Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Овај, мене онако најискреније занима у чему је поента 127899737261 пут поновити мантру о Батајници? Јесам ли ја необавештен или су овде на форуму стварно присутни гуруи авио саобраћаја у Србији, које треба преломити да кажу коначно ''да'' оспособљавању Батаје? Тема је прежвакана 34069 пута, сви су изнели своје аргументе, не видим да ће се нешто променити упорним лобирањем. Једино још фали да се појави неко са новцима, алатима, знањем и информацијама, па да направи студију изводљивости. Постаје нечитљиво, мајке ми, ништа лично.

Иначе, у четвртак увече сам долетео вечерњим летом ЕрСрбије из Париза (скоро пуним, дакле, 110+ путника). На пасошкој контроли нас је дочекало бар још 120 људи. Радила су само три полицајца, па се чекало добрих 20 минута (и то ми који смо дошли међу првима). Неки човек је прокоментарисао да је тако увек на вечерњим летовима. Знам да то није надлежност аеродрома, али јесте од значаја за њихов посао, па се надам да се барем буне код граничне полиције.
 
Можда је баш тај лет био изузетак. :) Прошлог уторка, на лету за Париз у 6.40, свега 40 путника. У авиону који је довезао путнике у Париз у четвртак увече, колега је избројао 97 путника. Горе описану гужву су направили авиони из Брисела и Дизелдорфа, који су очигледно били добрано пуни. И мене занима која је попуњеност кабине у овом периоду.
 
Sto se transporta robe tice, najveci deo zapravo ide redovnim linijama (Aeroflot vecernji je uvek pun, Swiss-ov Cirih, Luftansa-in Frankfurt, Qatar takodje svaki dan vuku dosta robe, Air Serbia-ina Moskva takodje, ostale linije kako kad,al recimo da Air Serbia-in Dubai, Bejrut, Cirih, Podgorica, Amsterdam imaju svaki dan po nesto. Posta takodje ide redovnim linijama.
Svi ostali navedeni letovi vuku namenski uglavnom za kuriske sluzbe (RAF Avia DHL za Budimpestu, Swift UPS za Keln, FedEx ide Air Serbia-om za Pariz).
Kako oni kazu `cist` kargo je Turskih petkom, a uveden je i ponedeljkom BEG-IST i on cesto ide dupke pun jer u ovom sto ide petkom zavisi broj slobodnih pozicija, zavisi koliko su ga nakrcali u MAdridu .
Vanrednih cargo cartera takodje ima,a poslednjih nekoliko meseci im se povecao broj.
 
To bi bila prva naznaka jer ih ranije uopšte nije bilo...

AF ima codeshare sa Er Srbijom koja im dovozi transferne putnike na liniji BEG-CDG koja je jedna od najuspešnijih linija Er Srbije. Taj blok sedišta koji imaju na letovima Er Srbije im trenutno radi posao. Da bi ponovo uveli svoj let verovatno je potrebna veća potražnja za dugolinijskim konekcijama preko CDG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374089#p374089:kfbvz93y je napisao(la):
beowl » 02 Mar 2016 08:35 am[/url]":kfbvz93y]

AF ima codeshare sa Er Srbijom koja im dovozi transferne putnike na liniji BEG-CDG koja je jedna od najuspešnijih linija Er Srbije.

kuku nama, kako li onda izgledaju manje uspešne???
 
А шта ти је спорно код те линије? Велики број летова, скоро стално пуни. И у старом ЈАТ-у је била увек међу две-три најисплативије линије. И ЈАТ је ту увек тукао Ер Франса, ови на крају и одустали. Уз то, постоји и лоукост конкуренција, а и регуларне компаније нуде јефтиније карте са преседањима. И опет - успева.
 
pročitao sam pređašnje postove o popunjenosti na toj liniji, ništa drugo
 
Па то су добри подаци за ову мртву сезону. Осамдесетих, када је после филијале ЈАТ-Лондон, ЈАТ-Париз доносио највише пара у касу, дешавало се да у фебруару на лету са Орлија буде и мање од 10 путника (врло ретко, али двадесетак - то и није било тако ретко).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374104#p374104:1d69bkyn je napisao(la):
tragac » 02 Mar 2016 11:07 am[/url]":1d69bkyn]A ako im Air Serbia otkaže ili smanji blok kad počnu JFK?

