Ponikve su pored Zlatibora, pa nisu valjda na Alpima! Novim putem će se dolaziti za 20-30 minuta, to će se još sređivati svakako. U svetu imate aerodrome pored glavnih gradova do kojih se putuje i po sat-sat i po, pa se ne može reći da nisu nigde!!
Sad mešate pojmove i ko je za šta nadležan. Aerodromi Srbije brinu o tehničkoj osposobljenosti samog aerodroma za sletanje/poletanje vazduhoplova u raznim uslovima, noću i danju itd, operater aerodroma u slučaju da se razlikuje od matične firme brine o prihvatu i zemaljskim poslovima, a kompanije kao što su Air Serbia, Wizz, Lufthansa, Ryanair uspostavljaju linije i prave računicu u tom smislu...znači one su te koje donose rast ili pad putnika, a sve je to vezano za svetsko tržište
Vi živite na hejterskoj planeti sa takvim stavom i uz to ponavljajući se, kad vam je za ATR objašnjeno! Ne interesuju me vaša iskustva kad ih ne navodite, tih 500k km vam je oko 600 sati letenja, to je veoma malo u avijaciji, i sami znate, tek ste se ispilili što kažu. Dajte neko znanje, činjenice za razgovor a ne samo ja sam pametan, imam iskustva i sl...ma neka ste tih 500k km sedeli i na samom krilu aviona! Takvih politički nastrojenih u našoj zemlji što se puno hvale a malo kažu imamo za izvoz
Hoćete da diskutujete a ne znate da se aerodrom rekonstruiše za B757/A321 koji su uskotrupni dugoprugaši...toliko o tome! Bolje uljudno pitajte, ima ovde dosta pametnijih koji i vama i meni mogu dati pravi odgovor
Samo ću reći da živite u velikoj zabludi i od, pretpostavljam velike želje, ne vidite činjenice.
Jeste, tačno u svetu postoje aerodromi koji su sat vremena udaljeni od glavnih gradova, samo sa tom malom razlikom što su to višemilionski gradovi koji sami po sebi generišu ogroman broj putnika, da su često i centri industrije, administracije i turizma. Takođe su i velika čvorišta (pošto tvrdite da ste upoznati verovatno znate za hub&spoke sistem).
To nikako ne može da se poredi sa ZlatiBorčom.
Na Zlatiboru jedina vrsta avio saobraćaja koja ima perspektivu je sportski aerodrom koji već sada mora da se izmesti iz Obudojevice jer će se naći među soliterima.
Znači, kao i pre 100 godina (AK DEVETI) primarno za jedrilice, ultralake avione i za početak avio taksi ili čarter sa letelicama do 19 sedišta (ima razlog za to)
Ako niste znali Aerodromi Srbije su i operater aerodroma a koliko su sposobni pokazali su na primeru Niša ( i mučenog Kraljeva koji je sam po sebi nerazrađena ideja)
To da od operatera aerodroma ništa ne zavisi je isto netačno. Avio kompanije treba žestoko stimulisati a to je jelte posao menadžmenta aerodroma.
Znači, Ponikve su predaleko od Zlatibora da bi to bila komparativna prednost, a i sam Zlatibor nije toliki generator za putnike koji bi dolazili međunarodnim letovima.
Pobogu, Zlatibor nema ni pismenu autobusku stanicu.
Samo izvucite statistiku po mesecima koliko ima individualnih gostiju na Zlatiboru, pa od njih koliko je iz Srbije i zemalja okruženja i samo će se kasti koliko zapravo ima onih koji bi možda putovali avionom.
Ja ne volim što je to tako, isto sam mislio da je dovoljna samo pista, ali je istina da međunarodni aerodrom Ponikve sa redovnim putničkim linijama može da se desi samo ako nađu zlato koje će za džabe da dele pri sletanju.
Konačno, skijanje na Torniku nije nešto ni da bi neko potegao i iz Beograda (osim ako nema nekog na Zlatiboru) a kamoli da zbog toga ide avionom.