Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

gotovo svi putnici sa linije za pristinu bi presedali za jfk. ali kao sto johnnylee kaze, ako ne bi let bio domaci, to bi znacilo priznavanje kosova kao drzave.
ali smatram da bi let za nis imao smisla jer bi sve niske linije dobile konekcije preko bga. takodje umesto tehnickog leta do kraljeva, putnici bi se mogli prevoziti tom rutom, takodje konekcije.
za sve te domace letove atr42 bi bio fantastican, eventualno ponekad atr72
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700566#p700566:2sd01qct je napisao(la):
Kokili » Пон Јан 20, 2020 2:53 pm[/url]":2sd01qct]Hahhahahahha letove na liniji Priština Beograd obavljaće - Lufthansa, tj eurowings. Sramota nad sramotama.

Ово је негде објављено или ти сматраш да је "излаз из ситуације"
 
Па шта мислиш да су били једни и/или други, јавност би их растргла, а овако, статус, кво, сви се праве блесави.
 
Ovo je gore od izdaje, otvara im se vazdusni prostor. Jedino ako mi nismo dobili kontrolu nazad, onda povlačim reč.
 
ima li as neki codeshare ili interline sa eurowings ili lufthansom, ili ce svi putnici da idu preko lufthanse za jfk?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700604#p700604:1kajerbk je napisao(la):
lukakaludjerovic » 20 Jan 2020 03:32 pm[/url]":1kajerbk]ima li as neki codeshare ili interline sa eurowings ili lufthansom, ili ce svi putnici da idu preko lufthanse za jfk?
do sada nije imao ovako lh na mala vrata uzima putnike adrije (tj.svoje) ponovo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700602#p700602:vg4g9epu je napisao(la):
Kokili » Пон Јан 20, 2020 5:26 pm[/url]":vg4g9epu]Ovo je gore od izdaje, otvara im se vazdusni prostor. Jedino ako mi nismo dobili kontrolu nazad, onda povlačim reč.

Не жури са повлачењем. МОгу ту још да замуљају са летењем, рецимо, преко Македоније.
 
Моја прогноза за 2020:

6.799.536 путника
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699988#p699988:17cwy7kb je napisao(la):
milaki990 » 18 Jan 2020 02:02 pm[/url]":17cwy7kb]Sinoć se pokvario most na A10. Valjda su ga popravili tokom noći.

AS inače opet poslala YU-ANK za Berlin. Mogli su da urade neku marletinšku kampanju unutar aviona koji bi pojasnili ljudima da ove godine idu u penziju i da se na neki način dostojno oproste od tih aviona. Ovako svi imaju samo negativan utisak jer se sve raspada, pretinci se sami otvaraju, a čak i stjuardese imaju JAT prsluke za demonstraciju pre početka leta.
1.taj a10 treba ukloniti, ne popravljati

2. Gejtovi na Tegelu ne ostavljaju mnogo bolji utisak. Ja sam išao AND-om i sedišta su neuporedivo udobnija nego u njihovim a319 i a320.
 
уз оно што сам навео јуче, зашто сматрам да од ових летова нема ништа, додајем још два разлога:

1. P2P саобраћај између Београда и Приштине је непостојећи, стога
2. сам оператер овога лета неће имати никакву економску рачуницу да лети, јер свакако код-шер нити интерлајн споразум са Ер Србијом неће потписати, јер тако одводи путнике својој кеви

тако да, слободно заборавите на ово
 
Stvarno je idiotski da to Air Serbia ne uzme, ko da je neki problem sto bi bio "medjunarodni" let, malo su im dali svega dole za drzavnost, pa je sada ovo problem.
 
Наравно да је проблем. Лет не може да буде међународни јер се лети са тероторије Србије (додуше окупиране) на теорторију Србије. Дакле домаћи.

Да не причам да бих тако третирао и лет за Црну Гору, Македонију и БиХ

А ово са еуровингсом је пробни балон да виде како ће народ овде и у Приштини реговати. Очигледно је америма много стало, јер и Нато "подржава" и Немци.

Мислим да ову линију генерално може НАТО да субсидира јер служи да се бизнисмени возе у обичним авионима а не у оним сивим ХеЕркулесима, као да су окупатори...
 
Pa let će svakako biti međunarodni, ko god bio prevozilac... Sa gejta na pasošku sve i da svemirci lete.
 
VINCI Airports objavio rezultate poslovanja za 2019. godinu - Broj putnika na aerodromu Nikola Tesla veći za 9,2%
Izvor: Aviatica | Utorak, 21.01.2020.| 09:34
Drugi najveći aerodromski operater na svetu VINCI Airports, objavio je zbirne operativne rezultate svojih 46 aerodroma širom sveta.