Ne verujem da će raskidati codeshare, nemaju nikakav razlog za to a i bilo bi suludo. Ne mogu na taj način da prekinu dotok transfernih putnika Er Fransu jer ovi uvek mogu da vrate svoj let.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374149#p374149:2axb8mqh je napisao(la):
Gargoyle » 02 Mar 2016 03:22 pm[/url]":2axb8mqh]pročitao sam pređašnje postove o popunjenosti na toj liniji, ništa drugo

Pročitao si jedan post o jednom letu gde je bilo 40 putnika. Odmah iznad tog posta ima još jedan, o letu nakrcanom sa više od 110 putnika. Sve to u februaru koji je najmrtviji mesec i uvek ima najmanje putnika ukupno.

Ni jedan ni drugi izdvojen let nisu nikakav reper. Gledaju se godišnji podaci a oni kažu da je CDG jedna od najpopunjenijih i najisplativijih linija Er Srbije, što to je bila i u vreme Jata.
 
Upravo je zavrsila emisija 'Profesionalni - Kontrola letenja' na RTS1.
Nazalost nisam gledao od pocetka, pa me zanima da li je mozda neko snimio emisiju?
 
Nemam tačne cifre ali od ovih koje si naveo mislim da TLV najslabije ide. AMS, VIE i ARN bi trebalo da su među boljima, BEY i IST su nekada puni i prepuni a nekada truba.

Trenutno mislim da je WAW ubedljivo najgora i da će je uskoro ukinuti jer imaju codeshare sa LOTom koji je počeo ponovo da leti za Beograd, tako da će im oni donositi transferne putnike.

Otvara se Kiev-KBP od juna, to će biti interesantno.
 
Па да, сарадња квислиншке Србије са ИД и другим исламистичким терористима је била никад боља.

Ево делића онога што се превозило

Charles Lister@Charles_Lister 3h
Reports: FSA rebels in northern #Aleppo have received x40 Serbian Zastava M02 Coyote 12.7mm heavy machine guns:

CbXDcBuWIAAxoMe.jpg


https://twitter.com/Charles_Lister/stat ... 2502687744

Мало су нам испразнили војна складишта и мало продавали на црном тржишту што за нашу војну индустрију значи само једно - све паре су отишле у џепове појединаца из врха власти.

Дакле вин-вин ситуација за наше западне господаре, домаћу квислиншку елиту, терористе и финасијере београда на в... пардон, терориста.
 
Ja tebe ne kapiram sa ovim komentarom.
Kakve veze imaju 'Ruje' sanauruzavanjem teroristicke organizacije 'ID'?

I da, Asad je 'jos uvek' zvanicni predsednik Sirije tako da dostava oruzja njegovoj vladi svakako ne bi bilo pomaganje teroristima.

Ni moguce je da ja gresim...
Moguce je da su 'gospodari zivota i smrti' sa one strane Atlantika mudro procenili da se demokratija po arapskom svetu najbolje siri preko ID i slicnih grupa i organizacija.
Uostalom, tako su i OVK zdusno pomagali, iako im je bila na listi teroristickih organizacija...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tragac ga lupi za medalju i to zlatnu a sad na temu .
gdje su ubacili ispostavu lijenstvujuce komunalne policije na aerodromu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374393#p374393:ebvxxi5p je napisao(la):
direktor » 04 Mar 2016 08:50[/url]":ebvxxi5p]
gdje su ubacili ispostavu lijenstvujuce komunalne policije na aerodromu

mislim da je na parkingu za dolaske, pored kucice za naplatu parkinga
 
Samo da napomenem jednu stvar pa da po mogućnosti zatvorimo tu priču o oružju: sve što se pravi u Srbiji i isporučuje sa Tesle, kupuje Saudijska Arabija (ponekad UAE) u regularnoj međunarodnoj proceduri. Ne krši se bilo kakav embargo, ne zaobilaze se odluke međunarodnih institucija, nema nikakvog šverca i nikakvih tajnih isporuka, osim što domaći mediji očigledno imaju "prijateljsku" instrukciju da se ne bave ovom temom. Šta Saudijska Arabija posle radi sa tim oružjem nije teško pogoditi ali kupuje ga regularno i plaća ga regularno u skladu sa međunarodnim propisima. Svi međunarodni faktori koji se tu nešto pitaju (formalno ili neformalno) su upoznati sa isporukama. I ovo nije prvi put - Srbija je praznila skladišta od "bajatih" ubojnih sredstava i isporučivala novu robu raznoraznim kupcima koji su je dalje koristili za raznorazne stvari. Istu stvar je radilo i danas naveliko radi barem još 30 zemalja uključujući i neke od najrazvijenijih zemalja sveta. Trgovina oružjem u praksi ne poznaje bilo kakve granice ili ograničenja.
 
Vrh