Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

За поборнике авио-монопола у време дерегулације, да размисле шта ће да се деси кад лоукост филијала немачког гиганта (монструма) отвори базу у најближем суседству:


Eurowings to expand EX-YU operations

Lufthnasa's low cost subsidiary Eurowings will launch nine new routes to Croatia and Montenegro next year, including a year-round service between Stuttgart and Osijek, with more announcements possible in the coming period...

Osijek Airport has hailed Eurowings' decision to introduce flights to the city, noting that the new service will cater for both the Croatian diaspora in Germany, as well as travellers from nearby Serbia and Hungary. Eurowings' Network Development and Airport Relations Manager, Ivan Oreč, said, "We are pleased to commence new flights between Osijek and Stuttgart through which we will connect Slavonia with Germany. Osijek becomes the 130th destination in our network and the seventh in Croatia. It is a very important destination and we are certain we will consider some other routes from Osijek in the near future". The announcement comes just a day after Wizz AIr unveiled its plans to introduce services from Basel to the Croatian city next year.

Извор: Ex Yu Aviation News

Линк: http://www.exyuaviation.com/2016/12/eur ... tions.html
 
Hocemo li predvidjati broj putnika BG Aerodroma za 2017godinu? Npr da orocimo postove do 30.12 ili slicno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424559#p424559:1mqz0mes je napisao(la):
Пантограф » 23 Dec 2016 12:28 pm[/url]":1mqz0mes]За поборнике авио-монопола у време дерегулације, да размисле шта ће да се деси кад лоукост филијала немачког гиганта (монструма) отвори базу у најближем суседству

Боле их уши а понеки ни не добацују дотле. У некој вести о нишком аеродрому су опуштено рекли да ће водити рачуна да развојем тог аеродрома не угрозе пословање националног превозника. Или нешто у том фазону.

Уместо да ми покријемо део Славоније и део источне Румуније, Осијек и Темишвар користе нашу глупост.

Да бацим и ја прогнозу: 5.300.000
 
Moja prognoza za 2017. ce biti ipak malo optimisticnija 5.12
 
Ne znam, sve mi je ovo do sad nekako na staklenim nogama... Za 2017 4,80m
 
A da malo sacekamo broj za 2016tu pre nego sto krenemo da prognoziramo za 2017tu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421320#p421320:34xek88m je napisao(la):
JohnnyLee » 05 Дец 2016, 14:30[/url]":34xek88m]додаћу и моју првобитну процену од 5,05 милиона, али касније коригована на горе приказано :) тако да, моја процена за 2017. је 5,05 до 5,21


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424571#p424571:34xek88m je napisao(la):
Delija » 23 Дец 2016, 13:43[/url]":34xek88m]За 2017-у 4.96

с обзиром да си за све године до сада давао минус, схватићу ово као зајебанцију
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424573#p424573:3v9rnt2a je napisao(la):
Kartograf » 23 Dec 2016 02:17 pm[/url]":3v9rnt2a]Ne znam, sve mi je ovo do sad nekako na staklenim nogama... Za 2017 4,80m

Prognoziraš pad broja putnika u narednoj godini?

Moj tip: 5.32 miliona
 
Za šest meseci, otkako je ponovo, nakon četvrt veka, uvedena direktna avio linija Beograd – Njujork, nacionalna aviokompanija Air Serbia prevezla je više od 40.000 putnika.

Za predsednika Nadzornog odbora kompanije Air Serbia Sinišu Malog to je dokaz da je odluka o ponovnom uspostavljanju leta bila više nego opravdana, uz očekivanje daljeg rasta broja putnika u narednom periodu. Dodaje da će i direktni letovi za Kinu, iako će ih obavljati kineske kompanije, a ne Air Serbia, dodatno doprineti da Beograd i Srbija budu pozicionirani kao most između Istoka i Zapada. “A to je ono što je najvažnije za naš privredni, ekonomski i politički razvoj”, podvukao je Mali.
 
Oko 1% će doneti letovi za JFK, videćemo kakva će biti situacija sa letnjim čarterima za Tursku i Egipat, i uz "možda" letove za Kinu mislim da očekujemo najviše 5 do 7% povećanje, tu oko 5,25 miliona u 2017.
 
cartere za tursku i egipat (tunis) ja ne bih uzimao kao nesto u sta polazem nadu...
 
Базираће Визер још један самолет и отворити још неколико линија, ту је солидан потенцијал за раст.
 
Nisam ni mislio da će samo čarteri da donesu veliko povećanje nego njihovo uklapanje u cifru koju sam prognozirao od 5 do 7%.
Kao što sam napisao:
- računam na 1% od leta za JFK(linija se uhodala+6 meseci više od 2016.)
- wizz air vraća drugi avion u BEG i otvara 4 nove linije sa po 2 nedeljna leta od maja 2017. plus 5 dodatnih letova nedeljno na već postojećim linijama što bi donelo oko 1,5-2%
- sa letovima za Kinu i više letnjih čartera dobili bi još možda 1% , uz povećanje na ostalim linijama od par procenata došlo bi do ukupnog povećanja između 5-7% u 2017.
Naravno i najavljeno restruktuiranje Etihad-a može da ima negativan uticaj, preko Air Serbia, na promet aerodroma "Nikola Tesla"!
 
Mislim da je ovo vrh koji je aerodrom dostigao uz ovakvu ekonomsku situaciju. Nije slucajno sto se koncesija poklapa sa periodom kada Etihad moze da izadje iz ugovora. Koncesionar ce da puni aerodrom low cost letovima da bi nadoknadio pad koji ce sigurno imati Air Serbia. Ko se vozi redovno njima moze posvedociti o velikom padu kvaliteta usluge.

4.550.000
 
Vrh