Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

ако се оствари оно што је до сада најављивано, раст од 9,7% је могућ, тј. 6,7 милиона
 
Sinoć se pokvario most na A10. Valjda su ga popravili tokom noći.

AS inače opet poslala YU-ANK za Berlin. Mogli su da urade neku marletinšku kampanju unutar aviona koji bi pojasnili ljudima da ove godine idu u penziju i da se na neki način dostojno oproste od tih aviona. Ovako svi imaju samo negativan utisak jer se sve raspada, pretinci se sami otvaraju, a čak i stjuardese imaju JAT prsluke za demonstraciju pre početka leta.
 
imam dva pitanja
prvo - jel se umetnuta pista nikako ne moze koristiti kad i druga, na primer da na jednu pistu sleti avion u 12:00 a na umetnutu u 12:02 i tako sa vremenskim intervalom?
drugo - da li je planirano prosirenje hale za podizanje prtljaga buduci da je 5 traka suvise malo i za sadasnji kapacitet a kamoli posle prosirenja terminala?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700273#p700273:4iw6m78p je napisao(la):
lukakaludjerovic » Ned Jan 19, 2020 1:28 pm[/url]":4iw6m78p]imam dva pitanja
prvo - jel se umetnuta pista nikako ne moze koristiti kad i druga, na primer da na jednu pistu sleti avion u 12:00 a na umetnutu u 12:02 i tako sa vremenskim intervalom?
Ne, mislim da je namera da kad je jedna pista aktivna za poletanje-sletanje, druga bude isključivo rulnica i obrnuto. Neće biti paralelnih operacija kao recimo u San Francisku. :(

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700273#p700273:4iw6m78p je napisao(la):
lukakaludjerovic » Ned Jan 19, 2020 1:28 pm[/url]":4iw6m78p]
drugo - da li je planirano prosirenje hale za podizanje prtljaga buduci da je 5 traka suvise malo i za sadasnji kapacitet a kamoli posle prosirenja terminala?
Ako hoće da podignu kapacitet do negde 15 miliona onda je očekivano da će i to uraditi. Plavi prostor označen za prošireni terminal sa plana detaljne regulacije koji smo diskutovali pre par dana ima dovoljno prostora za sve te proširene funkcije. :kk:

Šokiralo me je kad sam danas načuo kako jedan od ljudi koji aktivno piše o avijaciji i dalje misli kako će Vansi pored proširenja postojećeg terminala nešto kasnije još napraviti potpuno novi terminal pre kraja koncesije! Razumem da mnogi kojima je avijacija od usputnog interesa to još ne znaju jer Vansi nije transparentan sa planovima, ali da neko ko je aktivno vezan za avijaciju još ne želi da prihvati realnost da do 2043 neće biti novog terminala i prave druge piste (ne umetnute) je poražavajuće! :rant:
 
Uneo sam u prvi post dosadašnje prognoze. Mala napomena, zaokružio sam par prognoziranih cifara na dve decimale pa ukoliko neko ima korekciju najbolje da mi pošalje privatnu poruku da ispravim.

Prognoze se mogu postaviti do 5. februara tako da samo napred :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700273#p700273:1e72zjia je napisao(la):
lukakaludjerovic » 19 Јан 2020, 13:28[/url]":1e72zjia]imam dva pitanja
prvo - jel se umetnuta pista nikako ne moze koristiti kad i druga, na primer da na jednu pistu sleti avion u 12:00 a na umetnutu u 12:02 i tako sa vremenskim intervalom?

не, за паралелно/истовремено слетање на две писте је потребно да размак буде минимум 300 метара (ако се ја добро сећам), а овде је око 200

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700273#p700273:1e72zjia je napisao(la):
lukakaludjerovic » 19 Јан 2020, 13:28[/url]":1e72zjia]drugo - da li je planirano prosirenje hale za podizanje prtljaga buduci da je 5 traka suvise malo i za sadasnji kapacitet a kamoli posle prosirenja terminala?

наравно да јесте. штавише, мислим да ће бити долазни хол испод новог проширења
 
koliko vam realno deluje ova najava djurica za liniju bg-pristina?
mislim da bi sadasnju halu za prtljag trebalo preurediti u domestic terminal, i da se otvore linije za nis kraljevo i pristinu(mada ne verujem), ili meni vise realnije u bus gejtove.
 
та линија је у најави од 2013. године. иначе, не верујем да има ишта од тога из више разлога:
1. ваздушни улаз на КосМет је дозвољен само из правца Албаније и Македоније, што се САМТСА-е тиче, тај ваздушни простор је затворен
2. аеродром им се зове по терористи
3. то је у домаћи лет, а ипак је међународни, што значи да тиме индиректно признајемо постојање те "државе"

иначе, има простор за домаће доласке, испод А5-А10, само га треба реконструисати
 
Domći letovi bi mogli u perspektivi biti feeder letovi sa veoma lakim komercijalnim avionima tipa Dornier 328, Let L410 ili Saab 340, mada se takvi modeli više ne prave. Uglavnom, takvi bi mogli da lete sve domaće aerodrome sa čvrstom pistom na malo većoj udaljenosti od BG: Bor, Niš, Kraljevo, u perspektivi Kruševac i Vranje/Bujanovac. Ove letove bi koristili samo oni koji presedaju na međunarodne letove na Tesli, tako da je pitanje da li bi nam i tad trebao domaći terminal.

Što se tiče Prištine, opasne su Švabe, oni bi da pokupe kajmak. Retko ko ima potrebu da leti BEG-PRN u P2P varijanti.
 
L-410 се производи. наведени авиони се користе само као карго, а у путничком саобраћају само као PSO. ако се икада покрену домаћи летови, само са АТР-42
 
Hahhahahahha letove na liniji Priština Beograd obavljaće - Lufthansa, tj eurowings. Sramota nad sramotama.
 
Vrh