Šta je novo?

Air Serbia

let u neko nemoguce doba noci je problem, ali zato smaranje kombijem do budimpeste pa onda voz nije :D i jel ce ta ukrajinka da spava kao beba ili da radi jer ima uticnicu ?
 
Возом Кијев-Будимпешта је 24 сата, тако да има времена и за једно и за друго. А комби је тренутно најбољи превоз на релацији Београд - Будимпешта. Са друге стране, смарање 12 сати у Амстердаму након непроспаване ноћи и није неко уживање. Наравно, свако има свој избор. Знам кориснике услуга лоу кост авио превозника, који по две ноћи преспавају у хостелу за јефтин лет унапред чекиран, али се ни не потруде да истраже нелоукостлет алтернативе. То да су све иоле дуге релације по свим критеријумима квалитета само за превоз авионом је мит, у који је многе од нас агресиван маркетинг авиопревозника натерао да поверујемо.
 
A Wizz-om Kijev-Budimpešta, pa onda kombi, ili Belavia Kijev-Minsk-Beograd, nije bilo karata za te letove?
Da li znaš koliko je platila povratnu preko AMS?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427059#p427059:3v7obly4 je napisao(la):
loyola » 09 Jan 2017 05:45 pm[/url]":3v7obly4]@beowl zaradio si dnevnicu, nema sta :D

Ne baš celu, 95% otprilike. Preostalih 5% sam umesto na posao potrošio na iznošenje nekakve argumentacije nekom ko na istu reaguje tako što vređa sagovronika i lepi mu podle etikete. Neće se ponoviti.
 
Oko cele price sa njujorkom i nasim avionom...

Ja zaista ne razumem da neko (u ovom slucaju forumas @loyola ), iko, bilo ko u vanrednim okolnostima ocekuje da u trenutku kada je zbog nevremena otezano ili onemoguceno sletanje na aerodrom oko kojega su nekoliko desetina aviona koje na to cekaju i kruze, da sebi za prioritetan zadatak da obavestavanje (za njih) jedne male aviokompanije o narednim koracima.
Ja nisam strucnjak za avijaciju, ali sam zrela osoba kojoj je jasno da u takvim situacijama postoji samo jedan bitan zadatak, a to je bezbedno prizemljenje svih letelica i to po jasno utvrdjenim kriterijumima.


Razumem i da je nama kao korisnicima bilo koje usluge bitni da ona bude pre izna i tacna, ali postoje u zivotu okolnosti kada moramo da prevazidjemo tu dozu egoizma i sebicnosti i prihvatimo odredjena odricanja. U ovom slucaju to odricanje je hvala Bogu samo malo kasnjenje, dakle nista strasno.

P.S
Da je osoba sa nekim tezim zdravstvenim problemom bila putnik u nasem avionu, verujem da bi svakako imali prioritet za sletanje, zar ne...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@beowl Ne lepim ti podle etikete nego je to vise bilo zezanje, evo izvinjavam ti se sto si se tako osetio.

Laki, nije bilo malo kasnjenje nego bas veliko. Ne ocekujem nista spektakularno, naspavao sam se ja i po aerodromima i stanicama zbog kasnjenja, vec nisam mogao da verujem da oni sami ne znaju gde im je avion, cak ni na sajtu aerodroma JFKa nisu imali informacije, pise "nema informacije, pozovite kol centar avio kompanije".
 
Jesi li se makar potrudio da pročitaš tekst i da li možda imaš neki komentar na ono što je autor izneo?
 
@Vucko
Ja ne vidim ama bas nista (bar u ovom clanku) sto bi bilo reklama ili makar afirmativno u nekom srednjerocnom periodu za AS.
Mnogo je nepoznanica, mnogo 'ako' i izvesno i mnogo zrtvi i odricanja, cak i po najpovoljnijem scenariju koji je izmedju ostalih predocen...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Човек је у тексту сам изнео више ограда када су у питању његова мишљења и нагађања, али нисам стекао утисак да је нешто пристрасан ка ЕрСрбији, нити против ње.
 
Mene vise nervira trpanje engleskih rijeci i skracenica bez objasnjenja i pisanja rijeci u orginalu umjesto na srpskom jeziku ostalo je sve nagadjanje ako mozda itd nista konkretno
 
човек је написао анализу са три могућа сценарија. и то сасвим коректну анализу, шта би могло да се деси за сваки од случајева. оно што је најбитније, дао је стање и у осталим фирмама у њиховом власништву, што нико до сада није код нас урадио, тако да читалац може и сам да формира своје мишљење на ту тему

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427377#p427377:2wcucjhl je napisao(la):
vucko » 11 Јан 2017, 09:47[/url]":2wcucjhl]Ja generalno ne mogu uzeti u ozbiljno sajt koji ima finansijske veze sa nekom kompanijom. Čak i ako u ovom tekstu nema očiglednih simpatija mislim da se ipak primećuju u tekstu.

