapadnih avio-kompanija.
Ali ovo je tipično "jatovanje".
 
Inače, poleteo je avion nazad. Inače, kakva su tačno prava putnika u ovoj situaciji: da li se sve isključivo svodi na smeštaj o trošku kompanije, ili postoji i ona mogućnost da se u slučaju hitnosti zahteva drugi let, makar sa presedanjima?
Sa sajta "Er Srbije":
"Ukoliko vam je let odložen najmanje pet sati nakon planiranog vremena, za sve letove (do 1.500 km, između 1.500 km i 3.500 km, preko 3.500 km), imate pravo na nadoknadu u roku od sedam dana, pune cene karte po ceni po kojoj je kupljena, za deo ili delove putovanja koji nisu realizovani, i za deo ili delove koji su već realizovani ukoliko let više ne služi svrsi u pogledu vašeg prvobitnog putnog plana, zajedno sa, kad je to relevantno, povratnim letom do prve tačke polaska, u najkraćem mogućem roku".
 
Bacim pogled na fb stanicu, redovno brisu komentare putnika...
 
Vrh