Aerodrom ima da kazem pristojnu iskoriscenost kargo kapaciteta, ali robni promet definitvno nije toliki da bi opravdao stvaranja namenskog kargo aerodroma.
Do skoro smo imali dva veca redovna kargo leta, ponedeljkom i petkom, oba Turkish-eva. Ostao je samo let petkom, dok je ovaj drugi prebacen u Nis jer najveci deo njegovog tovara (preko 90%) cine cigarete iz niske fabrike duvana i isao je skoro dubke pun. Koliko sam cuo, u Nisu imaju ozbiljan problem sa ljudstvom i ono sto mi uradimo za popodne, oni rade ceo vikend. Najavili su nam dolazak nekoliko kolega na obuku.
Let petkom bude pristojno popunjen, kako kad, ali da kazemo da u proseku to bude oko 15-20 tona (zavisi i od mesta u avionu), jer on sad ide cini mi se Istambul-Helsinki-Beograd-Istambul, pa u zavisnosti koliko pun dodje. Desi se,istina ne tako cesto, da deo robe ostane.
Air Srbia za Ameriku u poslednje vreme vuce dosta robe,malo tranziti, malo preoteli od Turkisha od ranije (nabacen posao), dok su u pocetku su bili prilicno prazni.
DHL ima svaki dan let sa B-737, isina njihova roba ulazi kamionom, ne ide kros nas magacin,ali ima dosta tranzita, za Podgoricu prvenstveno
Od sitnijih tu su TNT i SWT koji leti za UPS.
Carter kargo letova, ima nesto manje ove godine, deo je takodje prebacen u Nis (Iljusini 76, cuvena polemika oko buke).
Ostala roba ide redovnim linijama i tu takodje ume da bude guzva, mada naravno, prostor u avionu nam zavisi od broja putnika.
E sad, mi u robnom smo uvek bili `zadnja posta ANT`, malo koga zanima kako,sta i koliko radimo, i nemaju bas neku viziju oko robnog prometa i ovakvog kakav jeste, a ne da grade novi kargo aerodrom. Sitnim organizacionim promenama moze se sve to lepo dovesti u red. Za pocetak da izmeste generalnu avijaciju i deo te platforme dodele za opslugu kargo aviona...a onda su provukli servisnu saobracajnicu tuda, solidan deo magacina i prostora za rad je dat je Er Srbiji zbog amerike, pa su nas sabili prilicno, i kad je malo popunjeniji dan, bude bas guzva unutra i narocito je nezgodno za rad zimi (kad po pravilu ima vise posla) i po losem vremenu.
Ima tu prostora i za prosirenje i za poboljsanje, ali rekao bih da nema bas neke zainteresovanosti.