Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Може цевка да пукне и од старости...

Е сад мораш да одеш на аеродром и са својим сликама документујеш шта с еу ствари десило :mrgreen:
 
ништа страно у Београду да пукну цеви. у Јерковићу се раније дешавало да од новембра до марта једном недељно пуцају цеви. сада су већ већину заменили, па се не дешава тако често

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698230#p698230:2g2pbida je napisao(la):
Прле » 13 Јан 2020, 14:25[/url]":2g2pbida]Па добро. Кад се очекује почетак?

радови су већ почели, чисти се терен у наставку Ц хола
 
Nezvanicno, kompanija koja izvodi radove na budućem parkingu je prekinula glavni vod juče.
 
Plan detaljne regulacije aerodrome na javnom uvidu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698530#p698530:3dmnu6kp je napisao(la):
Djape » Uto Jan 14, 2020 11:34 am[/url]":3dmnu6kp]Nezvanicno, kompanija koja izvodi radove na budućem parkingu je prekinula glavni vod juče.
Gde će biti taj budući parking?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698005#p698005:gkvqdgeg je napisao(la):
peper.mint » 13 Jan 2020, 00:30[/url]":gkvqdgeg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697948#p697948:gkvqdgeg je napisao(la):
milanche » Ned Jan 12, 2020 9:59 pm[/url]":gkvqdgeg]Hvala puno svima :)
- Najmanje mi se svidja zeleznicka veza kako je resena. ne svidja mi se sto ne ide izmedju ovih terminala radi manjeg pesackog kretanja i lakse dostupnosti.
Milanče ako pogledaš plan gde je sadašnji terminal a gde planirana pruga, očigledno je da nije planirano tako dobro integrisano rešenje kao u Cirihu ili Amsterdamu, pa čak ni ono udaljeno rešenje kao na Fjumićinu u Rimu koje nije integrisano unutar terminala ali je makar povezano.

Očigledno je da je na Tesli ta integracija ostavljena za posle 2043, ako posle sadašnje koncesije tada budu pravili pravu dugu pistu i potpuno novi terminal koji će moći da se integriše sa železničkom vezom.
Ne verujem da ce se i tada pavriti druga pista i novi terminali uz nju. Topla veza svakako znaci laku i brzu dostupnost i vecu iskoriscenost zeleznickog sistema. Za mene je velika mana sto prema ovim planovima, koliko ja vidim ovde, nije planirana veza pruge za aerodrom sa prugom koja vec postoji Surcin-Batajnica, a u smeru Batajnice. Time bi mogli i regionalni vozovi kao usputnu stanicu da imaju i Aerdorom. (Ogradjujem se ako je to nekako predvidjeno a ja nisam video)

Neka dobra resenja iz sveta jednostavno treba prekopirati.
 
Mogućnost da sletiš na BG aerodrom i da sednem na voz i nastaviše ka npr. NS ili ka Nišu bi bila fenomenalna i značajno bi povećala upotrebnu vrednost i železnice i samog aerodroma. Sumnjam da će biti nešto od toga.
 
Исто као што би било лепо да понеки међуградски бус стаје на аеродрому, али, ето, не стаје.
 
што је по мени идиотски. не знам каква је процедура да се региструје аутобуско стајалиште за међумесни саобраћај, али ми није јасно да ни Тесла ни Константин нису тако регистровани
 
Организација међуградских линија у Србији је бирократска и компликована, и тежи заштити стечених права. Али би се, уз добру вољу, могло уредити да бар по три-четири поласка днено на главним правцима стају на Тесли.
 
па стајањем на аеродрому превозници могу да буду само на добитку
 
Па, да. А логично би било и да матична компанија - Ер Србија, раније ЈАТ - има уговор са неким јачим превозником (Ласта, Ниш експрес), да заједно продају карте.
У Швајцарској је такав посао са железницом, а овде све време може са аутобужџијама, али цврц.
 
знаш како често кажемо, где почиње Србија, престаје логика. тако да...
 
Нажалост, да. Најближе том моделу чега могу да се сетим, јесте Јатова комби линија за Ниш, која је возила из Сурчина тамо негде око 1990. Било им јефтиније него да шаљу авион.

И наравно, "зелени воз" из Загреба за Љубљану.
 
Надам се да ће неки "Рајзен" да прочита ове горе написане редове...

Ма колико да је компликована процедура, верујем да би са здруженом акцијом свих заинтересованих лица (а нема ко да буде на губитку), добила одлична синергија.
 
баш ме заним да ли негде има та процедура, правилник или шта год, што онемогућава/успорава процес регистрације аеродрома као међумесна стајалишта
 
Ja памтим да је пре неколико година неки локални превозник из околине Шапца (Дуга или Мачва експрес нисам сигуран) имао јутарњи аутобус од Шапца до аеродрома, aли нисам упознат са детаљима како је то тачно функционисало. Такође, имали смо линију јавног превоза из Новог Сада до аеродрома, нисам упознат са детаљима околности које су довеле до њеног гашења.
 
Ja se ne secam da sam video neke linije npr sa Sarl de Gola za druge gradove u fr, i slicne primere po evropi, lpa sam razmisljao koliko cesto i kad bi isao taj voz za nis ili ns. Za ns ne bi mogao da hvata beograd, pa bi trebalo dosta vremena da se b taj voz napuni, pitanje je ko bi cekao sat vremena npr da dodje kuci u ns posle leta. Isto tako i za nis. Mada pored konstantina verovatno je procenat onih koji iz tog kraja lete nekud iz bg smanjen podosta, tu bi mozda jedan voz mogao da se napuni na dan. Ko bi cekao 5 sati posle leta da krene za nis...
 
Nego da mi dobijemo voz do bg, i da se ne zezaju, da ne kazem lepsi izraz, nego da ga produze bar do pancevackog mosta, najrealnije bi bilo do panceva, MORA da obuhvati centar grada, karadjordje i vuk.
 
Vrh