Pa zaboga, Tango six je pravio festival pre nove godine u saradnji sa Air Serbiom i Etihadom. To je kao da očekujete Studio B da kritikuje gradsku vlast ili RTS republičku.

а Миша Бркић је објективан и стручан у...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427381#p427381:2wcucjhl je napisao(la):
direktor » 11 Јан 2017, 10:01[/url]":2wcucjhl]Mene vise nervira trpanje engleskih rijeci i skracenica bez objasnjenja i pisanja rijeci u orginalu umjesto na srpskom jeziku ostalo je sve nagadjanje ako mozda itd nista konkretno

човек је Хрват, они пишу пола/пола
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427386#p427386:t8bhj18r je napisao(la):
JohnnyLee » 11 Jan 2017 10:30[/url]":t8bhj18r]

а Миша Бркић је објективан и стручан у...

ma samo kad je tvoj drugar Petar Vojinovic objektivan i strucan :lol:
 
прво, он није мој другар (заправо, другар ми је белгреј). друго, ово ни није његов текст. а и реално, стурчнији је за авио саобраћај од Мише
 
Teskt je odlican, kritican, objektivan i posmatra stanje iz vise uglova. dao je i prikaz neke sire slike. Pravi novinarski tekst.
 
ред летења за Њујорк, лето 2017

27MAR17 – 20MAY17 Day 146
27MAY17 – 12JUN17 Day x237
15JUN17 – 02OCT17 Day x37
05OCT17 – 28OCT17 Day x237

JU500 BEG0750 – 1200JFK 332 124
JU500 BEG1315 – 1725JFK 332 56

JU501 JFK1440 – 0530+1BEG 332 124
JU501 JFK1930 – 1020+1BEG 332 56

бројеви дана представљају дан у недељи (1-понедељак, итд.). ако испред стоји х, то значи да лети свим данима осим тих

линк
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427377#p427377:3u96sy2k je napisao(la):
vucko » 11 Jan 2017 09:47 am[/url]":3u96sy2k]Ja generalno ne mogu uzeti u ozbiljno sajt koji ima finansijske veze sa nekom kompanijom. Čak i ako u ovom tekstu nema očiglednih simpatija mislim da se ipak primećuju u tekstu.

Pa zaboga, Tango six je pravio festival pre nove godine u saradnji sa Air Serbiom i Etihadom. To je kao da očekujete Studio B da kritikuje gradsku vlast ili RTS republičku.

Tekst je napisao eksterni saradnik sajta koji je iz Hrvatske i jedina kompanija do koje mu je lično stalo je Croatia Airlines. O ostalima piše onako kako on vidi stvari, i pri tome daje viđenja iz različitih uglova pa čitalac lepo može sve to da ukrsti i formira svoje mišljenje. Kvalitetni stručni saradnici su ono što čini kvalitativnu razliku između većine tekstova na T6 i onoga što nude Miša Brkić ili Aviatica koji ne ostavljaju čitaocu mogućnost da sam formira svoje mišljenje već mu ga agresivno nameću i to često čine na osnovu notornih izmišljotina.

Meni je, na primer, od spiska oglašivača na nekom sajtu mnogo bitnije da li na tom sajtu može da se pročita nešto korisno ili sve pršti od fabrikovanih podataka i kompletnih izmišljotina, a tamo gde ima prostora i potrebe za nekom kritikom ne stigneš ni do pola uvodnog pasusa pre nego što se kritika pretvori u zlobu koja je toliko otrovna da se uopšte ne može čitati.

Zadatak novinara, a pogotovo novinara-analitičara, nije da po svaku cenu pljuje po nečemu kako bi se dopao hejterski nastrojenom delu publike. Njegov zadatak je da predstavi stvari što je moguće kvalitetnije i priđe im sa obe strane (ili koliko god ima strana), tako da publika može sama da izabere da li će predmet analize da im se dopadne ili će ga hejtovati. Ali da bi novinar to postigao potrebno je da: a) poseduje neko elementarno znanje o onome što piše, i b) ne možeš da ga kupiš za 300 grama bureka ili promo kartu u biznis klasi. Alen Šćurić ispunjava te uslove, čak i kada ga ponekad navijačke emocije ponesu i naruše mu objektivnost on i dalje ispunjava te uslove. To je ključna razlika između njega i (pre)jeftino kupljenih tzv. novinara u Srbiji koji bez po muke mogu da prodaju neukoj javnosti bilo čiju političku agendu.
 
vucko je lepo objasnio; kakve veze ima ko je napisao, bitno je ko je urednik... a urednika T6-a mozes da kupis za promo kartu u ekonomskoj klasi do JFK-a...
 
Vucko je pogrešio jer ako urednik ne piše sve sam već se u velikoj meri oslanja na spoljne saradnike, onda je veoma bitno ko su ti saradnici.

