Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.287
- Pohvaljen
- 48.524
Na Šarl de Golu imaš ni manje ni više nego TGV, dakle, brze pruge. A verovatno najbolji primer integracije avio i nacionalnog železničkog saobraćaja je Cirih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699010#p699010:2pq10d9w je napisao(la):dziggy » 15 Jan 2020 05:40 pm[/url]":2pq10d9w]Ja se ne secam da sam video neke linije npr sa Sarl de Gola za druge gradove u fr, i slicne primere po evropi, lpa sam razmisljao koliko cesto i kad bi isao taj voz za nis ili ns. Za ns ne bi mogao da hvata beograd, pa bi trebalo dosta vremena da se b taj voz napuni, pitanje je ko bi cekao sat vremena npr da dodje kuci u ns posle leta. Isto tako i za nis. Mada pored konstantina verovatno je procenat onih koji iz tog kraja lete nekud iz bg smanjen podosta, tu bi mozda jedan voz mogao da se napuni na dan. Ko bi cekao 5 sati posle leta da krene za nis...
S obzirom da su letovi nacionalne aviokompanije organozovani u četiri dnevna talasa (dva za istok, dva za zapad), po četiri polaska vozova na glavnim prugama bilo bi, u principu, dovoljno. Time se, štaviše, daje prednost nacionalnoj kompaniji. A moralo bi da bude i više polazaka; pa mi, ako za NS ne budemo imali voz na pola sata, čemu će nam služiti pruga od milijardu evra? Nek svaki drugi ide preko aerodroma i - mirna Bačka. I Srem.
Itd.