Šta je novo?

Air Serbia

Ovo je glupo za BL, pa toliko kosta i regularna cena. A za ZG je super ponuda, samo i dalje ne mogu da nadjem gde da se kupi.
 
А која је цена за БЛ? Редовна је око 55 евра, углавном по тој цени може да се нађе до пар дана пред пут.
 
Malopre moja. Golem

6c0ea7166e13ab40a52a19c26fd7fe83.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Konacno su okacili ponudu na sajt i fb stranicu. 8500 je dzabe i do jaja ponuda. Razmisljam se da odem na jedan dan, samo ne znam sta da radim u Zg bio sam vise puta...
 
Prosetaj napravi foto reportazu za bb obidji nov zg zrinjevac itd
 
loyola":3rba3ic5 je napisao(la):
Konacno su okacili ponudu na sajt i fb stranicu. 8500 je dzabe i do jaja ponuda. Razmisljam se da odem na jedan dan, samo ne znam sta da radim u Zg bio sam vise puta...
Ja imam gde da idem, samo da navatam sponzora da mi plati kartu ;)
I tako nisam leteo 30 godina, a ceka me dug prekookeanski let, pa taman da se pripremim i naviknem :D

Salim se malo :)
Bio sam u iskusenju da odem na ovo promotivno putovanje(taman obidjem i neku rodbinu), al cim sam spomenuo klinci i zena skocili "a mi, ocemo i mi!"!!!
:D

E sad jbg, 8500 i 4×8500 nije isto ;)

@loyola
Pa ti onda obidji BL ako ti je ZG dosadio ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
direktor":38odw648 je napisao(la):
Mogli bi jedna vanredni bb okup u zg da naprvimo samo da nebude da smo izvrsili okupaciju
Hteli smo onomad u skoplje i nismo uspeli da se skupimo.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Zasto je ostala oznaka YU i da li ce se to menjati sa time da Jugoslavije nema vise a sve bivse su promenile ?
 
Moжемо да променимо YU ознаку и да добијемо oзнаку као што су хрвати добили 9А, БиХ 9Т, Црна Гора 4О, македонци Z3 и сл. комбинације слоба и бројева.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390212#p390212:wlboyldg je napisao(la):
KartmenBG » Mon Jun 06, 2016 12:16 pm[/url]":wlboyldg]@laki72 taj Aviogeneksov boing kad mu budu resili sudbinu verovatno ce morati da ga povuku iz upotrebe :D, steta da se povlace iz upotrebe mogu da se koriste za potrebe drzave za prevoz sportista, vlade, parlamenta, predsednika za neke zvanicne potrebe :D
Kakav prevoz sportista u tom krshu, eventualno politicare unutra da potrpaju, postoji realna sansa da bismo ih se tako otarasili. YU-ANP je u losem stanju i verovatno nece nikad vise poleteti.
 
Pa zar nije remontovan ne posredno pred prodaju koja je ponistena bar da ga iznajme nekom sa posadom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391664#p391664:11gf0whi je napisao(la):
direktor » 13 Јун 2016, 11:26[/url]":11gf0whi]Pa zar nije remontovan ne posredno pred prodaju koja je ponistena bar da ga iznajme nekom sa posadom

Авиогенекс се налази негде у лимбу, исто као и његово матично предузеће Интернационал ЦГ. у стечају су, али Бога питај какво је стварно стање
 
Koja je tuga za YU-ANP(a i za Aviogenex), avion koji je toliko malo leteo. Sledeće godine ulazi u treću deceniju, zreo za staro gvožđe, a mogao bi još hiljade sati da leti. Kamo sreće da zajedno sa YU-AND(prvi 733 u Evropi) završi u muzeju, kao sećanje na zlatno soba jugoslovenske avijacije :violina:
 
Sutra krece let za Ohrid, sezonska linija preko leta.
 
Problemi u raju? Jutros je trebalo nova ptica da u 7:40 ide za ZAG... poletanje kasni više od 2 sata, i avion je zamenjen za Avioletovu mašinu...
 
Au, pa tacno bih popizdeo da sam ciljano kupio kartu zbog toga i da zamene avion. Sledeceg petka idem za US, i mislio sam sa njima da odem ali...
 
Mislim da su zamenili tip aviona jer nema dovoljno putnika, a ne zato što je neispravan.
 
Ne bi let kasnio 2 sata da je razlog mali broj putnika, A330 nije ni angažovan na tim letovima zbog velikog broja potencijalnih putnika!
 
Ipak sam se odlucio za Lufthansu, AirSerbia mozda za NG padne do JFK.
 
Vrh