Vidiš li nešto neobjektivno u konkretnom tekstu, ili nešto što predstavlja advokatisanje u korist Er Srbije, ili ad hominem pljuvačinu po nekom drugom?
 
dr strangelove":26cwkod3 je napisao(la):
vucko je lepo objasnio; kakve veze ima ko je napisao, bitno je ko je urednik... a urednika T6-a mozes da kupis za promo kartu u ekonomskoj klasi do JFK-a...

Au bre doktore baš ga pretera!
Pošto su ovde urednici medija sigurno povezani sa nekim, da li politačarom, da li tajkunom, da li firmom, da li stranim "dobrotvorom"(zapadnim ili istočnim) onda po toj logici ni jedan tekst nema svrhe ni pročitati jer nebitno je šta i ko piše već je bitan urednik?!
Imate dobar tekst/analizu koja objektivno ne može da se pročita nigde, ni u jednom mediju na srpsko-hrvatskom govornom području i vi sve što je tamo napisano, bez obzira da li je tačno ili nije, svodite na povezanost vlasnika/urednika T6 i ASL što i nije neka tajna!
Tango Six je komercijalno povezan sa Er Srbijom u pogledu produkcije multimedijalnog sadržaja i većina foto i video stvari koje ste videli u vezi Er Srbije ili Etihada u Srbiji je došla iz naše kuhinje. Godinama smo gradili našu priču i viziju vazduhoplovne estetike za kompanije u industriji, Etihad i Er Srbija su to prepoznali što nikada i nikome nismo krili
Možda na T6 nije bilo dublje analize poslovanja nacionalne kompanije što bi se od tako specijalizovanog portala moglo i očekivati, ali takođe znam da tamo mogu da pročitam dobar tekst/analizu u vezi avijacije, što civilne što vojne, posebno iz "pera" Žike i Alena!
 
e ako je tako onda u redu, pretpostavljam da onda u Informeru nije problem sto je Dragan J. Vucicevic urednik, nego su mu sasvim slucajno saradnici SNS botovi pa pisu onakve budalastine, a on kao urednik samo gleda i trepce ? :)

probaj da napises nesto negativno o AS na T6, da vidis kako se brzo brisu komentari, meni brisali x puta, mnogo brze nego Igor ovde :p

procitao sam tekst o Etihadu i sta-bi-bilo-kad-bi-bilo i ne bih rekao da je neobjektivan, ali znam da kada bi u tekstu pisalo da se Etihad najverovatnije povlaci iz AS, isti ne bi bio objavljen na T6.
 
Mislim da sam jutros pročitao na Twitter-u da Air Serbia mora da plati svim putnicima što su čekali 4h u avionu u Nju Jorku bez hrane i pića po 20 000 $.

Ima li istine u tome?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427479#p427479:22hcalpg je napisao(la):
dr strangelove » 11 Jan 2017 05:55 pm[/url]":22hcalpg]e ako je tako onda u redu, pretpostavljam da onda u Informeru nije problem sto je Dragan J. Vucicevic urednik, nego su mu sasvim slucajno saradnici SNS botovi pa pisu onakve budalastine, a on kao urednik samo gleda i trepce ? :)

probaj da napises nesto negativno o AS na T6, da vidis kako se brzo brisu komentari, meni brisali x puta, mnogo brze nego Igor ovde :p

procitao sam tekst o Etihadu i sta-bi-bilo-kad-bi-bilo i ne bih rekao da je neobjektivan, ali znam da kada bi u tekstu pisalo da se Etihad najverovatnije povlaci iz AS, isti ne bi bio objavljen na T6.

Nikad u životu nisam kupio informer pa ne znam šta tamo piše!
Da li brišu negativne komentare o ASL na T6 i to ne znam, ajde da ti verujem da brišu, opet to nema nikave veze sa napisanom analizom i time da li je dobra ili nije!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427486#p427486:20vpo46o je napisao(la):
astrodule » 11.Jan.2017/7:16 pm[/url]":20vpo46o]Mislim da sam jutros pročitao na Twitter-u da Air Serbia mora da plati svim putnicima što su čekali 4h u avionu u Nju Jorku bez hrane i pića po 20 000 $.

Ima li istine u tome?
Verovatno ne. Eventualno po nekoj tuzbi licnoj ali definitivno ne 20k. Osimbtoga 4h i nije mnogo.

Ako su putovali iz nekog EU grada za NY onda po pravilima EU putnici imaju prvo na nadoknadu odredjenog iznosa, aliako se putuje iz USA ka EU taj zakon ne vazi.
Takodje ne vazi ni ako se putuje iz zemlje koja nije clanica EU.
 
Haha ma kakvi 20 000$ :D Pa u US nisu duzni da ti obezbede smestaj ukoliko je let pomeren zbog vremenske situacije. Ovo sa Airserbiom nam je napravili problem da su nam dve karte propale, tako da sam ovu info procitao mislim za deltu sad dok sam jurio informacije o povracaju novca. Gde si to video?

Vazi za putovanje i iz zemlje koja nije u EU a potpisnik je rezolucije.
p.s. ne znam kako su cekali 4 sata kada su kasnili 9 sati.
 
Vrh