Ova kompanija upravlja aerodromima u 12 zemlja na kojima je ukupno opsluženo 255 miliona putnika i otvoreno 325 novih ruta u 2019. To je povećanje od 5,7% u odnosu na 2018.

VINCI je u saopštenju za medije posebno naglasio tri ostvarena rekordna broja putnika: japanski aerodromi koji čine Kansai Grupu zabeležili su 50 miliona putnika u zbiru, aerodrom u Lisabonu je dostigao 30 miliona putnika, a beogradski aerodrom Nikola Tesla 6 miliona putnika.

Kao najvažniji događaj u prošloj godini za VINCI Airports navedeno je uključivanje londonskog aerodroma Getvik (Gatwick, LGW) u portfolio kompanije zahvaljujući vlasničkom udelu VINCI-ja od 50,01%.

Aerodrom Nikola Tesla u Beogradu postao je jedan od najdinamičnijih aerodroma u regionu sa ukupnim porastom broja putnika od 9,2% u 2019, dok je povećanje u četvrtom tromesečju iznosilo čak 15,6%. Zasluge za ovako dobar rezultat pripisane su domaćoj aviokompaniji Air Serbia, koja je u prošloj godini uvela 13 novih međunarodnih linija.

Najavljen je i početak radova na proširenju i renoviranju beogradskog aerodroma koje će prema rečima iz kompanije VINCI početi u ovoj godini.
https://www.ekapija.com/news/2757909/vi ... -aerodromu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700770#p700770:1tl3pgdy je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Jan 2020 09:23 am[/url]":1tl3pgdy]уз оно што сам навео јуче, зашто сматрам да од ових летова нема ништа, додајем још два разлога:

1. P2P саобраћај између Београда и Приштине је непостојећи, стога
2. сам оператер овога лета неће имати никакву економску рачуницу да лети, јер свакако код-шер нити интерлајн споразум са Ер Србијом неће потписати, јер тако одводи путнике својој кеви

тако да, слободно заборавите на ово
Mislim da u ovoj varijanti se subvencionišu letovi od strane američke vlade, možda i nemačke,
let bi služio više za prevoz NATO vojnika i ostalog vojnog i diplomatskog personala tamo. Pravih putnika bi bilo malo, recimo Albanci koji dolaze na lečenje u naše bolnice. Sve u svemu, ovo je blokovska ujdurma i podseća na hladnoratovske eksperimente sa berlinskim aerodromima.
 
Eurowings formira bazu u Prištini. Za svaku novu liniju Pristina daje dve godine 100% popusta na takse za sletanje, dve godine daju po 60.000eur za promociju linije a kao slag na torti je subvencija po putniku koja im moze doneti i do 850.000eur po avionu godisnje! Na sve to, mogu se ocekivati i popusti od Vincia na BEG.
 
Evo i vodje:

"Morala bi Air Serbia da potpiše sva dokumenta sa državom Kosovo. Mora da potpiše ugovor sa aerodromom Adem Jašari, pa i Kosovom kao državom, da priznamo da nije pod našom kontrolom donji vazdušni sloj. Zato smo tražili i borili se da umešamo Kfor, da imamo posrednika, nekog koji je Rezolucijom UN predviđen za taj prostor. Uspeli smo da pronađemo kompromisno rešenje u kojem niko ne može da kaže priznali ste Kosovo", objasnio je on.
 
Могао је и да не говори, све смо схватили.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700841#p700841:1ozpm84b je napisao(la):
Djape » 21 Jan 2020 01:53 pm[/url]":1ozpm84b]Eurowings formira bazu u Prištini. Za svaku novu liniju Pristina daje dve godine 100% popusta na takse za sletanje, dve godine daju po 60.000eur za promociju linije a kao slag na torti je subvencija po putniku koja im moze doneti i do 850.000eur po avionu godisnje! Na sve to, mogu se ocekivati i popusti od Vincia na BEG.
Znači tražiće ljude koji bi putovali iz Beograda po Evropi sa presedanjem na Ademu Jašariju? Naći će ih. Možda Čedomir i Basara, i onaj Olleniku budu kupovali karte
 
Direktna avio veza dva najveća grada (koja su pritom saobraćajno očajno povezana) u Srbiji može biti samo dobra vest i može doneti samo korist.

Znam da zvuči prokleto botovski, ali je tako.
 
Nije botovski, ali nije ni potpuno tačno, jer je u pitanju politička a ne komercijalna linija. Naravno, političke linije postoje otkad je komercijalnog avio saobraćaja, i svima im je zajedničko da ni u kojim uslovima ne mogu biti profitabilne. Ova linija ima komercijalni potencijal samo u aranžmanu u kome se veže na Air Serbijinu bazu u BEG a da je obavlja Air Serbia ili neka njoj partnerska aviokompanija.
 
Vrh